VW: Πρόγραμμα 4all και όσες περισσότερες υπηρεσίες επιλέγεις, τόσο χαμηλότερο το επιτόκιο
28.551 Επισκέψεις στο άρθρο
Η VW έχει 3 μοντέλα στη λίστα των 2017 best seller (Polo, Golf και Tiguan) της ελληνικής αγοράς και ως ένα βαθμό αυτό οφείλεται και στο δυναμικό χρηματοδοτικό πρόγραμμα VW 4all, το οποίο ουσιαστικά αποτελεί μια είδος leasing και συνδυάζει ιδανικά:
Ασφάλιση Αυτοκινήτου για όλη τη διάρκεια του δανείου (Protection Gold) με χαμηλό και σταθερό ασφάλιστρο, χωρίς επιβάρυνση από πιθανές αυξήσεις ακόμη και σε περίπτωση πρόκλησης ατυχήματος.
Δυνατότητα Προσθήκης Επέκτασης Εργοστασιακής Εγγύησης και Υπηρεσιών After Sales Service.
Οι μηνιαίες δόσεις περιλαμβάνουν άτοκα τα διαχειριστικά έξοδα, έξοδα υπέρ τρίτων και την εξασφάλιση αποπληρωμής δανείου.
Όσες περισσότερες υπηρεσίες επιλέγει ο αγοραστής τόσο μικρότερο γίνεται το επιτόκιο. Για παράδειγμα, από 8,39% το επιτόκιο πέφτει στο 7,51% με επέκταση εγγύησης και στο 6,39% μαζί και με service…
Ελπίζω οι πληροφορίες μου να βοηθήσουν υποψήφιους αφοραστες γιατ'ι δεν τα λένε οι δημοσιογράφοι..πχ ποτε δεν γράφουν πως τα Βολβο αν εξαιρέσεις τα μεγαλα SUV είναι φτιαγμένα στο...Βέλγιο!!!! Παρεμπιπτόντως είδα πριν λίγο πως και το Χιουντάι ι30 στα 15000 ευρώ έχει πίσω πολλαπλόυς συνδ'εσμους μόνο που δεν είναι σεντά..αν το έβγαζε σε σενταν θα έσχιζε στις πωλήσεις στην Ελλάδα......!
βέβαια να είναι κατασκευασμένο στην Γερμανία και όχι στην Ισπανία.... τελικά για την αγορά ενός αυτοκινήτου πρέπει να είσαι πολύ ενημερωμένος.... δεν αρκεί μόνο η τιμή και τα αξεσουάρ!!!
τελικά μάλλον θα αγοράσω το Φορντ φόκους σενταν ..., με 16500!!!! ..με 125 άλογα δύναμη ..με συγχρονο βραβευμένο κινητήρα..πρωτο όνομα εταιρία, αν μπορέσουν να μου δώσουν και το μεταλλικο χρώμα χωρίς χρέωση ..θα είμαι πολυ ευχαριστημένος για την αγορά αυτοκινητου.... εχει κάποιος να μου πεί κανενα αρνητικό σε όσα έχω αναφέρει ή κανω λαθος ;
Θέλω να κάνω μια ερώτηση στο περιοδικό, μέχρι διαφήμιζαν πως το νέο Ρενώ Μεγκάν έχει ανεξάρτητη πίσω με παθητική τετραδιεύθυνση...βλέποντας τα τεχνικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου στο επίσιμο σιτε της εταιρίας ..αναφέρει για όλες τις εκδόσεις πολύ καθαρα πώς πίσω έχει ημιάκοαμπτο άξονα, ε΄τσι είναι; και γιατί αυτές οι πληροφορίες δεν αναφέρονται σε κανενα τεστ σε καμια παρουσίαση , ούτε πώς είναι κατασκευασμένο στην Ισπανία.... Τελικά μέχρι τα 20 χιλιάρικα ..μόνο η τζουλέτα το φοκους , το Φιατ 500Χ και το αβενσις εχουν σωστές και συγχρονες αναρτήσεις κατέληξα βεβαια το τελευταίο είναι γιαπωνέζικο από το ..ΛΟνδίνο και ΄σοοσ νανε χανει...ετσι είναι;
Ήδη οι τιμές ΟΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΑΚΡΙΒΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ, ΟΤΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΕΠΙΤΟΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ, ΤΟΤΕ ΤΟ ΜΕΙΓΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΑ ΝΑ ΠΑΝΕ...
