Το 6άρι TCT κιβώτιο διπλού συμπλέκτη εφοδιάζει στάνταρ την ανανεωμένη Alfa Romeo MiTo Quadrifoglio Verde, το οποίο θα θέλαμε να είναι πιο άμεσο.

Το 6άρι TCT κιβώτιο διπλού συμπλέκτη εφοδιάζει στάνταρ την ανανεωμένη Alfa Romeo MiTo Quadrifoglio Verde, το οποίο θα θέλαμε να είναι πιο άμεσο.

Κινητήρας: Με λιγότερους ρύπους ο 170αρης MultiAir

79.659 Επισκέψεις στο άρθρο (13/9/2015)

Κάτω από το καπό της MiTo QV βρίσκουμε και πάλι τον 1,4 MultiAir turbo μοτέρ με 170 ίππους και 230 Nm ροπής, (250 Nm στο Dynamic mode). Στην ανανεωμένη εκδοχή του μικρού μοντέλου, συνεργάζεται  μόνο με το 6άρι TCT κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (στο προ ανανέωσης μοντέλο υπήρχε χειροκίνητο έξι σχέσεων)  και επιτρέπει στη MiTo QV να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 7,3 δλ. (-0,2 δλ. συγκριτικά με το προ ανανέωσης μοντέλο), ενώ χαρίζει στο μοντέλο μια τελική ταχύτητα της τάξης των 219 χλμ./ώρα (εργοστασιακές μετρήσεις). 


Σύμφωνα με την Alfa Romeo, χάρη και στο σύστημα stop-start η κατανάλωση του μοτέρ είναι 5,4 λτ./100 χλμ. (-10% σύγκριση με το προηγούμενο), ενώ οι εκπομπές CO2 ανέρχονται στα 124 γρ./χλμ. (-11%). Στην πράξη, τα 5,4 λίτρα κατανάλωσης βρίσκονται μόνο σε θεωρητικό επίπεδο, καθώς τα νούμερα που είδαμε ξεπερνούσαν σε πολλές περιπτώσεις ακόμη και τα 9 λτ./100 χλμ., χωρίς να κινείσαι σε ακραίους ρυθμούς. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

NEO TRAFIC
moto