Ο 1.000άρης TFSI είναι οικονομικός και «ζωντανός», αλλά ένα 6τάχυτο κιβώτιο με πιο πυκνή κλιμάκωση θα τον κολάκευε περισσότερο.

Ο 1.000άρης TFSI είναι οικονομικός και «ζωντανός», αλλά ένα 6τάχυτο κιβώτιο με πιο πυκνή κλιμάκωση θα τον κολάκευε περισσότερο.

Κινητήρας-Επιδόσεις: «Ζωντανός» και οικονομικός

25.637 Επισκέψεις στο άρθρο (4/7/2015)

Ο πρώτος 3κύλινδρος, 1.000άρης κινητήρας της Audi χρησιμοποιεί τούρμπο και άμεσο ψεκασμό καυσίμου για να αποδώσει 95 άλογα στις 5.000-5.500 σ.α.λ, τη στιγμή που η ροπή είναι 160 Nm στις 1.500-3.500 σ.α.λ. Να θυμίσουμε πως ο προηγούμενος, 4κύλινδρος 1,2 TFSI απέδιδε 86 άλογα, αλλά ίδια ροπή. O 1.000άρης κινητήρας στην πράξη δείχνει πως έχει τσαγανό χαρίζοντας «ζωντάνια» στο μικρό Audi, ειδικά πάνω από τις 2.000 σ.α.λ., παρά το αυξημένο βάρος και μακρύ 5άρι κιβώτιο. Ένα 6τάχυτο πιο κοντό κιβώτιο θα κολάκευε καλύτερα τον κινητήρα, ο οποίος δεν έχει τη δύναμη του αντίστοιχου κινητήρα της Ford, αλλά σίγουρα δεν κοπιάζει. Χωρίς αντικραδασμικό άξονα, ούτε το κορυφαίο ραφινάρισμα του 1.000αριού κινητήρα της Opel εμφανίζει, αλλά συνολικά η λειτουργία ταιριάζει με την premium εικόνα του μοντέλου. Οι επιδόσεις είναι ζωηρές και καλύτερες από του 1,2 TFSI με τα 85 άλογα (0-100 σε 10,6΄΄ έναντι 11,4΄΄ και τελική 186 χλμ./ώρα αντί 180) με καλύτερη κατανάλωση (4,2 αντί 5,1 λτ./100 χλμ.) και κυρίως μηδενικά τέλη κυκλοφορίας. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
moto