Xάρη στους νέους χρωματισμούς, στις νέες επενδύσεις και στα νέα σχέδια των καθισμάτων έχει ενισχυθεί ο νεανικός και trendy χαρακτήρας του up!.
Εσωτερικό: Εκσυγχρονισμένο και ευχάριστο
26.306 Επισκέψεις στο άρθρο (13/11/2016)
Το εσωτερικό του ανανεωμένου up! άφησε πίσω του τον λιτό διάκοσμο του προηγούμενου και είναι πιο σύγχρονο αισθητικά. Οι βασικές σχεδιαστικές γραμμές του ταμπλό δεν έχουν αλλάξει όμως η νέα φάσα σε εκείνο (10 επιλογές) το καθιστά πολύ πιο όμορφο και ξεχωριστό. Η κεντρική κονσόλα σε σχήμα πολυγώνου κερδίζει τις εντυπώσεις αισθητικά, περιλαμβάνοντας το ηχοσύστημα και το πάνελ του συστήματος ψύξης/θέρμανσης. Πάνω από εκείνο η υποδοχή για smartphone δίνει την ευκαιρία να έχεις ένα σύστημα πολυμέσων μέσα από το κινητό σου, κατεβάζοντας φυσικά το σχετικό application της Volkswagen. Η ποιότητα κατασκευής είναι και πάλι υψηλή παρά τη χρήση σκληρών αποκλειστικά πλαστικών, ενώ τόσο το φινίρισμα όσο και η συναρμολόγηση βρίσκονται σε πολύ υψηλά στάνταρ για τα δεδομένα της κατηγορίας. Οι χώροι είναι καλοί για τους πίσω επιβάτες αν είναι μέσου ύψους, ενώ ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 251 λίτρων και ικανοποιεί με το παραπάνω τόσο με τον όγκο όσο και με το σχήμα του.
Ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 251 λίτρων, από τους μεγαλύτερους στα μίνι.
Έχω το Citigo με τα 75ps (-1000euro κάτω από το Up στην ίδια έκδοση αλλά ουσιαστικά είναι ίδιο), 22.000km και το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό σε όλα του. Μικρό που όμως έχει χώρους για 4 ενήλικες, μεγάλο πορτμπαγκάζ και νορμάλ κατανάλωση. Οικονομικό σέρβις όπως και τα αναλώσιμα. Έχει νεύρο στο γκάζι και το βασικότερο πατάει σταθερά ακόμη και στην τελική του (180). Ένα fun to drive μικρό!
Μετριο κατα την αποψη μου σε ολα...συντηρητικο αδιαφορο εσωτερικο που δεν σε εμπνεει και κακιστη αξιοπιστια.Το δε τρικ της ποιοτητας που διαφημιζεται σε καθε vw ειναι απλα απτηλο και μη υπαρκτο.
Διπλα σε renault twingo-toyota aygo-fiat 500 δεν μπορει να σταθει και δεν εχει καμια ελπιδα τοσο οπτικα οπου αυτα βρισκονται σε αλλο επιπεδο σε σχεση με το ασχημο vw οσο περισσοτερο σε ποιοτικα στανταρ και σε αυτα της αξιοπιστιας με το toyota μαλιστα να ειναι ο βασιλιας που ποτε δεν θα πλησιασει το up.
Ειναι και σαφως καλυτερες αγορες που θα προχωρησεις σε αυτες με την καρδια σου γιατι εκφραζουν και το μυαλο...κατι που το γερμανικο ουτε στο ελαχιστο δεν πετυχαινει.
Γενικα ειναι τοσο αδιαφορο οπως καθε μοντελο του group που κανεις δεν θα το αναζητησει ποτε εαν χαθει!!
Και η κατανάλωση που έχει είναι σαφώς μεγαλύτερη των ανταγωνιστών του,να τα λέτε και αυτά γιατί 5.8 λίτρα/100 km είναι πολλά για αμάξι πόλης αυτής της κατηγορίας κ.κ. του περιοδικού.
Τα 3 αδερφάκια Aygo-108-C1,καθώς και το I10 ούτε στο όνειρο του δεν μπορεί να τα πιάσει το up και στην αξιοπιστία,ποιότητα,πωλήσεις,κτλ να πείτε στους εργοδότες σας στην κεντρική που σας ταίζει για να μην υπάρχουν αυταπάτες μεταξύ σας,όσο και να πατρονάρετε το group vw.
μπορει να εχει ποιοτητα εσωτερικου αλλα απο αξιοπιστια....
Έχω το Citigo με τα 75ps (-1000euro κάτω από το Up στην ίδια έκδοση αλλά ουσιαστικά είναι ίδιο), 22.000km και το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό σε όλα του. Μικρό που όμως έχει χώρους για 4 ενήλικες, μεγάλο πορτμπαγκάζ και νορμάλ κατανάλωση. Οικονομικό σέρβις όπως και τα αναλώσιμα. Έχει νεύρο στο γκάζι και το βασικότερο πατάει σταθερά ακόμη και στην τελική του (180). Ένα fun to drive μικρό!
Ε όχι και up! Αυτό είναι down σε όλα του!
Μετριο κατα την αποψη μου σε ολα...συντηρητικο αδιαφορο εσωτερικο που δεν σε εμπνεει και κακιστη αξιοπιστια.Το δε τρικ της ποιοτητας που διαφημιζεται σε καθε vw ειναι απλα απτηλο και μη υπαρκτο. Διπλα σε renault twingo-toyota aygo-fiat 500 δεν μπορει να σταθει και δεν εχει καμια ελπιδα τοσο οπτικα οπου αυτα βρισκονται σε αλλο επιπεδο σε σχεση με το ασχημο vw οσο περισσοτερο σε ποιοτικα στανταρ και σε αυτα της αξιοπιστιας με το toyota μαλιστα να ειναι ο βασιλιας που ποτε δεν θα πλησιασει το up. Ειναι και σαφως καλυτερες αγορες που θα προχωρησεις σε αυτες με την καρδια σου γιατι εκφραζουν και το μυαλο...κατι που το γερμανικο ουτε στο ελαχιστο δεν πετυχαινει. Γενικα ειναι τοσο αδιαφορο οπως καθε μοντελο του group που κανεις δεν θα το αναζητησει ποτε εαν χαθει!!
Και η κατανάλωση που έχει είναι σαφώς μεγαλύτερη των ανταγωνιστών του,να τα λέτε και αυτά γιατί 5.8 λίτρα/100 km είναι πολλά για αμάξι πόλης αυτής της κατηγορίας κ.κ. του περιοδικού.
Τα 3 αδερφάκια Aygo-108-C1,καθώς και το I10 ούτε στο όνειρο του δεν μπορεί να τα πιάσει το up και στην αξιοπιστία,ποιότητα,πωλήσεις,κτλ να πείτε στους εργοδότες σας στην κεντρική που σας ταίζει για να μην υπάρχουν αυταπάτες μεταξύ σας,όσο και να πατρονάρετε το group vw.