Η κορυφαία έκδοση της Alfa Romeo MiTo μπορεί να κινηθεί σε γρήγορους ρυθμούς, ενώ ακόμη και κάτω από συνθήκες πίεσης θα αντιδράσει προοδευτικά, εξασφαλίζοντας υψηλά περιθώρια πρόσφυσης.
Οδική συμπεριφορά: Το DNA κάνει τη διαφορά
79.750 Επισκέψεις στο άρθρο (13/9/2015)
Η οδική συμπεριφορά του μοντέλου παραμένει το ισχυρό χαρτί του, με την αρωγή και του συστήματος D.N.A. Έτσι, επιλέγοντας το Dynamic στον διακόπτη (αλλάζει την απόκριση του γκαζιού και βελτιώνει κατά πολύ την αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης), μπορείς να εκμεταλλευτείς στο έπακρο τους 170 ίππους και να «παίξεις» όσο θέλεις σε κάθε τερέν. Όλα αυτά φυσικά με το ανάλογο κόστος σε καύσιμο, καθώς οι καταναλώσεις που βλέπεις στο trip computer ξεπερνούν στην πλειοψηφία των περιπτώσεων τα 9 λτ./χλμ. χωρίς να οδηγείς το αυτοκίνητο σε ακραίους ρυθμούς.
Το ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό e-Q2, αλλά και το σύστημα ελέγχου ευστάθειας VDC διορθώνουν διακριτικά κάθε υποστροφικό φαινόμενο, κάνοντας τη MiTo να κινείται γρήγορα σε κάθε διαδρομή. Η ύπαρξη του αυτόματου κιβωτίου TCT μπορεί να «λύνει» τα χέρια μέσα στην κίνηση, ωστόσο στην αυτόματη λειτουργία του παρουσιάζει ορισμένες φορές υστέρηση κατά την αλλαγή των ταχυτήτων.
ΤΕΛΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΩ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΟΣ!Να συγκρίνουμε την alfa με τι με την fabia rs;6,2 κατανάλωση η fabia 6 η alfa, και;Πάνω κάτω στα ίδια είναι όλα τα σημερινά turbo, να το πάμε μπακαλίστικα, ΤΥΡΙ, ΡΥΖΙ, ΓΑΛΑ, ΚΑΜΠΑ!Τα ίδια και για το polo με τα 180 άλογα, που λίαν τυχαίως και εδώ η vw το κατήργησε το εν λόγω μοτέρ και πάει και πάλι στα 1800cc, οπότε σε λίγο θα φύγει και από την fabia.Πάμε στη σχεδίαση να μιλήσουμε για τι;Τι να πούμε για ομορφιά polo, fabia, corsa, κ.τ.λ. ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ η alfa mito.Ας πάμε στην οδική συμπεριφορά που είναι ισάξια με ford, citroen ds.Δεν συγκρινεται με τον βασιλια στην κατηγορία το mini των προηγούμενων ετών όμως, 1ης, 2ης γενιάς γιατί η 3η είναιιιιιιιιιιι!
Μου αρέσουν πάντως τα σεξιστικά σχόλια κάποιων, που μιλάνε και για ΚΟΜΠΛΕΞ.Οι καταναλώσεις δεν βγαίνουν επειδή τρέχουν σανίδα οι άντρες κύριοι.Είναι με άριστης ποιότητας άσφαλτο, απαλές αλλαγές ταχυτήτων, όχι απότομες επιβραδύνσεις-επιταχύνσεις, ευνοϊκό άνεμο, κ.τ.λ.
Τα τιμόνια όλα το ίδιο είναι, στρόγγυλα, κ.τ.λ. και η αίσθηση κατανοητή και από εμάς τις γυναίκες.
