Ο 1.000άρης
EcoBoost κινητήρας των 125 ίππων προσφέρει υψηλές επιδόσεις για τα δεδομένα της κατηγορίας και τεχνολογία απενεργοποίησης του μεσαίου κυλίνδρου.
Ford Focus 1,0 EcoBoost 125 PS
84.008 Επισκέψεις στο άρθρο (25/8/2019)
Το Ford Focus είναι ένα από τα καλύτερα overall μοντέλα της μικρομεσαίας κατηγορίας, ενώ από τη βασική έκδοση κινητήρα κι όλας προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις. Αυτή εφοδιάζεται με τον 1.000άρη τρικύλινδρο EcoBoost κινητήρα των 125 ίππων και των 170 Nm (1.400-4.500 σ.α.λ.), κινώντας με άνεση το νέο Focus, όντας εύστροφος, χωρίς ξεσπάσματα και «γεμάτος» από χαμηλά μέχρι σχεδόν και τον κόφτη. Η διατήρηση του βάρους σε χαμηλά επίπεδα και η «κοντή» κλιμάκωση του πολύ θετικού στο κούμπωμα 6τάχυτου κιβωτίου επαληθεύουν την πολύ καλή αίσθηση και στον τομέα των μετρήσεων, με τα 100 χλμ./ώρα να έρχονται από στάση σε 10,3 δλ. και αντίστοιχα κορυφαίες επιδόσεις εν κινήσει. Στα θετικά του η δυνατότητα απενεργοποίησης του ενός κυλίνδρου για περιορισμό της κατανάλωσης, με το κροτάλισμα ωστόσο να είναι και σε αυτή την περίπτωση αισθητό σε χαμηλές στροφές λειτουργίας.
ασφαλή προσπέραση κάνεις αν κατεβάσεις 2αρα και αν η 2αρα πιάνει 90-100 χλμ. σε ποιο από αυτά κατοσταρίζει η 2α?
Fiat Tipo/Giulietta σε πόσο κάνουν το 0-100 ;
Ωραια ειναι και γρηγορα σλλα αυτο κε την προσπεραση ειναι προβλημα, μεχρι να προσπερασουν γρηγορα εχεις αλλαξει ηδη 3 ταχυτητες!! Τα κυβικα ειναι αναντικαταστατα.
από του συγκριτικού το LEON σίγουρα. νομίζω και το golf to 1000αρι με λίγα παραπάνω και μάλλον το astra 1.4 150hp που ειναι και το πιο φτηνό