• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το νέο Toyota C-HR δεν έχει diesel κινητήρα. Η Toyota επενδύει στην υβριδική τεχνολογία, την οποία άλλωστε γνωρίζει άριστα.

Ο 1,2 turbo κινητήρας της Toyota σε κερδίζει με την γραμμικότητα και σχεδόν ατμοσφαιρική του λειτουργία.

Toyota: 1,2 Τurbo & 1,8 ΗSD (υβριδικό)

Διαβάστηκε από 24461 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/5/2017

Σε ποια μοντέλα «μπαίνει» σήμερα: Toyota Auris, Toyota C-HR
H Τoyota μπορεί να άργησε λίγο, αλλά μπήκε στον χορό του downsizing με τον εξαιρετικό 1,2 Turbo κινητήρα άμεσου ψεκασμού. Η λειτουργία του είναι τόσο γραμμική και χωρίς απότομα ξεσπάσματα, που αναρωτιέσαι αν είναι turbo. Με πολιτισμένη λειτουργία και συγκρατημένη κατανάλωση είναι ένα από τα σύγχρονα turbo μοτέρ, που ξεχωρίζουμε. Η Toyota βέβαια θα μείνει στην ιστορία για το υβριδικό σύστημα, που λάνσαρε και το οποίο συνεχίζει να εξελίσσει και όπως φάνηκε στο C-HR σε βάρος του diesel. To 1,8 HSD υβριδικό σύστημα των Auris, Prius και C-HR χρησιμοποιεί έναν 1.800άρη κινητήρα που λειτουργεί με κύκλο Άτκινσον και έναν ηλεκτροκινητήρα. Ο συνδυασμός εξασφαλίζει ελάχιστη κατανάλωση, αλλά και δυνατότητα αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης για λίγα χλμ. Είναι το μέλλον ειδικά απέναντι στο diesel…
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • jimeta

    @right,μπορεί η vw και καλά να έδειξε τον δρόμο αλλά από αξιοπιστία άστα να πάνε,και όχι μόνο μηχανικά αλλά και ηλεκτρικά κτλ,μόνο φρού-φρού και αρώματα πουλαέι για τους ιθαγενείς και για αυτούς που την υποστηρίζουν.

      72
  • Tasos

    Φρου φρου και αρώματα δεν πουλάει μην πηγαίνουμε από την μία άκρη στην άλλη,αλλά τα ιαπωνικά μοτέρ πάντα ήταν πολύ καλά να είμαστε αντικειμενικοί και από άποψη αξιοπιστίας αλλά και χαρακτηριστικών.

      1