Πέρα από την λογική κατανάλωση, το Ford Ecosport κινείται με άνεση από τον 1,0 EcoBoost, παρά τα 1.337 κιλά του μαζί με τον οδηγό, αποστομώνοντας και αυτό όσους δαιμονοποιούν τους 1.000άρηδες σύγχρονο

Πέρα από την λογική κατανάλωση, το Ford Ecosport κινείται με άνεση από τον 1,0 EcoBoost, παρά τα 1.337 κιλά του μαζί με τον οδηγό, αποστομώνοντας και αυτό όσους δαιμονοποιούν τους 1.000άρηδες σύγχρονους βενζινοκινητήρες.

Ford EcoSport 1,0 140 PS

70.749 Επισκέψεις στο άρθρο

με 6,6 λτ./ 100 χλμ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Ο πολυβραβευμένος 1.000άρης EcoBoost κινητήρας της Ford αποτελεί την επιτομή του downsizing και μας έχει καταπλήξει με την λειτουργία, την απόδοση, αλλά και την οικονομία του. Η ισχυρότερη έκδοση παραγωγής του 3κύλινδρου συνόλου χάρη στο turbo και τον άμεσο ψεκασμό έχει απόδοση 140 ίππων (με 180 Nm ροπής στις 1.400 – 4.500 σ.α.λ) και κινεί την κορυφαία έκδοση του EcoSport, του compact crossover της Ford. Η μέση πραγματική κατανάλωση, που μετρήσαμε ήταν 6,6 λτ./100 χλμ., όταν η Ford υπόσχεται 5,4 λτ./100 χλμ. Η απόκλιση είναι σχετικά μικρή. Πέρα από την λογική κατανάλωση, το Ford Ecosport κινείται με άνεση από τον 1,0 EcoBoost, παρά τα 1.337 κιλά του μαζί με τον οδηγό, αποστομώνοντας και αυτό όσους δαιμονοποιούν τους 1.000άρηδες σύγχρονους βενζινοκινητήρες. Τα 0-100 έρχονται σε 10,2 δλ, ενώ η επιτάχυνση 60-100 χλμ./ώρα με 4η γίνεται σε 8,1 δλ. Η τελική ταχύτητα φτάνει στα 185 χλμ./ώρα. Με τα 6,6 λτ./100 χλμ. πραγματικής μέσης κατανάλωσης, το Ford EcoSport των 140 ίππων (από 18.360 ευρώ) πατάει βάθρο στον αγώνα για το πιο οικονομικό βενζινοκίνητο crossover. 

Quick Info
• 1.000άρι με 140 άλογα & 180 Νm ροπής στις 1.400 σ.α.λ.
• 0-100 χλμ./ώρα σε 10,2 δλ
• 60-100 χλμ./ώρα με 4η σε 8,1 δλ.
• Εκπέμπει 125 γρ.CO2/χλμ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

NEO TRANSPORTER
test center