Η συνεργασία Renault-Nissan έφερε στους γάλλους τον 1,2 λτ. turbo κινητήρα, ο οποίος όμως αποδίδει 130 ίππους και 205 Nm ροπής στις 2.000 σ.α.λ. Έχει πολύ καλή απόκριση και στρωτή λειτουργία σε όλο το φάσμα στροφών, ενώ διαθέτει και λειτουργία ECO προς όφελος της οικονομίας. Ένας από τους πιο ολοκληρωμένους, γραμμικούς και πολιτισμένους κινητήρες σε αυτόν τον κυβισμό. Από την άλλη η Renault έχει και εξαιρετικούς diesel κινητήρες, τους οποίους επωφελείται και η Nissan. Ξεχωρίσαμε τον 1,6 dCi, που αποδίδει 130 άλογα και ροπή ρεκόρ (για μονό turbo) 320 Νm στις 1.750 σ.α.λ. Ο κινητήρας αυτός μπαίνει στα Renault Kadjar, Scenic, Talisman, Espace και Koleos, αλλά και στα Nissan Qashqai και Χ-Τrail.
Ξεχάσατε να βάλετε τον 1400 diesel με τους 90 ίππους της ΤΟΥΟΤΑ που έχει φορεθεί και φοριέται καθημερινά σε χιλιάδες YARIS, AURIS, COROLLA. Αυτοί οι κινητήρες που αναφέρεται ισχύουν για την Ελλάδα, αλλά υπάρχουν και άλλοι αξιόλογοι κινητήρες που βλέπουμε καθημερινά σε αυτοκίνητα. Στην Ευρώπη όμως είναι άλλοι οι κινητήρες της καθημερινότητας.
Ξεχάσατε να βάλετε τον 1400 diesel με τους 90 ίππους της ΤΟΥΟΤΑ που έχει φορεθεί και φοριέται καθημερινά σε χιλιάδες YARIS, AURIS, COROLLA. Αυτοί οι κινητήρες που αναφέρεται ισχύουν για την Ελλάδα, αλλά υπάρχουν και άλλοι αξιόλογοι κινητήρες που βλέπουμε καθημερινά σε αυτοκίνητα. Στην Ευρώπη όμως είναι άλλοι οι κινητήρες της καθημερινότητας.