
Το C-HR+ είναι ηλεκτρικό και το πιο ισχυρό SUV της Toyota (έως 343 άλογα).
To Urban Cruiser είναι το μικρότερο ηλεκτρικό Toyota, λίγο μεγαλύτερο από το Yaris Cross.
Διαθέσιμο σε 3 ιπποδυνάμεις το ανανεωμένο bZ4X και με αυτονομία έως 570 χλμ.
Νέα εμφάνιση και υβριδικό το ανανεωμένο Aygo X, ανανέωση και για την Corolla Cross.
autotriti team
Το C-HR+ είναι ηλεκτρικό και το πιο ισχυρό SUV της Toyota (έως 343 άλογα)
H ιαπωνική μάρκα αποκάλυψε πολλά από τα μοντέλα που περιμένουμε στο πρόσφατο «Kenshiki 2025». Ένα από αυτά ήταν το Toyota C-HR+, η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του δημοφιλούς υβριδικού SUV που θα βρίσκεται στην Ελλάδα τον χειμώνα. Το C-HR+, έχοντας μήκος 4,52 μέτρα είναι λίγο μεγαλύτερο (16 εκ.) από το υβριδικό (εξού και το «+» στο τέλος του ονόματος), και επωφελείται από μεγαλύτερο μεταξόνιο και περισσότερο χώρο αποσκευών (416 λτ.), ενώ μέσα στην καμπίνα, το μάτι θα πέσει αμέσως στην 14άρα κεντρική οθόνη (η μεγαλύτερη που έχουμε δει σε μοντέλο της ιαπωνικής μάρκας) και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων. Το νέο C-HR+ προσφέρεται σε 3 εκδόσεις. Στην κορυφή βρίσκεται η 4κίνητη επιλογή με 343 άλογα, που συνιστά την ισχυρότερη έκδοση ηλεκτρικού που έχει δημιουργήσει ποτέ η Toyota, ενώ πιο κάτω θα βρίσκονται δύο προσθιοκίνητες προτάσεις στα 167 και τα 224 άλογα. Η «μικρή» έκδοση έχει μπαταρία 57 kWh, ενώ οι άλλες δύο φτάνουν τις 77 κιλοβατώρες, σε μικτές χωρητικότητες, με την αυτονομία να λέγεται πως θα φτάνει ακόμη και τα 600 χλμ..
Σημερινή τιμή |
43.990 ευρώ: Toyota Bz4x 204 PS 4x2 |
38.070 ευρώ: Toyota Rav4 2.5 FWD HYBRID |
16.670 ευρώ: Toyota Aygo X 1.0 72 PS |
To Urban Cruiser έχει συρόμενο πίσω κάθισμα για περισσότερο χώρο πίσω ή στο πορτ-μπαγκάζ
Στο Kenshiki Forum, γνωρίσαμε από κοντά το ολοκαίνουργιο Toyota Urban Cruiser, το SUV της Toyota που θα τοποθετηθεί στη βάση της ηλεκτρικής της γκάμας όταν γίνει διαθέσιμο στην Ελλάδα στα τέλη του έτους. Με μήκος 4,28 μέτρα, τοποθετείται στην κατηγορία των μικρών SUV και σε σχέση με το δημοφιλές Yaris Cross, είναι λίγο μεγαλύτερο προς κάθε κατεύθυνση. Στο εσωτερικό του, βλέπουμε δύο οθόνες, έναν χαμηλά τοποθετημένο πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών και μια οθόνη αφής 10,2 ιντσών για το infotainment, ενώ μεγάλο του ατού είναι η παρουσία συρόμενου πίσω καθίσματος, το οποίο αναλόγως της θέσης του, αυξομειώνει τον διαθέσιμο χώρο προς όφελος των πίσω επιβατών ή των αποσκευών τους.
Το Urban Cruiser προσφέρεται με 144, 174 και 184 ίππους (τετρακίνητη) με την πρώτη να συνδυάζεται με 49άρα μπαταρία και 300 χλμ. εργοστασιακή αυτονομία και τις άλλες δύο με μπαταρία ονομαστικής χωρητικότητας 61 kWh (τεχνολογίας φωσφορικού λιθίου-σιδήρου αμφότερες) με την εργοστασιακή αυτονομία να φτάνει μέχρι τα 400 χλμ. Οι πρώτες δύο εκδόσεις έρχονται με έναν ηλεκτροκινητήρα, ενώ η πιο ισχυρή των 184 ίππων έχει και δεύτερο ηλεκτρικό μοτέρ 65 ίππων που στέλνει την κίνηση στους πίσω τροχούς.
