• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η μπαταρία ιόντων λιθίου είναι υδρόψυκτη και έχει χωρητικότητα 35,5 kWh.

Η ηλεκτρική αυτονομία του μοντέλου δεν θα είναι πολύ μεγάλη.

Τα μυστικά του Honda e

Διαβάστηκε από 2226 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 13/6/2019
 

Το κουβάρι της παρουσίασης του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της Honda ξετυλίγεται σιγά σιγά.

Κάποιες επιπλέον πληροφορίες για την πλατφόρμα και την μπαταρία του επερχόμενου ηλεκτρικού της hatchback μοντέλου αποκάλυψε η Honda.

To επονομαζόμενο Honda e δεν βασίζεται σε κάποιο υπάρχον δάπεδο της μάρκας αλλά θα είναι το πρώτο μοντέλο που θα επωφεληθεί από την ολοκαίνουρια πλατφόρμα των Ιαπώνων. Όπως συνηθίζεται στα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, η μπαταρία, λόγω του μεγάλους βάρους της, είναι τοποθετημένη χαμηλά για να έχει το αυτοκίνητο χαμηλό κέντρο βάρους. Η Honda υπόσχεται πως το μοντέλο έχει τέλεια κατανομή 50:50 και χάρη στην εξαίσια ανάρτησή της, παρατηρείται εξαιρετική σταθερότητα σε όλες τις συνθήκες».
 
Η μπαταρία ιόντων λιθίου είναι υδρόψυκτη και έχει χωρητικότητα 35,5 kWh και μπορεί να φορτιστεί με δύο τρόπους. Με τον ταχυφορτιστή, η Honda υπόσχεται πως η μπαταρία μπορεί μέσα σε 30 λεπτά να φορτιστεί κατά 80%. Το σημείο «ανεφοδιασμού» είναι μπροστά. Η ηλεκτρική αυτονομία του μοντέλου δεν θα είναι πολύ μεγάλη, υπολογίζεται γύρω στα 200 χλμ., ωστόσο είναι αρκετή για τις μετακινήσεις εντός πόλης.

Το Honda e θα βρεθεί τον Ιούλιο στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood αλλά το μοντέλο παραγωγής θα κάνει πρεμιέρα σε μεταγενέστερο χρόνο μέσα στο 2019.
 

Tags: HONDA, E