Φιλε Δημος σε προτρεπω να πας να κανεις ενα test drive στην mito,και μετα να κανεις ενα test drive στον γερμανικο κουβα skoda με τους κυκλους δηλαδη AUDI A1 ηθελα να πω.Οταν κανεις την δοκιμη ελα να μας ξαναπεις την αποψη σου.Μονο το τιμονι του Α1 να πιασεις θα καταλαβεις οτι ειναι τιμονι για γκομενες,μετα πιασε και της mito και θα δεις αισθηση αισθηση που θα σου μεινει.Οσον αφορα την ποιοτητα του εσωτερικου ειναι περα για περα premium με αψογη συναρμογη ασχετως αν οι συντακτες καταπινουν την γλωσσα τους σε αυτο το θεμα,καθως επισης το αυτοκινητο προσφερεται με συνδυασμο δερμα - alcantara καθως και με δερματα της Poltrona frau που χρησιμοποιει η Ferrari -Maserati-lambo.Σε προτρεπω με πολυ αγαπη να αποβαλεις το κομπλεξ που σε διακρινει στα γραφομενα σου για τα ιταλικα.
Με αυτά τα μπρίκια καθώς και πολλά άλλα, η Alfa δίνει και θα δίνει μαθήματα σύγχρονης σχεδίασης, προσφέρει πλούσια τεχνολογικά χαρακτηριστικά, κορυφαίες επιδόσεις καθώς και ατελειωτη οδηγική απόλαυση. Η τιμή για την συγκεκριμένη κορυφαια έκδοση ειναι απόλυτα λογική. Όσο για την κατανάλωση φαντάζομαι, δεν το οδηγούσαν σαν κυρίες οι οδηγοί του τεστ drive. Μπράβο στην alfa....μακράν πρώτη και με διαφορά από τον υπόλοιπο ανταγωνισμό
Κύριε Γιώργο, σαφώς και δεν προσβάλλομαι, αλλά δεν είμαι μόνον εγώ...έχω ακούσει πολύ χειρότερα...έχω εντρυφήσει στην αντρικη διάλεκτο λόγω επαγγέλματος, περισσότεροι άντρες οπότε...Η οποιαδήποτε γυναίκα διαθέτει τόση δύναμη, που σε οποιοδήποτε όχημα ακόμα και δίχως υδραυλικό τιμόνι ΜΠΟΡΕΙ να το στρίψει, ναί καλά διαβάζετε όλοι.Πολύ δε περισσότερο σε οποιοδήποτε όχημα που βαρύνει το τιμόνι για οδηγική αίσθηση μεγαλύτερη.
Φιλε Triadafillos Kiriakou το skoda με κυκλους σε παρομοια ιπποδυναμη καιει τα διπλα απ οσα λεει το VWgroup καρατσεκαρισμενο.Φιλη loukia μην προσβαλεσαι,η φραση τιμονι για γκομενες εχει να κανει με την λιγοτερη φυσικη δυναμη που διαθετει μια γυναικα σε σχεση με εναν ανδρα,αρα το πολυ ελαφρυ τιμονι του Α1 ειναι πουπουλο αρα χανει σε αισθηση.Ενω η mito στο dynamice εχει βαρυ σπορ τιμονι και στο Normal εχει ελαφρυτερο τιμονι για χρηση στην πολη.Αγαπαμε τις γυναικες και δεν υπαρχει προθεση προσβολης ή μειωσης του (αδυναμου) εντος εισαγωγικων φυλλου
Προσωπικά βλέπω το autotriti έχει ηρεμήσει κάπως με την προβολή της vw και δεν προσπαθει τόσο να μας πασσάρει φύκια για μεταξωτες κορδέλες,και το εκτιμώ αυτό αλλά κι από την άλλη απευθύνεται σε οδηγούς κι εραστές αυτοκινήτου που ξέρουμε καλα τι παιζει έξω και δεν επηρεαζόμαστε από το μαρκετινγκ οποιασδηποτε εταιρειας αν δεν αξιζει το car αδικος κόπος η διαφήμιση και το γράφω αυτό αν και γαλλοφιλος (saxo vts 16v)το βλέμμα μου θα παιξει σε μια αλφα ρομεο και μαλιστα το μιτο,ενώ θα ...προσπερασω παγερά αδιάφορος ενα golf polo seat κλπ.
Η καταναλωση κυμαίνεται ανάλογα με την οδηγική συμπεριφορά το εκάστοτε οδηγου επειδή ημουν κατοχος Golf tsi Κ τωρα ΜιΤο κανένα απο τα δυο δεν καίνε 5-6 λιτρα τα καίνε οταν πηγαινεισ με 70-80 χιλ γνωρίζεται οτι αλλη η καταναλωση σε πολη αλλλη σε επαρχιακο δρομο αλλη σε εθνικη οδο
Φίλε Alpha75America ο Δήμος μίλησε για κατανάλωση. Έχεις να πεις κάτι γι αυτο? Τα Skoda με τους 4 κύκλους πάντως σίγουρα δεν καίνε τόσο, αποδεδειγμένα.
