Σε μια διαδρομή με συνεχόμενες στροφές, οι μικρές κλίσεις του αμαξώματος και το ESP περιορίζουν την υποστροφή, χωρίς όμως παροχή ιδιαίτερης 
οδηγικής αίσθησης.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Σε μια διαδρομή με συνεχόμενες στροφές, οι μικρές κλίσεις του αμαξώματος και το ESP περιορίζουν την υποστροφή, χωρίς όμως παροχή ιδιαίτερης οδηγικής αίσθησης.

Στο δρόμο: Σταθερό και φιλικό

25.652 Επισκέψεις στο άρθρο (4/7/2015)

Πίσω από το τιμόνι του Α1 με τον 1.000 TFSI κινητήρα άμεσα αντιληπτά είναι στοιχεία, όπως η υψηλή ποιότητα κύλισης, η αίσθηση ασφάλειας και η ευχρηστία που προσφέρει το μικρό Audi. Χάρη και στον ικανό κινητήρα, ο οδηγός είναι σε θέση να κινηθεί γρήγορα και με λογικό αεροδυναμικό θόρυβο στις ευθείες των εθνικών οδών, όπου το Α1 είναι υποδειγματικά σταθερό. Πάντως, μπορεί το τούρμπο να κάνει θαύματα στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, αλλά υπάρχει και ένα όριο όταν μιλάμε για υψηλές στροφές σε έναν κινητήρα 1.000 κυβικών. Με 3-4 επιβάτες πρέπει να το λάβει κανείς υπΆ όψιν του, ειδικά αν έχει να προσπεράσει μεγάλα οχήματα σε ανοιχτό δρόμο. Σε μια διαδρομή με συνεχόμενες στροφές, οι μικρές κλίσεις του αμαξώματος και το ESP περιορίζουν την υποστροφή, αλλά σε καμία περίπτωση o οδηγός δεν έχει την αίσθηση ενός κάρτ. Δε βοηθά ούτε το ηλεκτρικό (πλέον) τιμόνι, που μπορεί να είναι ακριβές, αλλά παρέχει μέτρια πληροφόρηση, ούτε οι σχετικά μαλακές αναρτήσεις. Πάντως η άνεση είναι υψηλού επιπέδου και τα φρένα απόλυτα ικανοποιητικά σε αποτελεσματικότητα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

PEIRAIOS LEASING
OPEL