Για λάθος του οδηγού και όχι του συστήματος αυτόνομης οδήγησης κάνει λόγο η Tesla. Δείτε που στηρίζει αυτό της το συμπέρασμα.

Για λάθος του οδηγού και όχι του συστήματος αυτόνομης οδήγησης κάνει λόγο η Tesla. Δείτε που στηρίζει αυτό της το συμπέρασμα.

Tesla: Απάντηση καταπέλτης

4.731 Επισκέψεις στο άρθρο (14/7/2016)

Τη δική της εκδοχή για το τελευταίο αυτόνομο τρακάρισμα έδωσε η Tesla μετά τις έρευνες τις οποίες πραγματοποίησε στο εμπλεκόμενο όχημα.

Πριν λίγες μέρες τρίτωσε το κακό για την Tesla και το σύστημα αυτόνομης οδήγησης, μιας και σε σύντομο χρονικό διάστημα υπήρξε ένας θάνατος με αυτοκίνητο της, σε λειτουργία αυτόνομης οδήγησης, αλλά και ένα σοβαρό τρακάρισμα. Ο κύκλος ήρθε να κλείσει με το τρίτο αυτόνομο ατύχημα, για το οποίο ο οδηγός δήλωσε πως θεωρεί υπεύθυνο το σύστημα αυτόνομης οδήγησης.
Παρόλα αυτά η Tesla, μετά τις έρευνες που πραγματοποίησε στο άμεσα εμπλεκόμενο όχημα της, Model X, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι το λάθος είναι του οδηγού και όχι του συστήματος αυτόνομης οδήγησης. Σύμφωνα με ανακοίνωσή της η Tesla επιβεβαίωσε ότι το Model X βρισκόταν σε δρόμο χωρίς προστατευτικό στηθαίο, δηλαδή ένα τύπο δρόμου ο οποίοςδεν προτείνεται για Autosteer (αυτόνομη οδήγηση). 
Επιπλέον, η ανάλυση της μάρκας για το τρακάρισμα αποκάλυψε ότι το όχημα προειδοποίησε τον οδηγό να βάλει τα χέρια του στο τιμόνι, καθώς οι συνθήκες του δρόμου έγιναν δύσκολες για το σύστημα, αλλά κάτι τέτοιο δεν συνέβη, με το αποτέλεσμα να είναι αυτό που σας παρουσιάσαμε λίγες μέρες πριν.
Τέλος, με δηλώσεις της η Tesla αποκάλυψε ότι ο οδηγός δεν είχε σε καμία στιγμή τα χέρια του στο τιμόνι, όπως προτείνεται όσο είναι σε λειτουργία το Autopilot. Τα δεδομένα τα οποία πάρθηκαν από τον εγκέφαλο του οχήματος έδειξαν ότι καμία δύναμη δεν ασκήθηκε στο τιμόνι για πάνω από 2 λεπτά, από τη στιγμή που ενεργοποιήθηκε το Autosteer, κάτι το οποίο αντίκειται με τους κανονισμούς χρήσης του συστήματος αυτόνομης οδήγησης.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

OPEL NEA MONTELA
test center