O νέος 1.400άρης, 16βάλβιδος, τούρμπο βενζινοκινητήρας άμεσου ψεκασμού, της Suzuki αποδίδει 140 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 220 Nm ροπής τα οποία είναι διαθέσιμα από τις 1.500 έως τις 4.000 σ.α.λ. Στην πράξη, τα χαμηλά αποθέματα ροπής σε κερδίζουν αμέσως, όπως επίσης και η πολύ ραφιναρισμένη λειτουργία και ελαστικότητά του. Σύμφωνα με την Suzuki η μέση κατανάλωση καυσίμου είναι 5,4 λτ./100 χλμ. στο τετρακίνητο Vitara. Στην πράξη μας έχει δείξει 6,6 λτ./100 χλμ. Ένας εξαιρετικά γραμμικός, χωρίς υποψία υστέρησης απόκρισης κινητήρας, που ξεχωρίζει!
Αγαπητο Autotriti πολυ καλα μοτερ αλλα παλι ξεχασατε τη Mitsubishi με τον 1.5 MIVEC turbo στους 163 ιππους με διπλό vvti σε βαλβιδες και εκκεντροφορους και τον μοναδικο κινητηρα με συνδυασμο αμεσο και εμμεσο ψεκασμο. Και να μη ξεχναμε οτι η Mitsubishi ειναι η μοναδικη εταιρεια που δινει εγγυση 10 χρονια στον κινητηρα ( στις Ηνωμενες Πολιτειες οταν Honda Toyota Kia δινουν 7 ετη). Επιπλεον η αξιοπιστια της εταιρειας ηταν κορυφαια στα τεστ στη Γερμανια, κατι αναμενομενο εφοσον τα αυτοκινητα παραγονται μονο στην Ιαπωνια - made in Japan.
Αγαπητο Autotriti πολυ καλα μοτερ αλλα παλι ξεχασατε τη Mitsubishi με τον 1.5 MIVEC turbo στους 163 ιππους με διπλό vvti σε βαλβιδες και εκκεντροφορους και τον μοναδικο κινητηρα με συνδυασμο αμεσο και εμμεσο ψεκασμο. Και να μη ξεχναμε οτι η Mitsubishi ειναι η μοναδικη εταιρεια που δινει εγγυση 10 χρονια στον κινητηρα ( στις Ηνωμενες Πολιτειες οταν Honda Toyota Kia δινουν 7 ετη). Επιπλεον η αξιοπιστια της εταιρειας ηταν κορυφαια στα τεστ στη Γερμανια, κατι αναμενομενο εφοσον τα αυτοκινητα παραγονται μονο στην Ιαπωνια - made in Japan.
στο νούμερο 3. hyundai-kia-suzuki: 1.0