• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Εσείς απενεργοποιείτε το start/stop στην κίνηση;

Τελικά κόβει κατανάλωση το start/stop;

Διαβάστηκε από 15184 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 29/1/2019
 

Κόβει κατανάλωση το start/stop μέσα στην πόλη ή μήπως το αντίθετο; Εσείς το χρησιμοποιείτε ή όχι;

Εσείς το έχετε αναμμένο ή σβησμένο το start/stop στην κίνηση; Σας αρέσει να σβήνει το μοτέρ κάθε φορά που σταματάτε ή μήπως φοβάστε μην δεν ανάψει στην  ώρα του να ξεκινήσετε; Και η κατανάλωση; Κόβει το σύστημα κατανάλωση ή μήπως το αντίθετο;

Με το start/stop να αποτελεί πλέον μέρος από τα βασικά συστήματα των αυτοκινήτων με στόχο τη μειωμένη κατανάλωση, η χρήση του έχει αρχίσει να γίνεται συνήθεια. Ή όχι; Μήπως απλά το start/stop στο δικό σας αυτοκίνητο είναι μονίμως σβηστό και απενεργοποιημένο;

Αλήθεια είναι πως η λειτουργία του συστήματος μειώνει την κατανάλωση, τουλάχιστον όπως αυτή μετρούνταν με το προηγούμενο τρόπο μετρήσεων, όπου στις προσομοιώσεις το αυτοκίνητο σταματούσε για μεγάλα διαστήματα και έτσι το να σβήνει ο κινητήρας είχε νόημα.

Όταν όμως οδηγείς στο μποτιλιάρισμα όπου σταματάς κάθε μερικά μέτρα για μερικά δευτερόλεπτα, και το αυτοκίνητο σταματάει-ξεκινάει συνεχώς, πόσο χρήσιμο είναι  το start/stop στη μείωση της κατανάλωσης;

Θα έλεγε κανείς πως ακόμη και για κάθε δευτερόλεπτο που μένει το μοτέρ σβηστό, γλιτώνεις καύσιμο. Και στη θεωρία αυτό είναι αλήθεια. Όμως κάθε φορά που το μοτέρ παίρνει μπρος το μείγμα στο θάλαμο καύσης είναι πιο πλούσιο, οι στροφές ανεβαίνουν έστω και στιγμιαία και η κατανάλωση εκείνη τη στιγμή είναι τσιμπημένη.

Όταν είσαι κολλημένος στην κίνηση, το πράγμα είναι απλό. Σταματημένος δεν καις. Όμως όταν τσουλάς-σταματάς-τσουλάς-σταματάς, το ζήτημα αλλάζει. Αν σε 200 μέτρα δρόμο θες πέντε λεπτά με το μποτιλιάρισμα, άλλο είναι να σταματήσεις τα 4 και να κινηθείς το ένα για να καλύψεις την απόσταση, και άλλο να σταματάς 10 δευτερόλεπτα και να κινείσαι δύο.

Στο σύνολο την ίδια ώρα θα κάνεις για τα 200 μέτρα, όμως στην πρώτη περίπτωση το σύστημα start/stop θα λειτουργήσει μία φορά, ενώ στην δεύτερη θα λειτουργήσει τριάντα φορές.  Που σημαίνει πως τριάντα φορές θα έχεις εκείνη την τσιμπημένη κατανάλωση όταν παίρνει μπρος το μοτέρ.
Και μετά είναι και η μπαταρία. Αντέχει τόση χρήση; Ή μήπως ζορίζεται και εκτός από το κόστος του καυσίμου, θα έχεις να πληρώσεις και την μπαταρία νωρίτερα;

Πάντως, ακόμα και έτσι έχει αποδειχθεί ότι η κατανάλωση πέφτει ακόμα και στο μποτιλιάρισμα με τη χρήση του start/stop, ενώ για την μπαταρία, τα αυτοκίνητα με αυτό το σύστημα έχουν μεγαλύτερες μπαταρίες και ενισχυμένη μίζα.

Εσείς λοιπόν τι κάνετε; Το ανάβετε ή το σβήνετε το start/top στην κίνηση; Και τελικά αν το σβήνετε, μήπως το έχετε συνεχώς σβηστό και δεν το χρησιμοποιείτε; Τι λέτε;

 
Σχολιάστε την είδηση 5 σχόλια

Citroen C3 Aircross vs Peugeot 2008 vs Renault Captur

Δοκιμή: Νέο Mazda 2

Αποκλειστικό: Νέο Audi eQ3

Λύσεις στο αμάξι με 5 καθημερινά αντικείμενα

Η κίνηση στους δρόμους

Οδηγοί και μοτοσικλετιστές

Πέθανε η «κούρσα» ή πέθανε μόνο η φθηνή «κούρσα»;

Είναι το πρώτο ΤΤ έτοιμο να γίνει κλασσικό;

Hyundai i10 vs Kia Picanto vs Toyota Aygo

Δοκιμή: Υβριδικό Honda CR-V

Νέο DS 7 και σε Coupe;

Τι T-Cross, τι T-Roc: Που διαφέρουν;

Citroen C5 Aircross VS Audi Q3 VS VW Tiguan

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

RENAULT: Ανακάλυψε δροσιστικές, καλοκαιρινές προσφορές!

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές Peugeot για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Αυγούστου

περισσότερα »