Η κορυφαία έκδοση της Alfa Romeo MiTo μπορεί να κινηθεί σε γρήγορους ρυθμούς,  ενώ ακόμη και κάτω από συνθήκες πίεσης θα αντιδράσει προοδευτικά, εξασφαλίζοντας υψηλά περιθώρια πρόσφυσης.

Η κορυφαία έκδοση της Alfa Romeo MiTo μπορεί να κινηθεί σε γρήγορους ρυθμούς, ενώ ακόμη και κάτω από συνθήκες πίεσης θα αντιδράσει προοδευτικά, εξασφαλίζοντας υψηλά περιθώρια πρόσφυσης.

Οδική συμπεριφορά: Το DNA κάνει τη διαφορά

79.750 Επισκέψεις στο άρθρο (13/9/2015)

Η οδική συμπεριφορά του μοντέλου παραμένει το ισχυρό χαρτί του, με την αρωγή και του συστήματος D.N.A. Έτσι, επιλέγοντας το Dynamic στον διακόπτη (αλλάζει την απόκριση του γκαζιού και βελτιώνει κατά πολύ την αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης), μπορείς να εκμεταλλευτείς στο έπακρο τους 170 ίππους και να «παίξεις» όσο θέλεις σε κάθε τερέν. Όλα αυτά φυσικά με το ανάλογο κόστος σε καύσιμο, καθώς οι καταναλώσεις που βλέπεις στο trip computer ξεπερνούν στην πλειοψηφία των περιπτώσεων τα 9 λτ./χλμ. χωρίς να οδηγείς το αυτοκίνητο σε ακραίους ρυθμούς. 

Το ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό e-Q2, αλλά και το σύστημα ελέγχου ευστάθειας VDC διορθώνουν διακριτικά κάθε υποστροφικό φαινόμενο, κάνοντας τη MiTo να κινείται γρήγορα σε κάθε διαδρομή. Η ύπαρξη του αυτόματου κιβωτίου TCT μπορεί να «λύνει» τα χέρια μέσα στην κίνηση, ωστόσο στην αυτόματη λειτουργία του παρουσιάζει ορισμένες φορές υστέρηση κατά την αλλαγή των ταχυτήτων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

NEO PROACE
NISSAN