Το σημαντικό με το Q2 είναι ότι διαθέτει ένα ύφος πολύ πιο παιχνιδιάρικο σε μια εταιρεία η οποία κλίνει προς ένα ενιαίο και υπερβολικά ομοιογενές ύφος τα τελευταία χρόνια.
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το σημαντικό με το Q2 είναι ότι διαθέτει ένα ύφος πολύ πιο παιχνιδιάρικο σε μια εταιρεία η οποία κλίνει προς ένα ενιαίο και υπερβολικά ομοιογενές ύφος τα τελευταία χρόνια.

Oι SUV συγγενείς

72.849 Επισκέψεις στο άρθρο (4/5/2017)

Σημαντικότατο κομμάτι των πολυτελών μικρομεσαίων είναι πλέον και οι crossover παραλλαγές τους. Είναι χαρακτηριστικό ότι κάθε ένας από τους τρεις premium γερμανούς δε διανοείται την πορεία του χωρίς τέτοιο μοντέλο στη γκάμα του.


Όμορφο εσωτερικό: το Q2 έχει «μέσα του» περισσότερο χρώμα από τα υπόλοιπα Audi.

Όμορφο εσωτερικό: το Q2 έχει «μέσα του» περισσότερο χρώμα από τα υπόλοιπα Audi.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Audi Q2: Ένα νέο πρόσωπο 
Το Q2 είναι, μαζί με το Q8 που παρουσιάστηκε ως πρωτότυπο στο Ντιτρόιτ προ ημερών, ένα από τα σχέδια τα οποία η Audi χρειάστηκε πολλά χρόνια για να βγάλει στην αγορά προφανώς σκεπτόμενη πολλές φορές την εμπορική τοποθέτηση του μοντέλου. Το νέο μοντέλο έφερε έναν νέο αισθητικό αέρα στη γκάμα, τόνισε το νεανικό χαρακτήρα που πρέπει να έχουν τα premium μικρομεσαία και κέρδισε αμέσως το ενδιαφέρον του κοινού. 
Συν & Πλην 
Κατασκευαστικά η εικόνα του εσωτερικού, η προσοχή στη λεπτομέρεια και στο φινίρισμα καθώς και το πορτ-μπαγκάζ είναι μερικά από τα θετικά στοιχεία του μοντέλου. Στον αντίπαδο, η περιορισμένη ορατότητα προς τα πίσω και η σχετικά σφικτή καμπίνα χωροταξικά ορίζουν μερικές από τις αδυναμίες του μοντέλου. Στο δρόμο η απόσταση από το έδαφος είναι χαμηλή για SUV (145 χιλ.) και ευνοεί στη διαμόρφωση ενός ευέλικτου, ασφάλτινου προφίλ. 
Εκδόσεις – τιμές 
Η γκάμα ξεκινά από τον 1,0 TFSI των 116 ίππων με τιμή 23.900 ευρώ η οποία κρίνεται ανταγωνιστική για τα δεδομένα της κλάσης. Από εκεί κι έπειτα υπάρχει ο 1,4 επίσης TFSI με 150 ίππους καθώς και τρεις TDI με 116, 150 και 190 ίππους (1,6 ο πρώτος, δίλιτροι οι άλλοι δύο). Tετρακίνηση υπολογίστε μόνο σε συνδυασμό με τους δύο μεγαλύτερους diesel. 

Mercedes GLA: Ο ορισμός του crossover 
Είναι εντυπωσιακή η GLA σε όψη, όχι τόσο επειδή είναι επιβλητική όσο επειδή καταφέρνει και ορίζει μοναδικά το θόλο όρο του crossover: προσεκτικά αυξημένη απόσταση από το έδαφος και μικρές αισθητικές παραπομπές σε εκτός δρόμου κίνηση προσαρμοσμένες σε ένα αμάξωμα που μοιάζει πολύ σε αναλογίες με το αντίστοιχο της απλής A-Class. Πρέπει φυσικά να σημειώσουμε ότι η GLA ανανεώθηκε μόλις προ ημερών και το νέο μοντέλο έχει ήδη μπει στον τιμοκατάλογο της εταιρείας. 
Συν και Πλην 
Η σχετικά σφικτή ρύθμιση της ανάρτησης, η περιορισμένη ορατότητα προς τα πίσω και ο οριακός «αέρας» για τα κεφάλια των πίσω επιβατών είναι μερικές από τις μικρές παθογένειες του SUV της Mercedes. Ωστόσο πολλά στοιχεία, όπως το φινίρισμα του εσωτερικού και την κύλισει εκτιμάται ότι θα έχουν βελτιοωθεί στο πλαίσιο του λίφτινγκ, όπως έγινε εξάλλου και στις απλές A-Class.  
Εκδόσεις - τιμές
H γκάμα ξεκινά από τον 1.600άρη βενζινοκινητήρα των 122 ίππων ο οποίος στην ανανεωμένη εκδοχή του μοντέλου κοστίζει 27.850 ευρώ (GLA 180). Yπάρχει και 1,6 με 156 ίππους αλλά και δίλιτρος 211. Στα diesel οι εκδόσεις καλύπτουν εύρος ισχύος από 109 έως 177 ίππους. Την τετρακίνηση τη βρίσκετε σε συνδυασμό με τη GLA 250, με τις δύο μεγαλύτερες ντίζελ εκδόσεις GLA 200 d και 220 d και φυσικά στην AMG GLA 45 με 381 ίππους. 

ΒΜW Χ1 
Αισθητά πιο ακριβός είναι ο εκπρόσωπος της BMW στο πεδίο αυτό καθώς ξεκινά από τα 29.790 ευρώ για την έκδοση των 1,5 λίτρων και 136 ίππων. Το σημαντικό από τεχνική σκοπιά είναι ότι, στη δεύτερη γενιά της η X1 έχει στραφεί προς την προσθιοκίνηση. Στην πράξη οι δοκιμές έδειξαν ότι αυτό δεν έχει επηρεάσει αρνητικά τον πάγιο στόχο της BMW ο οποίος είναι να ξεχωρίσει στο κομμάτι της ικανοποίησης του οδηγού. H τετρακίνηση είναι φυσικά προαιρετική και αφορά τις πιο ακριβές εκδόσεις.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center