Το επιτόκιο κατάθεσης είναι απλά για γέλια και για κλάματα και το επιτόκιο δόσεων αγοράς ενός προϊόντος που δεν ξεχωρίζουν σε ανάγκης, πολυτελείας, κ.τ.λ. ΟΤΙ ΠΑΡΑΓΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ "ΑΝΘΡΩΠΟ" ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ... ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΕΔΩ...
Δεν είναι κακό το να έχεις σπίτι, δεν είμαστε χελώνες να έχουμε καύκαλο στην πλάτη μας... δεν είναι κακό να έχεις όχημα, κ.τ.λ. ΑΠΛΑ ΠΛΕΟΝ ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ.-
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΛΟΓΟΥ-ΕΚΦΡΑΣΗΣ.-
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΠΙΣΤΗΣ-ΣΚΕΨΗΣ.-
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΕΡΗΣΗ-
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΦΟΒΟ.-
Ελπίζω οι πληροφορίες μου να βοηθήσουν υποψήφιους αφοραστες γιατ'ι δεν τα λένε οι δημοσιογράφοι..πχ ποτε δεν γράφουν πως τα Βολβο αν εξαιρέσεις τα μεγαλα SUV είναι φτιαγμένα στο...Βέλγιο!!!! Παρεμπιπτόντως είδα πριν λίγο πως και το Χιουντάι ι30 στα 15000 ευρώ έχει πίσω πολλαπλόυς συνδ'εσμους μόνο που δεν είναι σεντά..αν το έβγαζε σε σενταν θα έσχιζε στις πωλήσεις στην Ελλάδα......!
βέβαια να είναι κατασκευασμένο στην Γερμανία και όχι στην Ισπανία.... τελικά για την αγορά ενός αυτοκινήτου πρέπει να είσαι πολύ ενημερωμένος.... δεν αρκεί μόνο η τιμή και τα αξεσουάρ!!!
τελικά μάλλον θα αγοράσω το Φορντ φόκους σενταν ..., με 16500!!!! ..με 125 άλογα δύναμη ..με συγχρονο βραβευμένο κινητήρα..πρωτο όνομα εταιρία, αν μπορέσουν να μου δώσουν και το μεταλλικο χρώμα χωρίς χρέωση ..θα είμαι πολυ ευχαριστημένος για την αγορά αυτοκινητου.... εχει κάποιος να μου πεί κανενα αρνητικό σε όσα έχω αναφέρει ή κανω λαθος ;
Θέλω να κάνω μια ερώτηση στο περιοδικό, μέχρι διαφήμιζαν πως το νέο Ρενώ Μεγκάν έχει ανεξάρτητη πίσω με παθητική τετραδιεύθυνση...βλέποντας τα τεχνικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου στο επίσιμο σιτε της εταιρίας ..αναφέρει για όλες τις εκδόσεις πολύ καθαρα πώς πίσω έχει ημιάκοαμπτο άξονα, ε΄τσι είναι; και γιατί αυτές οι πληροφορίες δεν αναφέρονται σε κανενα τεστ σε καμια παρουσίαση , ούτε πώς είναι κατασκευασμένο στην Ισπανία.... Τελικά μέχρι τα 20 χιλιάρικα ..μόνο η τζουλέτα το φοκους , το Φιατ 500Χ και το αβενσις εχουν σωστές και συγχρονες αναρτήσεις κατέληξα βεβαια το τελευταίο είναι γιαπωνέζικο από το ..ΛΟνδίνο και ΄σοοσ νανε χανει...ετσι είναι;
Ήδη οι τιμές ΟΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΑΚΡΙΒΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ, ΟΤΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΕΠΙΤΟΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ, ΤΟΤΕ ΤΟ ΜΕΙΓΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΑ ΝΑ ΠΑΝΕ... Το επιτόκιο κατάθεσης είναι απλά για γέλια και για κλάματα και το επιτόκιο δόσεων αγοράς ενός προϊόντος που δεν ξεχωρίζουν σε ανάγκης, πολυτελείας, κ.τ.λ. ΟΤΙ ΠΑΡΑΓΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ "ΑΝΘΡΩΠΟ" ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ... ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΕΔΩ... Δεν είναι κακό το να έχεις σπίτι, δεν είμαστε χελώνες να έχουμε καύκαλο στην πλάτη μας... δεν είναι κακό να έχεις όχημα, κ.τ.λ. ΑΠΛΑ ΠΛΕΟΝ ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ.- ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΛΟΓΟΥ-ΕΚΦΡΑΣΗΣ.- ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΠΙΣΤΗΣ-ΣΚΕΨΗΣ.- ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΕΡΗΣΗ- ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΦΟΒΟ.-