Σε ιδανικό σημείο από πλευράς ωριμότητας βρίσκεται και η A-Class. Το πρόσφατο λίφτινγκ λείανε αρκετά σημεία του μοντέλου και έδωσε έξτρα ισορροπία.
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Σε ιδανικό σημείο από πλευράς ωριμότητας βρίσκεται και η A-Class. Το πρόσφατο λίφτινγκ λείανε αρκετά σημεία του μοντέλου και έδωσε έξτρα ισορροπία.

Mercedes A 160 με 102 PS

72.861 Επισκέψεις στο άρθρο (4/5/2017)

Aπό 25.600 ευρώ


Αναπάντεχα σπορ είναι το ύφος 
στο εσωτερικό της A-Class. 
Η μικρομεσαία Mercedes τηρεί και οδηγικά αυτές τις «υποσχέσεις» ειδικά όσο ανεβαίνουν οι κυβισμοί, οι ιπποδυνάμεις και οι τιμές.

Αναπάντεχα σπορ είναι το ύφος στο εσωτερικό της A-Class. Η μικρομεσαία Mercedes τηρεί και οδηγικά αυτές τις «υποσχέσεις» ειδικά όσο ανεβαίνουν οι κυβισμοί, οι ιπποδυνάμεις και οι τιμές.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Τα δυνατά του χαρτιά: 
Η εκλογίκευση της A-Class και η υιοθέτηση χάτσμπακ σχήματος έγινε με τρόπο που έχει ξετρελάνει το κοινό της premium μικρομεσαίας κατηγορίας. Η ποιότητα και η στιβαρότητα έρχονται να βάλουν κι άλλα στοιχεία υπέρ της baby-Benz όπως και η οδική συμπεριφορά, η αισθητική του εσωτερικού και η ποικιλία εκδόσεων.  

H αδυναμία του: 
Συχνά η A-Class δείχνει περισσότερο σφικτή από όσο ίσως χρειάζεται, με βάση πάντα και το ανάγλυφο των ελληνικών δρόμων, ειδικά εντός πόλης. Πιο χτυπητή αδυναμία μοιάζει πάντως η εκμετάλλευση των χώρων. Η A-Class δεν έχει στενή καμπίνα αλλά παρέχει οριακό χώρο για τα κεφάλια των πίσω επιβατών κάτι που έχει προοιωνιστεί και από τη γραμμή της οροφής εξωτερικά. Στο ίδιο μήκος κύματος και το πορτ-μπαγκάζ των 341 λίτρων το οποίο δεν είναι πολύ οικογενειακό. Ο κινητήρας των 1,6 λίτρων «κρατημένος» στους 102 ίππους και σε συνδυασμό με ένα σχετικά μακρύ κιβώτιο στην Α 160 δεν ενθουσιάζει, τουλάχιστον «στα χαρτιά».  

Tι παίρνω στη βασική; 
Πλήρης είναι η πολιτική των παροχών της A-Class από τη βασική έκδοση με ηχοσύστημα και θύρα USB, 7 αερόσακους κ.ά. Ο κλιματισμός είναι και εδώ χειροκίνητος και οι ζάντες σιδερένιες σηματοδοτώντας κάποια πρώτα «τικ» που ίσως γίνουν στη λίστα με τα έξτρα.  

Στην κορυφή της γκάμας 
 Όπως είδαμε μέχρι τώρα, κανείς από τους premium μικρομεσαίους δεν αφήνει στην άκρη τις επιδόσεις. Η A-Class όχι απλώς κάνει το ίδιο αλλά με την Μercedes-AMG Α 45 των 381 ίππων έχει ανεβάσει το παιχνίδι των εντυπώσεων, αλλά και της ουσίας, στο επόμενο επίπεδο. Στάνταρ εδώ η τετρακίνηση 4MATIC. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda