Το σημαντικό με το Q2 είναι ότι διαθέτει ένα ύφος πολύ πιο παιχνιδιάρικο σε μια εταιρεία η οποία κλίνει προς ένα ενιαίο και υπερβολικά ομοιογενές ύφος τα τελευταία χρόνια.
Oι SUV συγγενείς
72.870 Επισκέψεις στο άρθρο (4/5/2017)
Σημαντικότατο κομμάτι των πολυτελών μικρομεσαίων είναι πλέον και οι crossover παραλλαγές τους. Είναι χαρακτηριστικό ότι κάθε ένας από τους τρεις premium γερμανούς δε διανοείται την πορεία του χωρίς τέτοιο μοντέλο στη γκάμα του.
Όμορφο εσωτερικό: το Q2 έχει «μέσα του» περισσότερο χρώμα από τα υπόλοιπα Audi.
Το Q2 είναι, μαζί με το Q8 που παρουσιάστηκε ως πρωτότυπο στο Ντιτρόιτ προ ημερών, ένα από τα σχέδια τα οποία η Audi χρειάστηκε πολλά χρόνια για να βγάλει στην αγορά προφανώς σκεπτόμενη πολλές φορές την εμπορική τοποθέτηση του μοντέλου. Το νέο μοντέλο έφερε έναν νέο αισθητικό αέρα στη γκάμα, τόνισε το νεανικό χαρακτήρα που πρέπει να έχουν τα premium μικρομεσαία και κέρδισε αμέσως το ενδιαφέρον του κοινού.
Συν & Πλην
Κατασκευαστικά η εικόνα του εσωτερικού, η προσοχή στη λεπτομέρεια και στο φινίρισμα καθώς και το πορτ-μπαγκάζ είναι μερικά από τα θετικά στοιχεία του μοντέλου. Στον αντίπαδο, η περιορισμένη ορατότητα προς τα πίσω και η σχετικά σφικτή καμπίνα χωροταξικά ορίζουν μερικές από τις αδυναμίες του μοντέλου. Στο δρόμο η απόσταση από το έδαφος είναι χαμηλή για SUV (145 χιλ.) και ευνοεί στη διαμόρφωση ενός ευέλικτου, ασφάλτινου προφίλ.
Εκδόσεις – τιμές
Η γκάμα ξεκινά από τον 1,0 TFSI των 116 ίππων με τιμή 23.900 ευρώ η οποία κρίνεται ανταγωνιστική για τα δεδομένα της κλάσης. Από εκεί κι έπειτα υπάρχει ο 1,4 επίσης TFSI με 150 ίππους καθώς και τρεις TDI με 116, 150 και 190 ίππους (1,6 ο πρώτος, δίλιτροι οι άλλοι δύο). Tετρακίνηση υπολογίστε μόνο σε συνδυασμό με τους δύο μεγαλύτερους diesel.
Mercedes GLA: Ο ορισμός του crossover
Είναι εντυπωσιακή η GLA σε όψη, όχι τόσο επειδή είναι επιβλητική όσο επειδή καταφέρνει και ορίζει μοναδικά το θόλο όρο του crossover: προσεκτικά αυξημένη απόσταση από το έδαφος και μικρές αισθητικές παραπομπές σε εκτός δρόμου κίνηση προσαρμοσμένες σε ένα αμάξωμα που μοιάζει πολύ σε αναλογίες με το αντίστοιχο της απλής A-Class. Πρέπει φυσικά να σημειώσουμε ότι η GLA ανανεώθηκε μόλις προ ημερών και το νέο μοντέλο έχει ήδη μπει στον τιμοκατάλογο της εταιρείας.
Συν και Πλην
Η σχετικά σφικτή ρύθμιση της ανάρτησης, η περιορισμένη ορατότητα προς τα πίσω και ο οριακός «αέρας» για τα κεφάλια των πίσω επιβατών είναι μερικές από τις μικρές παθογένειες του SUV της Mercedes. Ωστόσο πολλά στοιχεία, όπως το φινίρισμα του εσωτερικού και την κύλισει εκτιμάται ότι θα έχουν βελτιοωθεί στο πλαίσιο του λίφτινγκ, όπως έγινε εξάλλου και στις απλές A-Class.
Εκδόσεις - τιμές
H γκάμα ξεκινά από τον 1.600άρη βενζινοκινητήρα των 122 ίππων ο οποίος στην ανανεωμένη εκδοχή του μοντέλου κοστίζει 27.850 ευρώ (GLA 180). Yπάρχει και 1,6 με 156 ίππους αλλά και δίλιτρος 211. Στα diesel οι εκδόσεις καλύπτουν εύρος ισχύος από 109 έως 177 ίππους. Την τετρακίνηση τη βρίσκετε σε συνδυασμό με τη GLA 250, με τις δύο μεγαλύτερες ντίζελ εκδόσεις GLA 200 d και 220 d και φυσικά στην AMG GLA 45 με 381 ίππους.
ΒΜW Χ1 Αισθητά πιο ακριβός είναι ο εκπρόσωπος της BMW στο πεδίο αυτό καθώς ξεκινά από τα 29.790 ευρώ για την έκδοση των 1,5 λίτρων και 136 ίππων. Το σημαντικό από τεχνική σκοπιά είναι ότι, στη δεύτερη γενιά της η X1 έχει στραφεί προς την προσθιοκίνηση. Στην πράξη οι δοκιμές έδειξαν ότι αυτό δεν έχει επηρεάσει αρνητικά τον πάγιο στόχο της BMW ο οποίος είναι να ξεχωρίσει στο κομμάτι της ικανοποίησης του οδηγού. H τετρακίνηση είναι φυσικά προαιρετική και αφορά τις πιο ακριβές εκδόσεις.
Αντε παλι τα ιδια. Τα βασικα μοντελα των 3 γερμανικων εταιρειων ΔΕΝ εχουν καμμια σχεση με την εννοια premium οσο και να χτυπιεστε να τα βαφτισετε premium! Premium παιρνεις σε αυτες τις μαρκες απο 80.000€ και πανω γιατι η εννοια premium ειναι για οτιδηποτε κατασκευαζει καποιος που ξεχωριζει απο τον ανταγωνισμο! Στα 30.000€ ΔΕΝ παιρνεις premium αλλα απλα ενα υπερτιμημενο αυτοκινητο σε σχεση με τον ανταγωνισμο! Ακου 100 αλογα και σιδερενιες ζαντες η A class στα 26.000€!!! Πλακα μας κανουν οι γερμανοι ετσι? Ειναι σαν να φτιαχνουν οι ιδιοι fake mercedes!
Κάτοχος Mercedes C180 και η γυναίκα μου audi A3 πολύ ωραία αυτοκίνητα πλην όμως δεν μπορούμε να μην παραδεχθουμε ότι πλέον μ τη ραγδαία εξέλιξη των αυτοκινήτων έχει επέλθει σοβαρός ανταγωνισμός σε όλες τις κατηγορίες παραδείγματα πάρα πολλά Nissan, Renault, vw, opel, pegeuot, Toyota ,volvo τι να πρωτοπούμε για όλες αυτές τις μάρκες από εκεί και πέρα είναι καθαρά θέμα τσέπης ,αξιοπιστίας όπως ο καθένας μας την εννοεί και την έχει βιώσει, και φυσικά είναι και θέμα γούστου. Πάντως πληροφοριακά με το αμάξι δεν βγάζεις γκομενα εκτός κι αν διαθέτεις supercar εκεί παίζεται γι αυτό μην προβληματιζεστε τοσο πολύ με τα παλιοσιδερα εξεταστε τις ανάγκες σας και την τσέπη σας και τίποτα άλλο
Υπάρχουν premium αυτοκίνητα σήμερα? Ποια είναι αυτά, και γιατί είναι premium? Σε τι διαφέρει ένα golf απ ένα audi a3? Η πλατφόρμα είναι ίδια, η ηχομόνωση και η ποιότητα κύλισης σχεδόν στα ίδια επίπεδα, η συναρμογή και η συναρμολόγηση των τμημάτων του σαλονιού επισης. Σε τι διαφέρει λοιπόν, εκτός από το σηματάκι στη μάσκα? Το στήσιμο ενός focus τι έχει να ζηλέψει από ένα bmw 1? Τα passat – avensis - mondeo-accord τι έχουν να ζηλέψουν από τα a4 - c class - bmw 3, έκτος από το όνομα? Σε τι είναι καλυτέρα? Σε παθητική ασφάλεια? Σε ενεργητική? Σε χώρους? Σε ποιότητα κύλισης και άνεσης, σε ποιότητα σαλονιού? Πέρασε αυτή η εποχή. Κάποτε ναι, τα μοντέλα των ΒΜW - Mercedes, ήταν πολύ μπροστά από τον ανταγωνισμό. Πλέον σε καμία κατηγορία δεν υπάρχουν premium. Το μόνο που συμβαίνει είναι ότι όσο ανεβαίνουμε κατηγορία, ανεβαίνουμε και σε ποιότητα. Άλλη η ποιότητα της BMW 5, άλλη της 7αρας,και άλλη η ποιότητα μιας χειροποίητης Rolls Royce.
Ανεβαινω Γερμανια συχνα......τα μοντελα του αρθρου τα οδηγαν οι φοιτητες.....ακου premium....με σιδερενιες ζαντες αυτοκινητο στην Βορεια Ευρωπη δεν κυκλοφορει....Τωρα εδω που οι Ελληνες ζουμε στο μικροκοσμο μας υπαρχουν αρκετοι που το κανουν παξιμαδι για να νομιζουν οτι οδηγανε premium....οι Τσακαλοι παιρνουν για παραδειγμα focus με των 16 και τα παραπανω τα αφηνουν χιλιομετρα ....ειπατε τιποτα....
Τελος για να μην ειμαστε μηδενιστες οι συγκεκριμενες μπραντες σαφως διαθετουν premium μοντελα αλλα δυστυχως για τους μπατιροελληνες δεν ειναι τα παραπανω....φιλια.
ΦΘΗΝΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ. Η ΒΑΣΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΣΤΗΝ Α-CLASS ΤΗΣ MERCEDES ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕΣΑ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟ. ΕΠΙΣΗΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΝ ΝΑ ΣΟΥ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ MERCEDES ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΘΑ ΚΟΙΤΑΞΟΥΝ ΝΑ ΣΟΥ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΤΑ ΑΚΡΙΒΑ ΕΚΘΕΣΙΑΚΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΒΑΣΜΕΝΗ ΑΡΚΕΤΑ. ΚΥΡΙΩΣ ΤΑ Α160 ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΚΑΙ Α160 ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΜΟΝΟ ΜΕ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ. ΚΑΙ ΟΣΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΕΝΟΙΚΙΑΣΗΣ. ΤΟ ΛΕΩ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΕΜΠΕΙΡΙΑ. ΤΟ Α3 ΕΧΕΙ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟ ΣΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ. ΓΕΝΙΚΑ ΤΟ Α3 ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΑΡΚΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ BMW 1. MERCEDES A-CLASS ΠΟΛΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΣΑΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ.
Έχετε φαγωθεί με τα γερμανικά μόλις βγάλουν κάτι σε γερμανό αμέσως να το κρινετε έχει συνέχεια άρθρα με όλες τις μάρκες.φτανει πια με τα κόμπλεξ σας.κλαρινογαμπροι...
Συμφωνώ με τον κύριο Λογικό...
Είναι ΝΤΡΟΠΗ... η mercedes και η bmw να το παίζουν... ότι κατασκευάζουν οχήματα του λαού, που πάλι δεν είναι όπως των ανταγωνιστών τους... καλύτερα ή χειρότερα ας το πουν όλοι οι υπόλοιποι.-
Μπορούν να κατασκευάσουν μικρά από δικής τους φιλοσοφίας αν το επιθυμούν, κ.τ.λ. ή έτσι όπως τα κατασκευάζουν να είναι τα πιο ανταγωνιστικά στις τιμές τους, οπότε value for money ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ, κ.τ.λ.
Αντε παλι τα ιδια. Τα βασικα μοντελα των 3 γερμανικων εταιρειων ΔΕΝ εχουν καμμια σχεση με την εννοια premium οσο και να χτυπιεστε να τα βαφτισετε premium! Premium παιρνεις σε αυτες τις μαρκες απο 80.000€ και πανω γιατι η εννοια premium ειναι για οτιδηποτε κατασκευαζει καποιος που ξεχωριζει απο τον ανταγωνισμο! Στα 30.000€ ΔΕΝ παιρνεις premium αλλα απλα ενα υπερτιμημενο αυτοκινητο σε σχεση με τον ανταγωνισμο! Ακου 100 αλογα και σιδερενιες ζαντες η A class στα 26.000€!!! Πλακα μας κανουν οι γερμανοι ετσι? Ειναι σαν να φτιαχνουν οι ιδιοι fake mercedes!
Στο autotriti μόνο τα γερμανικά ειναι premium...
premium τα συγκεκριμενα μοντελα?χαχαχαχαχαχα..ειδικα η audi...τη θυμαστε πριν 20 χρονια ποσα premium ειχε?
