Πέρα από την λογική κατανάλωση, το Ford Ecosport κινείται με άνεση από τον 1,0 EcoBoost, παρά τα 1.337 κιλά του μαζί με τον οδηγό, αποστομώνοντας και αυτό όσους δαιμονοποιούν τους 1.000άρηδες σύγχρονους βενζινοκινητήρες.
Ο πολυβραβευμένος 1.000άρης EcoBoost κινητήρας της Ford αποτελεί την επιτομή του downsizing και μας έχει καταπλήξει με την λειτουργία, την απόδοση, αλλά και την οικονομία του. Η ισχυρότερη έκδοση παραγωγής του 3κύλινδρου συνόλου χάρη στο turbo και τον άμεσο ψεκασμό έχει απόδοση 140 ίππων (με 180 Nm ροπής στις 1.400 – 4.500 σ.α.λ) και κινεί την κορυφαία έκδοση του EcoSport, του compact crossover της Ford. Η μέση πραγματική κατανάλωση, που μετρήσαμε ήταν 6,6 λτ./100 χλμ., όταν η Ford υπόσχεται 5,4 λτ./100 χλμ. Η απόκλιση είναι σχετικά μικρή. Πέρα από την λογική κατανάλωση, το Ford Ecosport κινείται με άνεση από τον 1,0 EcoBoost, παρά τα 1.337 κιλά του μαζί με τον οδηγό, αποστομώνοντας και αυτό όσους δαιμονοποιούν τους 1.000άρηδες σύγχρονους βενζινοκινητήρες. Τα 0-100 έρχονται σε 10,2 δλ, ενώ η επιτάχυνση 60-100 χλμ./ώρα με 4η γίνεται σε 8,1 δλ. Η τελική ταχύτητα φτάνει στα 185 χλμ./ώρα. Με τα 6,6 λτ./100 χλμ. πραγματικής μέσης κατανάλωσης, το Ford EcoSport των 140 ίππων (από 18.360 ευρώ) πατάει βάθρο στον αγώνα για το πιο οικονομικό βενζινοκίνητο crossover.
Quick Info
• 1.000άρι με 140 άλογα & 180 Νm ροπής στις 1.400 σ.α.λ.
Τα SUV θέλουν diesel κινητήρα λόγω βάρους αλλά και χρήσης. Όποιος τα παίρνει με βενζινοκινητήρα θέλει να πηγαίνει για καφέ και να λέει οτι εχει "τζιπάκι".Κάνει οικονομία στην αγορά λόγω χαμηλότερης τιμής το παίρνει και δικίνητο και πάει πατημένο χώμα που πάει και οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο.
Ο σωστός συνδυασμός είναι diesel και 4Χ4 αλλιώς τσάμπα αγορά. Ειδικά το CH-R της Toyota είναι και υβριδικό ή 1.2 4Χ4 εκεί είναι το μεγάλο γέλιο, πεταμένα λεφτά, χωρίς χώρους και πίσω καθίσματα φυλακή ειδικά για παιδικό κάθισμα ή ταξίδι.
Αν νομίζετε με τα πιεσμένα τουρμπατα χιλιάρια ότι θα κάνετε οικονομία ειδικά με αυτό το βάρος των suv, είσαστε οικτρά γελασμένοι, όταν οι άλλοι ατμοσφαιρικοί 1600+ κυβικά θα αλλάζουν φίλτρο λαδιού κάθε 10 χιλ.χιλιομετρα, άλλοι θα αλλάζουν ....Τουρμπίνα
Τα SUV θέλουν diesel κινητήρα λόγω βάρους αλλά και χρήσης. Όποιος τα παίρνει με βενζινοκινητήρα θέλει να πηγαίνει για καφέ και να λέει οτι εχει "τζιπάκι".Κάνει οικονομία στην αγορά λόγω χαμηλότερης τιμής το παίρνει και δικίνητο και πάει πατημένο χώμα που πάει και οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο. Ο σωστός συνδυασμός είναι diesel και 4Χ4 αλλιώς τσάμπα αγορά. Ειδικά το CH-R της Toyota είναι και υβριδικό ή 1.2 4Χ4 εκεί είναι το μεγάλο γέλιο, πεταμένα λεφτά, χωρίς χώρους και πίσω καθίσματα φυλακή ειδικά για παιδικό κάθισμα ή ταξίδι.
Αν νομίζετε με τα πιεσμένα τουρμπατα χιλιάρια ότι θα κάνετε οικονομία ειδικά με αυτό το βάρος των suv, είσαστε οικτρά γελασμένοι, όταν οι άλλοι ατμοσφαιρικοί 1600+ κυβικά θα αλλάζουν φίλτρο λαδιού κάθε 10 χιλ.χιλιομετρα, άλλοι θα αλλάζουν ....Τουρμπίνα
@Φίλιππος ΕΙναι οντως ανεκδοτο τετοιες μηχανες για τετοια αυτοκινητα,αλλα ποσοι απο τους αγοραστες θα πανε για offroading??Κανεις πιστευω...
Suv?