Διαθέσιμο σε 3 ιπποδυνάμεις το ανανεωμένο bZ4X και με αυτονομία έως 570 χλμ.
Η Toyota, εκτός από το να παρουσιάσει δύο νέα ηλεκτρικά μοντέλα, δεν παρέλειψε με αφορμή το Kenshiki φόρουμ, να αποκαλύψει την ανανεωμένη έκδοση του πρώτου της ηλεκτρικού, του bZ4X. Οι αλλαγές στην εμφάνισή του είναι μικρές, κυρίως στα φώτα και τον προφυλακτήρα, ενώ μέσα στην πολύ ευρύχωρη καμπίνα (οι πίσω επιβάτες έχουν 24,5 εκ. χώρο για τα πόδια τους), νέα είναι η κεντρική κονσόλα και ο πίνακας οργάνων, ενώ η οθόνη των 14 ιντσών για το infotainment είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Οι σημαντικότερες αλλαγές που φέρνει μαζί του το ανανεωμένο Toyota bZ4X αφορούν τα κινητήρια σύνολά του. Στη βάση βρίσκεται μια έκδοση με μπαταρία 57,7 kWh και 167 ίππους, ενώ έπειτα, η μεσαία στα 224 άλογα και η κορυφαία τετρακίνητη έκδοση στα 343 άλογα συνδυάζονται με μπαταρία 73,1 kWh, με την αυτονομία σύμφωνα με τον κύκλο WLTP να φτάνει ακόμη και τα 573 χιλιόμετρα. Όταν η μπαταρία χρειαστεί φόρτιση μπορεί να γίνει από τον νέο ενσωματωμένο φορτιστή 22 kW (έκδοση High), την ώρα που η μέγιστη ισχύς φόρτισης (DC) παραμένει στα 150 kW. Στην Ελλάδα αναμένεται αυτό το καλοκαίρι και πιθανό είναι να δούμε και την Τouring έκδοσή του.
Νέα εμφάνιση και υβριδικό το ανανεωμένο Aygo X
Η Toyota προχώρησε στην ανανέωση του Aygo X, προσφέροντας μεταξύ άλλων στο μικρότερό της μοντέλο, πλήρως υβριδικό σύστημα κίνησης, νέα χαρακτηριστικά μέσα και έξω, αλλά και για πρώτη φορά την σπορτίφ έκδοση GR Sport, η οποία γεμίζει ακόμα περισσότερο την γκάμα του.
Όσον αφορά την εμφάνισή του, το μίνι SUV λαμβάνει ολοκαίνουργιο καπό, φτερά, μάσκα και μπροστινό προφυλακτήρα, ενώ μέσα στην καμπίνα, υπάρχει νέος ψηφιακός πίνακας οργάνων 7 ιντσών, το ηλεκτρικό χειρόφρενο είναι πλέον στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις, αλλάζοντας έτσι τη σχεδίαση της κεντρικής κονσόλας, ενώ στάνταρ είναι και οι δύο θύρες φόρτισης USB-C. Επίσης, η Toyota αναβάθμισε το Aygo X Hybrid με την τελευταία έκδοση της σουίτας συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης οδηγού Toyota Safety Sense.
Το ανανεωμένο Aygo X θα διατίθεται πλέον αποκλειστικά ως υβριδικό, παίρνοντας δάνειο το σύστημα των Yaris και Yaris Cross Hybrid. Ως εκ τούτου, το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και ο κινητήρας των 72 PS δεν θα είναι πλέον διαθέσιμα, με όλες τις εκδόσεις να υιοθετούν πλέον το αυτόματο e-CVT κιβώτιο της Toyota. Αναφορικά με την ισχύ, το νέο Aygo Χ Hybrid είναι ισχυρότερο κατά 44 άλογα σε σύγκριση με την προηγούμενη μη υβριδική έκδοση, φτάνοντας τα 116 άλογα, ιπποδύναμη που του επιτρέπει να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 10 δευτερόλεπτα. Αναμένεται στο τέλος του 2025.
Σελίδα 2 | Νέο RAV4, ηλεκτρικό Land Cruiser, καινούριο φορτηγάκι και άλλα |