Στο παρελθόν η Hyundai είχε υποβάλει αίτηση για δύο διπλώματα ευρεσιτεχνίας σχετικά με την τεχνολογία CVVD, μία το 2011 και μία το 2015.

Γιατί είναι καινοτόμος ο μεταβλητός χρονισμός CVVD;

61.341 Επισκέψεις στο άρθρο

Όπως ενδεχομένως να γνωρίζετε, καθώς οι στροφές λειτουργίας και το φορτίο του κινητήρα αυξάνονται, ο χρόνος που οι βαλβίδες παραμένουν ανοιχτές ελαττώνεται, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει ο απαιτούμενος χρόνος για την πλήρωση-εκκένωση του θαλάμου καύσης.

Έτσι, οι αυτοκινητοβιομηχανίες προχώρησαν στην εφαρμογή συστημάτων μεταβλητού χρονισμού στους κινητήρες, είτε μεταβάλλοντας τον χρόνο που οι βαλβίδες παραμένουν ανοιχτές, είτε τροποποιώντας το βύθισμα τους. Βέβαια, στα μέχρι σήμερα συστήματα μεταβλητού χρονισμού, η χρονική στιγμή του ανοίγματος μίας βαλβίδας είναι άμεσα συνδεδεμένη με την χρονική στιγμή του κλεισίματος. Έτσι, δεν ήταν εφικτό να μεταβληθεί αποκλειστικά ο χρόνος του ανοίγματος ή αποκλειστικά ο χρόνος του κλεισίματος της βαλβίδας εισαγωγής ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης. Οι μηχανικοί της Hyundai, γνωρίζοντας τα πλεονεκτήματα που θα προσέφερε αυτή η δυνατότητα, εργάστηκαν σκληρά, κατέθεσαν κάποιες ευρεσιτεχνίες στο παρελθόν και σήμερα είναι σε θέση να προσφέρουν αυτή την καινοτομία σε κινητήρες μαζικής παραγωγής.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

peugeot
NISSAN