Ο 1,2 PureTech με τους 130 ίππους αποδεικνύεται οικονομικός στην πράξη και φέρνει το 3008 στην πρώτη 5άδα με τα λιγότερα διψασμένα βενζινοκίνητα crossover.
Το εντυπωσιακό Peugeot 3008 μεταλλάχθηκε σε κανονικό SUV η βενζινοκίνητη έκδοση του οποίου κινείται από τον βραβευμένο κινητήρα 1,2 PureTech. Στην turbo εκδοχή του, ο 3κύλινδρος αυτός κινητήρας χρησιμοποιεί άμεσο ψεκασμό καυσίμου και αποδίδει 130 ίππους με 230 Nm ροπής. Εκτός από την πολιτισμένη, χωρίς κραδασμούς, λειτουργία και το θετικό τράβηγμα από χαμηλά, ο κινητήρας αποδεικνύεται και οικονομικός, αφού κινεί το 3008 απαιτώντας 6,8 λτ./100 χλμ. (πραγματική μέση κατανάλωση by Auto Τρίτη). Η γαλλική φίρμα υπόσχεται 5,1 λτ./100 χλμ. Το καλό είναι πως το βάρους 1.325 κιλών crossover (με οδηγό) εμφανίζει ένα τόσο καλό νούμερο κατανάλωσης, χωρίς να «σέρνεται»: 0-100 σε 10,9 δλ. και προσπέρασμα με 4η (60-100 χλμ./ώρα) σε 7,8 δλ. Από εκεί και πέρα το γαλλικό crossover αποτελεί μια από τις καλύτερες προτάσεις της αγοράς προσφέροντας ποιότητα, design, άνεση και απόσταση 219 χλστ. από το έδαφος! Αυτά σε συνδυασμό με το σύστημα Advanced Grip Control, του εξασφαλίζουν αρκετές δυνατότητες κίνησης σε σαθρά εδάφη, παρά την απουσία τετρακίνησης. Οι τιμές της συγκεκριμένης έκδοσης κινητήρα ξεκινούν από 24.900 ευρώ.
Quick Info
• 1.200άρι με 130 άλογα & 230 Νm ροπής στις 1.750 σ.α.λ.
Τα SUV θέλουν diesel κινητήρα λόγω βάρους αλλά και χρήσης. Όποιος τα παίρνει με βενζινοκινητήρα θέλει να πηγαίνει για καφέ και να λέει οτι εχει "τζιπάκι".Κάνει οικονομία στην αγορά λόγω χαμηλότερης τιμής το παίρνει και δικίνητο και πάει πατημένο χώμα που πάει και οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο.
Ο σωστός συνδυασμός είναι diesel και 4Χ4 αλλιώς τσάμπα αγορά. Ειδικά το CH-R της Toyota είναι και υβριδικό ή 1.2 4Χ4 εκεί είναι το μεγάλο γέλιο, πεταμένα λεφτά, χωρίς χώρους και πίσω καθίσματα φυλακή ειδικά για παιδικό κάθισμα ή ταξίδι.
Αν νομίζετε με τα πιεσμένα τουρμπατα χιλιάρια ότι θα κάνετε οικονομία ειδικά με αυτό το βάρος των suv, είσαστε οικτρά γελασμένοι, όταν οι άλλοι ατμοσφαιρικοί 1600+ κυβικά θα αλλάζουν φίλτρο λαδιού κάθε 10 χιλ.χιλιομετρα, άλλοι θα αλλάζουν ....Τουρμπίνα
Τα SUV θέλουν diesel κινητήρα λόγω βάρους αλλά και χρήσης. Όποιος τα παίρνει με βενζινοκινητήρα θέλει να πηγαίνει για καφέ και να λέει οτι εχει "τζιπάκι".Κάνει οικονομία στην αγορά λόγω χαμηλότερης τιμής το παίρνει και δικίνητο και πάει πατημένο χώμα που πάει και οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο. Ο σωστός συνδυασμός είναι diesel και 4Χ4 αλλιώς τσάμπα αγορά. Ειδικά το CH-R της Toyota είναι και υβριδικό ή 1.2 4Χ4 εκεί είναι το μεγάλο γέλιο, πεταμένα λεφτά, χωρίς χώρους και πίσω καθίσματα φυλακή ειδικά για παιδικό κάθισμα ή ταξίδι.
Αν νομίζετε με τα πιεσμένα τουρμπατα χιλιάρια ότι θα κάνετε οικονομία ειδικά με αυτό το βάρος των suv, είσαστε οικτρά γελασμένοι, όταν οι άλλοι ατμοσφαιρικοί 1600+ κυβικά θα αλλάζουν φίλτρο λαδιού κάθε 10 χιλ.χιλιομετρα, άλλοι θα αλλάζουν ....Τουρμπίνα
@Φίλιππος ΕΙναι οντως ανεκδοτο τετοιες μηχανες για τετοια αυτοκινητα,αλλα ποσοι απο τους αγοραστες θα πανε για offroading??Κανεις πιστευω...
Suv?