• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Σε ιδανικό σημείο από πλευράς ωριμότητας βρίσκεται και η A-Class. Το πρόσφατο λίφτινγκ λείανε αρκετά σημεία του μοντέλου και έδωσε έξτρα ισορροπία.

Αναπάντεχα σπορ είναι το ύφος στο εσωτερικό της A-Class. Η μικρομεσαία Mercedes τηρεί και οδηγικά αυτές τις «υποσχέσεις» ειδικά όσο ανεβαίνουν οι κυβισμοί, οι ιπποδυνάμεις και οι τιμές.

Mercedes A 160 με 102 PS

Διαβάστηκε από 54088 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 4/5/2017

Aπό 25.600 ευρώ

 
Τα δυνατά του χαρτιά: 
Η εκλογίκευση της A-Class και η υιοθέτηση χάτσμπακ σχήματος έγινε με τρόπο που έχει ξετρελάνει το κοινό της premium μικρομεσαίας κατηγορίας. Η ποιότητα και η στιβαρότητα έρχονται να βάλουν κι άλλα στοιχεία υπέρ της baby-Benz όπως και η οδική συμπεριφορά, η αισθητική του εσωτερικού και η ποικιλία εκδόσεων.  

H αδυναμία του: 
Συχνά η A-Class δείχνει περισσότερο σφικτή από όσο ίσως χρειάζεται, με βάση πάντα και το ανάγλυφο των ελληνικών δρόμων, ειδικά εντός πόλης. Πιο χτυπητή αδυναμία μοιάζει πάντως η εκμετάλλευση των χώρων. Η A-Class δεν έχει στενή καμπίνα αλλά παρέχει οριακό χώρο για τα κεφάλια των πίσω επιβατών κάτι που έχει προοιωνιστεί και από τη γραμμή της οροφής εξωτερικά. Στο ίδιο μήκος κύματος και το πορτ-μπαγκάζ των 341 λίτρων το οποίο δεν είναι πολύ οικογενειακό. Ο κινητήρας των 1,6 λίτρων «κρατημένος» στους 102 ίππους και σε συνδυασμό με ένα σχετικά μακρύ κιβώτιο στην Α 160 δεν ενθουσιάζει, τουλάχιστον «στα χαρτιά».  

Tι παίρνω στη βασική; 
Πλήρης είναι η πολιτική των παροχών της A-Class από τη βασική έκδοση με ηχοσύστημα και θύρα USB, 7 αερόσακους κ.ά. Ο κλιματισμός είναι και εδώ χειροκίνητος και οι ζάντες σιδερένιες σηματοδοτώντας κάποια πρώτα «τικ» που ίσως γίνουν στη λίστα με τα έξτρα.  

Στην κορυφή της γκάμας 
 Όπως είδαμε μέχρι τώρα, κανείς από τους premium μικρομεσαίους δεν αφήνει στην άκρη τις επιδόσεις. Η A-Class όχι απλώς κάνει το ίδιο αλλά με την Μercedes-AMG Α 45 των 381 ίππων έχει ανεβάσει το παιχνίδι των εντυπώσεων, αλλά και της ουσίας, στο επόμενο επίπεδο. Στάνταρ εδώ η τετρακίνηση 4MATIC. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • Λογικος

    Αντε παλι τα ιδια. Τα βασικα μοντελα των 3 γερμανικων εταιρειων ΔΕΝ εχουν καμμια σχεση με την εννοια premium οσο και να χτυπιεστε να τα βαφτισετε premium! Premium παιρνεις σε αυτες τις μαρκες απο 80.000€ και πανω γιατι η εννοια premium ειναι για οτιδηποτε κατασκευαζει καποιος που ξεχωριζει απο τον ανταγωνισμο! Στα 30.000€ ΔΕΝ παιρνεις premium αλλα απλα ενα υπερτιμημενο αυτοκινητο σε σχεση με τον ανταγωνισμο! Ακου 100 αλογα και σιδερενιες ζαντες η A class στα 26.000€!!! Πλακα μας κανουν οι γερμανοι ετσι? Ειναι σαν να φτιαχνουν οι ιδιοι fake mercedes!

      77
  • akis

    premium τα συγκεκριμενα μοντελα?χαχαχαχαχαχα..ειδικα η audi...τη θυμαστε πριν 20 χρονια ποσα premium ειχε?

      29
  • Kostas

    Κάτοχος Mercedes C180 και η γυναίκα μου audi A3 πολύ ωραία αυτοκίνητα πλην όμως δεν μπορούμε να μην παραδεχθουμε ότι πλέον μ τη ραγδαία εξέλιξη των αυτοκινήτων έχει επέλθει σοβαρός ανταγωνισμός σε όλες τις κατηγορίες παραδείγματα πάρα πολλά Nissan, Renault, vw, opel, pegeuot, Toyota ,volvo τι να πρωτοπούμε για όλες αυτές τις μάρκες από εκεί και πέρα είναι καθαρά θέμα τσέπης ,αξιοπιστίας όπως ο καθένας μας την εννοεί και την έχει βιώσει, και φυσικά είναι και θέμα γούστου. Πάντως πληροφοριακά με το αμάξι δεν βγάζεις γκομενα εκτός κι αν διαθέτεις supercar εκεί παίζεται γι αυτό μην προβληματιζεστε τοσο πολύ με τα παλιοσιδερα εξεταστε τις ανάγκες σας και την τσέπη σας και τίποτα άλλο