Λουκια να ρωτησω ? Τι επαγγελμα κανεις και λες οτι εχεις να κανεις με αντρες? Για να μην το παρεις στραβα εννοω Αντ/κα Αυτ/των - συν/γειο Αυτ/των - Αντ/πεια Αυτ/των η κατι αλλο ? Χαιρετω και γενικα την παρεα
ΤΕΛΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΩ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΟΣ!Να συγκρίνουμε την alfa με τι με την fabia rs;6,2 κατανάλωση η fabia 6 η alfa, και;Πάνω κάτω στα ίδια είναι όλα τα σημερινά turbo, να το πάμε μπακαλίστικα, ΤΥΡΙ, ΡΥΖΙ, ΓΑΛΑ, ΚΑΜΠΑ!Τα ίδια και για το polo με τα 180 άλογα, που λίαν τυχαίως και εδώ η vw το κατήργησε το εν λόγω μοτέρ και πάει και πάλι στα 1800cc, οπότε σε λίγο θα φύγει και από την fabia.Πάμε στη σχεδίαση να μιλήσουμε για τι;Τι να πούμε για ομορφιά polo, fabia, corsa, κ.τ.λ. ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ η alfa mito.Ας πάμε στην οδική συμπεριφορά που είναι ισάξια με ford, citroen ds.Δεν συγκρινεται με τον βασιλια στην κατηγορία το mini των προηγούμενων ετών όμως, 1ης, 2ης γενιάς γιατί η 3η είναιιιιιιιιιιι! Μου αρέσουν πάντως τα σεξιστικά σχόλια κάποιων, που μιλάνε και για ΚΟΜΠΛΕΞ.Οι καταναλώσεις δεν βγαίνουν επειδή τρέχουν σανίδα οι άντρες κύριοι.Είναι με άριστης ποιότητας άσφαλτο, απαλές αλλαγές ταχυτήτων, όχι απότομες επιβραδύνσεις-επιταχύνσεις, ευνοϊκό άνεμο, κ.τ.λ. Τα τιμόνια όλα το ίδιο είναι, στρόγγυλα, κ.τ.λ. και η αίσθηση κατανοητή και από εμάς τις γυναίκες.
Φιλε Δημος σε προτρεπω να πας να κανεις ενα test drive στην mito,και μετα να κανεις ενα test drive στον γερμανικο κουβα skoda με τους κυκλους δηλαδη AUDI A1 ηθελα να πω.Οταν κανεις την δοκιμη ελα να μας ξαναπεις την αποψη σου.Μονο το τιμονι του Α1 να πιασεις θα καταλαβεις οτι ειναι τιμονι για γκομενες,μετα πιασε και της mito και θα δεις αισθηση αισθηση που θα σου μεινει.Οσον αφορα την ποιοτητα του εσωτερικου ειναι περα για περα premium με αψογη συναρμογη ασχετως αν οι συντακτες καταπινουν την γλωσσα τους σε αυτο το θεμα,καθως επισης το αυτοκινητο προσφερεται με συνδυασμο δερμα - alcantara καθως και με δερματα της Poltrona frau που χρησιμοποιει η Ferrari -Maserati-lambo.Σε προτρεπω με πολυ αγαπη να αποβαλεις το κομπλεξ που σε διακρινει στα γραφομενα σου για τα ιταλικα.
