To μεγάλο νέο από την ανανέωση του VW Golf είναι η έλευση του νέου μοτέρ 1,5 TSI Evo, που αντικαθιστά τον 1,4 TSI. Η ισχύς ανέρχεται σε 130 ίππους (αντί των 125 του 1,4) και 150 ίππους, με τη δεύτερη επιλογή να διατηρεί την τεχνολογία ACT, η οποία απενεργοποιεί τους δύο από τους τέσσερις κυλίνδρους όταν ο υπολογιστής κρίνει ότι αυτό είναι εφικτό. Λειτουργεί με κύκλο Μίλερ και διαθέτει «έξυπνο» turbo. Σαν αποτέλεσμα έρχονται τα πλούσια αποθέματα ροπής από χαμηλά, η χωρίς κενά λειτουργία μέχρι τον κόφτη και ο διακριτικά σπορτίφ ήχος. Στα συν και η συγκρατημένη κατανάλωση. Ο όμιλος VW είναι από τους πρώτους που λάνσαρε την Plug-in υβριδική τεχνολογία συνδυάζοντας έναν 1,4 TSΙ κινητήρα βενζίνης και ηλεκτροκινητήρα. Οι κατάλληλες μπαταρίες φορτίζονται και στην πρίζα προσφέροντας αμιγώς ηλεκτροκίνηση 40-50 χλμ. Συνδυαστικά η απόδοση είναι 204 άλογα και η μέση κατανάλωση (σύμφωνα με την VW περί το 1,5 λτ./100 χλμ.). Την (ακριβή) plug in υβριδική τεχνολογία τη συναντάμε στο Audi A3 e-tron, στο VW Golf GTE και στο VW Passat GTE.
Ξεχάσατε να βάλετε τον 1400 diesel με τους 90 ίππους της ΤΟΥΟΤΑ που έχει φορεθεί και φοριέται καθημερινά σε χιλιάδες YARIS, AURIS, COROLLA. Αυτοί οι κινητήρες που αναφέρεται ισχύουν για την Ελλάδα, αλλά υπάρχουν και άλλοι αξιόλογοι κινητήρες που βλέπουμε καθημερινά σε αυτοκίνητα. Στην Ευρώπη όμως είναι άλλοι οι κινητήρες της καθημερινότητας.
Ξεχάσατε να βάλετε τον 1400 diesel με τους 90 ίππους της ΤΟΥΟΤΑ που έχει φορεθεί και φοριέται καθημερινά σε χιλιάδες YARIS, AURIS, COROLLA. Αυτοί οι κινητήρες που αναφέρεται ισχύουν για την Ελλάδα, αλλά υπάρχουν και άλλοι αξιόλογοι κινητήρες που βλέπουμε καθημερινά σε αυτοκίνητα. Στην Ευρώπη όμως είναι άλλοι οι κινητήρες της καθημερινότητας.