Κάτοχος Mercedes C180 και η γυναίκα μου audi A3 πολύ ωραία αυτοκίνητα πλην όμως δεν μπορούμε να μην παραδεχθουμε ότι πλέον μ τη ραγδαία εξέλιξη των αυτοκινήτων έχει επέλθει σοβαρός ανταγωνισμός σε όλες τις κατηγορίες παραδείγματα πάρα πολλά Nissan, Renault, vw, opel, pegeuot, Toyota ,volvo τι να πρωτοπούμε για όλες αυτές τις μάρκες από εκεί και πέρα είναι καθαρά θέμα τσέπης ,αξιοπιστίας όπως ο καθένας μας την εννοεί και την έχει βιώσει, και φυσικά είναι και θέμα γούστου. Πάντως πληροφοριακά με το αμάξι δεν βγάζεις γκομενα εκτός κι αν διαθέτεις supercar εκεί παίζεται γι αυτό μην προβληματιζεστε τοσο πολύ με τα παλιοσιδερα εξεταστε τις ανάγκες σας και την τσέπη σας και τίποτα άλλο
V40 volvo πολύ όμορφο είναι κρίμα που το αφήνετε εκτός το πήρε φίλος πολύ ωραίο
Υπάρχουν premium αυτοκίνητα σήμερα? Ποια είναι αυτά, και γιατί είναι premium? Σε τι διαφέρει ένα golf απ ένα audi a3? Η πλατφόρμα είναι ίδια, η ηχομόνωση και η ποιότητα κύλισης σχεδόν στα ίδια επίπεδα, η συναρμογή και η συναρμολόγηση των τμημάτων του σαλονιού επισης. Σε τι διαφέρει λοιπόν, εκτός από το σηματάκι στη μάσκα? Το στήσιμο ενός focus τι έχει να ζηλέψει από ένα bmw 1? Τα passat – avensis - mondeo-accord τι έχουν να ζηλέψουν από τα a4 - c class - bmw 3, έκτος από το όνομα? Σε τι είναι καλυτέρα? Σε παθητική ασφάλεια? Σε ενεργητική? Σε χώρους? Σε ποιότητα κύλισης και άνεσης, σε ποιότητα σαλονιού? Πέρασε αυτή η εποχή. Κάποτε ναι, τα μοντέλα των ΒΜW - Mercedes, ήταν πολύ μπροστά από τον ανταγωνισμό. Πλέον σε καμία κατηγορία δεν υπάρχουν premium. Το μόνο που συμβαίνει είναι ότι όσο ανεβαίνουμε κατηγορία, ανεβαίνουμε και σε ποιότητα. Άλλη η ποιότητα της BMW 5, άλλη της 7αρας,και άλλη η ποιότητα μιας χειροποίητης Rolls Royce.
Ανεβαινω Γερμανια συχνα......τα μοντελα του αρθρου τα οδηγαν οι φοιτητες.....ακου premium....με σιδερενιες ζαντες αυτοκινητο στην Βορεια Ευρωπη δεν κυκλοφορει....Τωρα εδω που οι Ελληνες ζουμε στο μικροκοσμο μας υπαρχουν αρκετοι που το κανουν παξιμαδι για να νομιζουν οτι οδηγανε premium....οι Τσακαλοι παιρνουν για παραδειγμα focus με των 16 και τα παραπανω τα αφηνουν χιλιομετρα ....ειπατε τιποτα.... Τελος για να μην ειμαστε μηδενιστες οι συγκεκριμενες μπραντες σαφως διαθετουν premium μοντελα αλλα δυστυχως για τους μπατιροελληνες δεν ειναι τα παραπανω....φιλια.
ΦΘΗΝΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ. Η ΒΑΣΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΣΤΗΝ Α-CLASS ΤΗΣ MERCEDES ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕΣΑ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟ. ΕΠΙΣΗΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΝ ΝΑ ΣΟΥ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ MERCEDES ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΘΑ ΚΟΙΤΑΞΟΥΝ ΝΑ ΣΟΥ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΤΑ ΑΚΡΙΒΑ ΕΚΘΕΣΙΑΚΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΒΑΣΜΕΝΗ ΑΡΚΕΤΑ. ΚΥΡΙΩΣ ΤΑ Α160 ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΚΑΙ Α160 ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΜΟΝΟ ΜΕ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ. ΚΑΙ ΟΣΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΕΝΟΙΚΙΑΣΗΣ. ΤΟ ΛΕΩ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΕΜΠΕΙΡΙΑ. ΤΟ Α3 ΕΧΕΙ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟ ΣΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ. ΓΕΝΙΚΑ ΤΟ Α3 ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΑΡΚΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ BMW 1. MERCEDES A-CLASS ΠΟΛΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΣΑΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ.
Έχετε φαγωθεί με τα γερμανικά μόλις βγάλουν κάτι σε γερμανό αμέσως να το κρινετε έχει συνέχεια άρθρα με όλες τις μάρκες.φτανει πια με τα κόμπλεξ σας.κλαρινογαμπροι...
Συμφωνώ με τον κύριο Λογικό... Είναι ΝΤΡΟΠΗ... η mercedes και η bmw να το παίζουν... ότι κατασκευάζουν οχήματα του λαού, που πάλι δεν είναι όπως των ανταγωνιστών τους... καλύτερα ή χειρότερα ας το πουν όλοι οι υπόλοιποι.- Μπορούν να κατασκευάσουν μικρά από δικής τους φιλοσοφίας αν το επιθυμούν, κ.τ.λ. ή έτσι όπως τα κατασκευάζουν να είναι τα πιο ανταγωνιστικά στις τιμές τους, οπότε value for money ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ, κ.τ.λ.
Δεν υπαρχουν premium μαρκες εκτος των γερμανικων ελληνικα μιλαμε.χρονια τωρα αυτες ειναι αιντε