O 1,6 λτ. turbo κινητήρας της Mercedes-Benz είναι διαθέσιμος τόσο σε διαμήκη έκδοση για την πισωκίνητη C-Class (κωδικός M274), όσο και σε εγκάρσια (κωδικός M270), που εξυπηρετεί την A-Class και την B-Class, αμφότερες με κίνηση μπροστά. Προσφέρεται σε 2 εκδόσεις, 122 και 156 ίππους και ξεχωρίζουμε τη δεύτερη λόγω της υψηλής απόδοσης, ο οποία μάλιστα δεν επηρεάζει την πλούσια ροπή (250 Nm ροπής από τις μόλις 1.200 μέχρι τις 4.000 σ.α.λ.). Με άμεσο ψεκασμό, εξελιγμένους εγχυτήρες και turbo, o κινητήρας συνδυάζει την απόδοση με την χαμηλή κατανάλωση, αλλά και την…ηλεκτρική λειτουργία από το ρελαντί σχεδόν.
Ξεχάσατε να βάλετε τον 1400 diesel με τους 90 ίππους της ΤΟΥΟΤΑ που έχει φορεθεί και φοριέται καθημερινά σε χιλιάδες YARIS, AURIS, COROLLA. Αυτοί οι κινητήρες που αναφέρεται ισχύουν για την Ελλάδα, αλλά υπάρχουν και άλλοι αξιόλογοι κινητήρες που βλέπουμε καθημερινά σε αυτοκίνητα. Στην Ευρώπη όμως είναι άλλοι οι κινητήρες της καθημερινότητας.
Ξεχάσατε να βάλετε τον 1400 diesel με τους 90 ίππους της ΤΟΥΟΤΑ που έχει φορεθεί και φοριέται καθημερινά σε χιλιάδες YARIS, AURIS, COROLLA. Αυτοί οι κινητήρες που αναφέρεται ισχύουν για την Ελλάδα, αλλά υπάρχουν και άλλοι αξιόλογοι κινητήρες που βλέπουμε καθημερινά σε αυτοκίνητα. Στην Ευρώπη όμως είναι άλλοι οι κινητήρες της καθημερινότητας.