Η κατανάλωση των 5,4 λτ./100 χλμ. δικαιώνει 
απόλυτα τους ανθρώπους της Toyota, που επέλεξαν να μην έχουν diesel επιλογή στο C-HR.

Η κατανάλωση των 5,4 λτ./100 χλμ. δικαιώνει απόλυτα τους ανθρώπους της Toyota, που επέλεξαν να μην έχουν diesel επιλογή στο C-HR.

Toyota C-HR Hybrid

70.776 Επισκέψεις στο άρθρο

Νικητής το υβριδικό C-HR με 5,4 πραγματική κατανάλωση, και 25 χιλιάρικα

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Εκτός από εντυπωσιακό σε σχεδίαση, το νέο Toyota C-HR εφαρμόζει την τελευταίας κοπής υβριδική τεχνολογία της ιαπωνικής φίρμας καταφέρνοντας να πάρει το χρυσό μετάλλιο στον αγώνα της κατανάλωσης ανάμεσα στα βενζινοκίνητα crossover. Χρησιμοποιεί έναν 1.800άρη βενζινοκινητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα με την συνδυαστική ισχύ να φτάνει τους 122 ίππους. Με τη δυνατότητα να κινείται για κάποια διαστήματα (2-3 χλμ.) αμιγώς ηλεκτρικά, το υβριδικό C-HR καταφέρνει να εμφανίζει μέση πραγματική κατανάλωση 5,4 λτ./100 χλμ. με αρκετή διαφορά από τον δεύτερο. Η κατανάλωση αυτή, αν και απέχει από τα θεωρητικά 3,8 λτ./100 χλμ. δικαιώνει απόλυτα τους ανθρώπους της Toyota, που επέλεξαν να μην έχουν diesel επιλογή στο C-HR. Το υβριδικό C-HR μάλιστα συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα σοφιστικέ αυτόματο κιβώτιο, που λειτουργεί σαν CVT. Πέρα από το έντονο βουητό, που παράγεται στην έντονη επιτάχυνση, το C-HR κινείται ευχάριστα και τα οδικά του χαρακτηριστικά είναι ιδιαίτερα δυναμικά για τα δεδομένα της κατηγορίας δικαιολογώντας απόλυτα το όνομα Coupe- High Rider. To προσπέρασμα γίνεται τάχιστα χάρη στο kick down (6,6 δλ.), ενώ τα 0-100 χλμ./ώρα είναι υπόθεση 11,7 δλ. To υβριδικό Toyota C-HR είναι διαθέσιμο από 24.870 ευρώ.

Quick Info
• Υβριδικό με 122 άλογα 
• 0-100 χλμ./ώρα σε 11,7 δλ
• 60-100 χλμ./ώρα σε 6,6 δλ.
• Εκπέμπει 86 γρ.CO2/χλμ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

AUTOFIT PASXA
Audi