      20
  • grigoris

    Υπάρχουν premium αυτοκίνητα σήμερα? Ποια είναι αυτά, και γιατί είναι premium? Σε τι διαφέρει ένα golf απ ένα audi a3? Η πλατφόρμα είναι ίδια, η ηχομόνωση και η ποιότητα κύλισης σχεδόν στα ίδια επίπεδα, η συναρμογή και η συναρμολόγηση των τμημάτων του σαλονιού επισης. Σε τι διαφέρει λοιπόν, εκτός από το σηματάκι στη μάσκα? Το στήσιμο ενός focus τι έχει να ζηλέψει από ένα bmw 1? Τα passat – avensis - mondeo-accord τι έχουν να ζηλέψουν από τα a4 - c class - bmw 3, έκτος από το όνομα? Σε τι είναι καλυτέρα? Σε παθητική ασφάλεια? Σε ενεργητική? Σε χώρους? Σε ποιότητα κύλισης και άνεσης, σε ποιότητα σαλονιού? Πέρασε αυτή η εποχή. Κάποτε ναι, τα μοντέλα των ΒΜW - Mercedes, ήταν πολύ μπροστά από τον ανταγωνισμό. Πλέον σε καμία κατηγορία δεν υπάρχουν premium. Το μόνο που συμβαίνει είναι ότι όσο ανεβαίνουμε κατηγορία, ανεβαίνουμε και σε ποιότητα. Άλλη η ποιότητα της BMW 5, άλλη της 7αρας,και άλλη η ποιότητα μιας χειροποίητης Rolls Royce.

      8
  • COOL

    Ανεβαινω Γερμανια συχνα......τα μοντελα του αρθρου τα οδηγαν οι φοιτητες.....ακου premium....με σιδερενιες ζαντες αυτοκινητο στην Βορεια Ευρωπη δεν κυκλοφορει....Τωρα εδω που οι Ελληνες ζουμε στο μικροκοσμο μας υπαρχουν αρκετοι που το κανουν παξιμαδι για να νομιζουν οτι οδηγανε premium....οι Τσακαλοι παιρνουν για παραδειγμα focus με των 16 και τα παραπανω τα αφηνουν χιλιομετρα ....ειπατε τιποτα.... Τελος για να μην ειμαστε μηδενιστες οι συγκεκριμενες μπραντες σαφως διαθετουν premium μοντελα αλλα δυστυχως για τους μπατιροελληνες δεν ειναι τα παραπανω....φιλια.

      4
  • ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΑΣΤΟΣ

    ΦΘΗΝΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ. Η ΒΑΣΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΣΤΗΝ Α-CLASS ΤΗΣ MERCEDES ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕΣΑ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟ. ΕΠΙΣΗΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΝ ΝΑ ΣΟΥ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ MERCEDES ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΘΑ ΚΟΙΤΑΞΟΥΝ ΝΑ ΣΟΥ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΤΑ ΑΚΡΙΒΑ ΕΚΘΕΣΙΑΚΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΒΑΣΜΕΝΗ ΑΡΚΕΤΑ. ΚΥΡΙΩΣ ΤΑ Α160 ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΚΑΙ Α160 ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΜΟΝΟ ΜΕ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ. ΚΑΙ ΟΣΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΕΝΟΙΚΙΑΣΗΣ. ΤΟ ΛΕΩ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΕΜΠΕΙΡΙΑ. ΤΟ Α3 ΕΧΕΙ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟ ΣΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ. ΓΕΝΙΚΑ ΤΟ Α3 ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΑΡΚΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ BMW 1. MERCEDES A-CLASS ΠΟΛΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΣΑΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ.

      2
  • loukia

    Συμφωνώ με τον κύριο Λογικό... Είναι ΝΤΡΟΠΗ... η mercedes και η bmw να το παίζουν... ότι κατασκευάζουν οχήματα του λαού, που πάλι δεν είναι όπως των ανταγωνιστών τους... καλύτερα ή χειρότερα ας το πουν όλοι οι υπόλοιποι.- Μπορούν να κατασκευάσουν μικρά από δικής τους φιλοσοφίας αν το επιθυμούν, κ.τ.λ. ή έτσι όπως τα κατασκευάζουν να είναι τα πιο ανταγωνιστικά στις τιμές τους, οπότε value for money ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ, κ.τ.λ.

     
  • georich

    Δεν υπαρχουν premium μαρκες εκτος των γερμανικων ελληνικα μιλαμε.χρονια τωρα αυτες ειναι αιντε

     
  • Georgios

    Έχετε φαγωθεί με τα γερμανικά μόλις βγάλουν κάτι σε γερμανό αμέσως να το κρινετε έχει συνέχεια άρθρα με όλες τις μάρκες.φτανει πια με τα κόμπλεξ σας.κλαρινογαμπροι...