Κιβώτιο διπλού συμπλέκτη: Η τελευταία, high-tech, μόδα στα αυτόματα

58.663 Επισκέψεις στο άρθρο
Audi A1/A1 Sportback
7 Φωτογραφίες »

Audi A1/A1 Sportback

Audi A1/A1 Sportback

Tο premium μικρό της Audi είναι διαθέσιμο με το S-Tronic κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και μάλιστα σε όλη τη γκάμα των διαθέσιμων κινητήρων του. Το S-Tronic κιβώτιο διαθέτει εξαιρετική λειτουργία σε όλες τις περιπτώσεις, χωρίς μάλιστα να επιβαρύνει την κατανάλωση. Υπάρχει και σπορ πρόγραμμα λειτουργίας και φυσικά σειριακή επιλογή σχέσεων. Η τιμή κτήσης πάντως είναι τσιμπημένη.

Ford Fiesta 5d
H πεντάθυρη έκδοση του Ford Fiesta με τον 100άρη 1,0 EcoBoost κινητήρα, προσφέρεται και με το Powershift κιβώτιου διπλού συμπλέκτη της φίρμας με το μπλε οβάλ. To κιβώτιο διαθέτει 6 σχέσεις και συνεργάζεται εξαιρετικά με τον κινητήρα. Η σειριακή αλλαγή σχέσεων γίνεται μέσω ενός διακόπτη στο πάνω και πλάι μέρος του λεβιέ, που δεν είναι και τόσο πρακτική. Το κιβώτιο όμως είναι από τα καλύτερα στην κατηγορία. 

Skoda Fabia
Ακόμη ένα μικρό μοντέλο του ομίλου VW, που επωφελείται από την τεχνολογία διπλού συμπλέκτη, είναι η Skoda Fabia. 

Renault Clio
Tο Renault Clio προσφέρεται με το 6τάχυτο EDC κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της γαλλικής φίρμας στην 1,2 TCe έκδοση βενζίνης με 120 άλογα, αλλά και με την 1,5 dCi έκδοση πετρελαίου των 90 ίππων. Το αυτόματο κιβώτιο EDC προσφέρεται στην εκδοση Dynamic και αξίζει να σημειωθεί η μικρή σχετικά διαφορά αύξηση στην τιμή (600 ευρώ) σε σχέση με την αντίστοιχη χειροκίνητη. Είναι η πιο συμφέρουσα επιλογή στην κατηγορία.

SEAT Ibiza
Tο πεντάθυρο SEAT Ibiza λίγο πριν το τέλος της εμπορικής του καριέρας (αναμένεται η νέα γενιά) προσφέρεται με το 7τάχυτο DSG κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, προίκα της μαμάς VW. Διαθέσιμοι κινητήρες είναι ο 1,0 ECO TSI με 110 άλογα και ο πετρελαιοκινητήρας 1,4 TDI με τα 90 άλογα. Η χειροκίνητη-σειριακή λειτουργία γίνεται από τον επιλογέα

VW Polo
To VW Polo, τόσο σε 3θυρη, όσο και σε 5θυρη έκδοση, χρησιμοποιεί 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη στις εκδόσεις με τους 1,0 TSI 110 PS & 1,2 TSI 90 PSκινητήρες βενζίνης και τον 1,4 TDI turbodiesel των 90 ίππων. 

Σελίδα 115 αυτόματα για όλους
Σελίδα 2Συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης μετάδοσης (CVT): Όπως στα… σκούτερ
Σελίδα 3Το κλασικό αυτόματο: Ανεση και αξιοπιστία
Σελίδα 4Κιβώτιο διπλού συμπλέκτη: Η τελευταία, high-tech, μόδα στα αυτόματα
Σελίδα 5Μηχανικό αυτοματοποιημένο: Πατάει μόνο του τον συμπλέκτη
Toyota
test center