Τα «μεταλλαγμένα» έχουν παρενέργειες (στην τσέπη).
Τα «μεταλλαγμένα» έχουν παρενέργειες (στην τσέπη)
4.535 Επισκέψεις στο άρθρο (26/3/2015)
Μήπως οι εταιρείες το έχουν παρακάνει για να βγάλουν λεφτά με κατηγορίες που είναι άχρηστες; Πρόκειται για τέχνασμα του marketing ή για κάλυψη αγοραστικών αναγκών που δεν ξέραμε ότι υπήρχαν;
MPV με χαρακτηριστικά crossover (νέο Opel Zafira); Ή μήπως station με κουπέ σχεδίαση (Mercedes CLA Shooting Brake);Μίνι με μεγάλη απόσταση από το έδαφος (VW Cross up!) ή χαμηλωμένο 4x4 (BMW X6 M ή νέα Mercedes GLE Coupe);Χάτσμπακ 5θυρο με station χαρακτηριστικά (Audi A3 Sportback ή Skoda Rapid Spaceback) ή μήπως compact sedan με μικρό πορτ – μπαγκάζ (Audi A3 Sedan – Mercedes CLA).Κουπέ crossover (Mini Paceman) ή μήπως crossover με κουπέ χαρακτηριστικά (Nissan Juke); Με το δεδομένο ότι τα «ιδιαίτερα» μοντέλα κοστίζουν (κατά κανόνα) πολύ πιο ακριβά από τα «απλά» στα οποία και βασίζονται, μήπως είναι ένα καλός τρόπος που έχουν βρει οι εταιρείες να μας υπερχρεώνουν, πουλώντας μας «φύκια για μεταξωτές κορδέλες», πατώντας πάνω στο συναίσθημα που προκαλεί το διαφορετικό design;Αλλά, πες μου πού θα πας με το 4κίνητο που «έρπει»; Πόσο σε βολεύει το MPV που πρέπει να σκαρφαλώσεις; Γιατί να πάρεις station, αν είναι να στριμώχνεσαι χειρότερα από το σεντάν; Τι να το κάνεις το κουπέ, αν γέρνει στο δρόμο γιατί κάθεται ψηλά;Εσείς τι λέτε;
To Mini είναι το καλύτερο παράδειγμα για το άρθρο. Τό έχουν κάνει λάστιχο, 2-πορτο (Κουπέ), 3-πορτο , 5-πορτο χάτσμπακ, στέισον (3-πορτο), 5-πορτο τζίπ, κάμπριο, κάμπριο κουπέ, και όλα είναι κατώτερα του ανταγωνισμού σε όλους τους τομείς. Αλλά όταν έχεις αγοραστικό κοινό με χρήματα για πέταμα, όλα αυτά βρίσκουν έδαφος. Απ' την άλλη, ψάχνεις να βρείς ένα ιαπωνέζικο μεσαίο στέισον με μικρό ντίζελ κινητήρα (< 1.8κυβ.) και αυτόματο κιβώτιο και δεν υπάρχει ούτε ένα.....
καμιά εταιρεία δεν μπορει να μας αναγκασει να αγορασουμε τιποτα. Αν μας αρεσει το αγοραζουμε αν οχι αντε γεια. Οσο μεγαλυτερη επιλογη υπαρχει τοσο καλυτερα για τον καταναλωτη, τελος
Merc, VW και BMW.....σας κόψανε τη διαφήμιση οι Γερμανοί?
To Mini είναι το καλύτερο παράδειγμα για το άρθρο. Τό έχουν κάνει λάστιχο, 2-πορτο (Κουπέ), 3-πορτο , 5-πορτο χάτσμπακ, στέισον (3-πορτο), 5-πορτο τζίπ, κάμπριο, κάμπριο κουπέ, και όλα είναι κατώτερα του ανταγωνισμού σε όλους τους τομείς. Αλλά όταν έχεις αγοραστικό κοινό με χρήματα για πέταμα, όλα αυτά βρίσκουν έδαφος. Απ' την άλλη, ψάχνεις να βρείς ένα ιαπωνέζικο μεσαίο στέισον με μικρό ντίζελ κινητήρα (< 1.8κυβ.) και αυτόματο κιβώτιο και δεν υπάρχει ούτε ένα.....
Καλό θα ήταν να πατε να διαβάσετε περί μαρκετινγ πρώτα και μετά αρθρογραφείτε!
ΟΙ ΙΑΠΩΝΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΕΤΟΙΕΣ ΒΛΑΚΕΙΕΣΚΑΙ ΑΘΑΝΑΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΟΛΛΑ ΚΑΛΛΑ
καμιά εταιρεία δεν μπορει να μας αναγκασει να αγορασουμε τιποτα. Αν μας αρεσει το αγοραζουμε αν οχι αντε γεια. Οσο μεγαλυτερη επιλογη υπαρχει τοσο καλυτερα για τον καταναλωτη, τελος