Με αυτά τα μπρίκια καθώς και πολλά άλλα, η Alfa δίνει και θα δίνει μαθήματα σύγχρονης σχεδίασης, προσφέρει πλούσια τεχνολογικά χαρακτηριστικά, κορυφαίες επιδόσεις καθώς και ατελειωτη οδηγική απόλαυση. Η τιμή για την συγκεκριμένη κορυφαια έκδοση ειναι απόλυτα λογική. Όσο για την κατανάλωση φαντάζομαι, δεν το οδηγούσαν σαν κυρίες οι οδηγοί του τεστ drive. Μπράβο στην alfa....μακράν πρώτη και με διαφορά από τον υπόλοιπο ανταγωνισμό
Κύριε Γιώργο, σαφώς και δεν προσβάλλομαι, αλλά δεν είμαι μόνον εγώ...έχω ακούσει πολύ χειρότερα...έχω εντρυφήσει στην αντρικη διάλεκτο λόγω επαγγέλματος, περισσότεροι άντρες οπότε...Η οποιαδήποτε γυναίκα διαθέτει τόση δύναμη, που σε οποιοδήποτε όχημα ακόμα και δίχως υδραυλικό τιμόνι ΜΠΟΡΕΙ να το στρίψει, ναί καλά διαβάζετε όλοι.Πολύ δε περισσότερο σε οποιοδήποτε όχημα που βαρύνει το τιμόνι για οδηγική αίσθηση μεγαλύτερη.
Φιλε Triadafillos Kiriakou το skoda με κυκλους σε παρομοια ιπποδυναμη καιει τα διπλα απ οσα λεει το VWgroup καρατσεκαρισμενο.Φιλη loukia μην προσβαλεσαι,η φραση τιμονι για γκομενες εχει να κανει με την λιγοτερη φυσικη δυναμη που διαθετει μια γυναικα σε σχεση με εναν ανδρα,αρα το πολυ ελαφρυ τιμονι του Α1 ειναι πουπουλο αρα χανει σε αισθηση.Ενω η mito στο dynamice εχει βαρυ σπορ τιμονι και στο Normal εχει ελαφρυτερο τιμονι για χρηση στην πολη.Αγαπαμε τις γυναικες και δεν υπαρχει προθεση προσβολης ή μειωσης του (αδυναμου) εντος εισαγωγικων φυλλου
19 χιλιάρικα για αυτό το μπρίκι που καίει 9 λίτρα και άνω; τα 5,4 πως τα έβγαλε το εργοστάσιο;
Προσωπικά βλέπω το autotriti έχει ηρεμήσει κάπως με την προβολή της vw και δεν προσπαθει τόσο να μας πασσάρει φύκια για μεταξωτες κορδέλες,και το εκτιμώ αυτό αλλά κι από την άλλη απευθύνεται σε οδηγούς κι εραστές αυτοκινήτου που ξέρουμε καλα τι παιζει έξω και δεν επηρεαζόμαστε από το μαρκετινγκ οποιασδηποτε εταιρειας αν δεν αξιζει το car αδικος κόπος η διαφήμιση και το γράφω αυτό αν και γαλλοφιλος (saxo vts 16v)το βλέμμα μου θα παιξει σε μια αλφα ρομεο και μαλιστα το μιτο,ενώ θα ...προσπερασω παγερά αδιάφορος ενα golf polo seat κλπ.
Η καταναλωση κυμαίνεται ανάλογα με την οδηγική συμπεριφορά το εκάστοτε οδηγου επειδή ημουν κατοχος Golf tsi Κ τωρα ΜιΤο κανένα απο τα δυο δεν καίνε 5-6 λιτρα τα καίνε οταν πηγαινεισ με 70-80 χιλ γνωρίζεται οτι αλλη η καταναλωση σε πολη αλλλη σε επαρχιακο δρομο αλλη σε εθνικη οδο
Στην Ελλάδα υπάρχουν δυο είδη οδηγών οι ταμπελολάτρεις και όλοι οι άλλοι. Quadrifoglio Verde αυτή ονοματολογία δίδεται σε ειδικά μοντέλα Αlfa Romeo.
Φίλε Alpha75America ο Δήμος μίλησε για κατανάλωση. Έχεις να πεις κάτι γι αυτο? Τα Skoda με τους 4 κύκλους πάντως σίγουρα δεν καίνε τόσο, αποδεδειγμένα.
Λουκια να ρωτησω ? Τι επαγγελμα κανεις και λες οτι εχεις να κανεις με αντρες? Για να μην το παρεις στραβα εννοω Αντ/κα Αυτ/των - συν/γειο Αυτ/των - Αντ/πεια Αυτ/των η κατι αλλο ? Χαιρετω και γενικα την παρεα