O όμιλος Hyundai-Kia κάνει δυναμική παρουσία στο χώρο του downsizing με τον πολύ καλό 3κύλινδρο, άμεσου ψεκασμού κινητήρα 1,0 Τ-GDI της σειράς Kappa. Eίναι διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις: Με ισχύ 100 ίππων που στοχεύει στην οικονομία καυσίμου, ενώ με ισχύ 120 ίππων προσφέρει πιο δυναμικές επιδόσεις. Οι εκδόσεις αποδίδουν την ίδια μέγιστη ροπή των 171 Nm στις 1.500 σ.α.λ. Δοκιμάζοντας το Kia Cee`d των 120 ίππων ξεχωρίσαμε την ευρωστία χαμηλά, ενώ μέχρι ψηλά δεν έδειξε ο κινητήρας να «αδειάζει». Στα συν και η ελάχιστη εμφάνιση κραδασμών.
Αγαπητο Autotriti πολυ καλα μοτερ αλλα παλι ξεχασατε τη Mitsubishi με τον 1.5 MIVEC turbo στους 163 ιππους με διπλό vvti σε βαλβιδες και εκκεντροφορους και τον μοναδικο κινητηρα με συνδυασμο αμεσο και εμμεσο ψεκασμο. Και να μη ξεχναμε οτι η Mitsubishi ειναι η μοναδικη εταιρεια που δινει εγγυση 10 χρονια στον κινητηρα ( στις Ηνωμενες Πολιτειες οταν Honda Toyota Kia δινουν 7 ετη). Επιπλεον η αξιοπιστια της εταιρειας ηταν κορυφαια στα τεστ στη Γερμανια, κατι αναμενομενο εφοσον τα αυτοκινητα παραγονται μονο στην Ιαπωνια - made in Japan.
Αγαπητο Autotriti πολυ καλα μοτερ αλλα παλι ξεχασατε τη Mitsubishi με τον 1.5 MIVEC turbo στους 163 ιππους με διπλό vvti σε βαλβιδες και εκκεντροφορους και τον μοναδικο κινητηρα με συνδυασμο αμεσο και εμμεσο ψεκασμο. Και να μη ξεχναμε οτι η Mitsubishi ειναι η μοναδικη εταιρεια που δινει εγγυση 10 χρονια στον κινητηρα ( στις Ηνωμενες Πολιτειες οταν Honda Toyota Kia δινουν 7 ετη). Επιπλεον η αξιοπιστια της εταιρειας ηταν κορυφαια στα τεστ στη Γερμανια, κατι αναμενομενο εφοσον τα αυτοκινητα παραγονται μονο στην Ιαπωνια - made in Japan.
στο νούμερο 3. hyundai-kia-suzuki: 1.0