Αν και η ιπποδύναμη δεν είναι σπουδαία, το χαμηλό βάρος βοηθά την βασική βενζινοκίνητη έκδοση του C4 Cactus να είναι οικονομικό, αλλά και να κινείται αξιοπρεπώς.
Citroen C4 Cactus 1,2 82 PS
70.752 Επισκέψεις στο άρθρο
Το ατμοσφαιρικό Cactus καίει 6,2 χωρίς σπουδαία ιπποδύναμη, από 14 χιλιάρικα
Tη δεύτερη θέση overall και την πρώτη ανάμεσα στα συμβατικά βενζινοκίνητα καταλαμβάνει το Citroen C4 Cactus, που «φοράει» την ατμοσφαιρική έκδοση του 1,2 Pure Tech κινητήρα με απόδοση 82 ίππους και 118 Nm στις 2.750 σ.α.λ. To γαλλικό crossover με την ξεχωριστή σχεδίαση, αλλά και την σοφιστικέ λιτή του κατασκευή προς όφελος του βάρους (μόλις 1.095 κιλά με οδηγό σε αυτή την έκδοση) καταφέρνει να εμφανίζει πραγματική μέση κατανάλωση 6,2 λτ/100 χλμ. Η τιμή αυτή βέβαια απέχει αρκετά από τα 4,6 λτ./100 χλμ., που υπόσχεται η γαλλική φίρμα, αλλά όπως και να έχει συγκριτικά είναι από τις καλύτερες, που έχουμε δει σε όχημα της κατηγορίας. Η έλλειψη turbo δεν ευνοεί τη ροπή στις χαμηλές στροφές, αλλά οι επιδόσεις δεν είναι τραγικές, χωρίς όμως να είναι και ιδιαίτερα ζωντανές. Όπως και να έχει πάντως ο κινητήρας δείχνει πρόθυμος στο πάτημα του γκαζιού και εμφανίζει πολιτισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας. Και από μόλις 13.998 ευρώ!
Quick Info
• 1.200άρι με 82 άλογα & 118 Νm ροπής στις 2.750 σ.α.λ.
Τα SUV θέλουν diesel κινητήρα λόγω βάρους αλλά και χρήσης. Όποιος τα παίρνει με βενζινοκινητήρα θέλει να πηγαίνει για καφέ και να λέει οτι εχει "τζιπάκι".Κάνει οικονομία στην αγορά λόγω χαμηλότερης τιμής το παίρνει και δικίνητο και πάει πατημένο χώμα που πάει και οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο.
Ο σωστός συνδυασμός είναι diesel και 4Χ4 αλλιώς τσάμπα αγορά. Ειδικά το CH-R της Toyota είναι και υβριδικό ή 1.2 4Χ4 εκεί είναι το μεγάλο γέλιο, πεταμένα λεφτά, χωρίς χώρους και πίσω καθίσματα φυλακή ειδικά για παιδικό κάθισμα ή ταξίδι.
Αν νομίζετε με τα πιεσμένα τουρμπατα χιλιάρια ότι θα κάνετε οικονομία ειδικά με αυτό το βάρος των suv, είσαστε οικτρά γελασμένοι, όταν οι άλλοι ατμοσφαιρικοί 1600+ κυβικά θα αλλάζουν φίλτρο λαδιού κάθε 10 χιλ.χιλιομετρα, άλλοι θα αλλάζουν ....Τουρμπίνα
Τα SUV θέλουν diesel κινητήρα λόγω βάρους αλλά και χρήσης. Όποιος τα παίρνει με βενζινοκινητήρα θέλει να πηγαίνει για καφέ και να λέει οτι εχει "τζιπάκι".Κάνει οικονομία στην αγορά λόγω χαμηλότερης τιμής το παίρνει και δικίνητο και πάει πατημένο χώμα που πάει και οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο. Ο σωστός συνδυασμός είναι diesel και 4Χ4 αλλιώς τσάμπα αγορά. Ειδικά το CH-R της Toyota είναι και υβριδικό ή 1.2 4Χ4 εκεί είναι το μεγάλο γέλιο, πεταμένα λεφτά, χωρίς χώρους και πίσω καθίσματα φυλακή ειδικά για παιδικό κάθισμα ή ταξίδι.
Αν νομίζετε με τα πιεσμένα τουρμπατα χιλιάρια ότι θα κάνετε οικονομία ειδικά με αυτό το βάρος των suv, είσαστε οικτρά γελασμένοι, όταν οι άλλοι ατμοσφαιρικοί 1600+ κυβικά θα αλλάζουν φίλτρο λαδιού κάθε 10 χιλ.χιλιομετρα, άλλοι θα αλλάζουν ....Τουρμπίνα
@Φίλιππος ΕΙναι οντως ανεκδοτο τετοιες μηχανες για τετοια αυτοκινητα,αλλα ποσοι απο τους αγοραστες θα πανε για offroading??Κανεις πιστευω...
Suv?