Καμία διαφορά δεν υπάρχει στο εσωτερικό σε σχέση με τα υπόλοιπα ανανεωμένα A1. Θυμίζουμε πως οι, μικρής έκτασης, αλλαγές του ανανεωμένου Α1 έχουν να κάνουν με περισσότερες επιλογές εξατομίκευσης και τον πιο high tech εξοπλισμό. Έτσι, η καμπίνα γερμανικού μικρού ξεχωρίζει για την λιτή του σχεδίαση, που όμως συνοδεύεται από υψηλή ποιότητα και κορυφαίο φινίρισμα. Το ταμπλό είναι κατασκευασμένο από άκρη σε άκρη από παχύ αφρώδες υλικό και δίνει μια ιδιαίτερα στιβαρή αίσθηση. Στα θετικά χαρακτηριστικά του εσωτερικού ανήκουν επίσης η καλή εργονομία (αν και η χρήση του συστήματος infotainment απαιτεί αρκετή εξοικείωση) και η σωστή θέση οδήγησης. Ωστόσο, όσον αφορά στους χώρους και ειδικότερα στο πίσω τμήμα, δύο ενήλικα άτομα δε θα νιώσουν άνετα τόσο ως προς το πλάτος, όσο και στον αέρα για το κεφάλι. Στο μέσο όρο της κατηγορίας τοποθετείται, τέλος, ο «τετραγωνισμένος» και με μεγάλο άνοιγμα χώρος αποσκευών των 270 λτ.
Πως γίνεται ο κινητήρας να μην είναι τόσο ραφιναρισμένος όσο του Opel (και τόσο ισχυρός όσο του Fiesta), αλλά να ταιριάζει με την premium εικόνα του μοντέλου; Τα premium μοντέλα δεν πρέπει να έχουν ραφιναρισμένους κινητήρες;
Σε 2 χρονια το πολυ θα εχεις παρει το μοτερ στο χερι!!! Και μετα αφαιμαξη απο την αξιοπιστη μαμα VAG!!
Πως γίνεται ο κινητήρας να μην είναι τόσο ραφιναρισμένος όσο του Opel (και τόσο ισχυρός όσο του Fiesta), αλλά να ταιριάζει με την premium εικόνα του μοντέλου; Τα premium μοντέλα δεν πρέπει να έχουν ραφιναρισμένους κινητήρες;
o συντάκτης εννοεί ότι ο κινητήρας ακούγεται λίγο, όσο πρέπει για να θυμίζει τις σπορ καταβολές της AUDI