Ευέλικτο και ευχάριστο είναι το up! στην πόλη, θυμίζοντας αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας εκτός αυτής.
Στο δρόμο: Παιχνίδι στην πόλη, μεγαλύτερο εκτός
26.277 Επισκέψεις στο άρθρο (13/11/2016)
To ανανεωμένο VW up! συνεχίζει να είναι ευέλικτο, στιβαρό και σταθερό σε κάθε διαδρομή, με την καλορυθμισμένη ανάρτησή του να κρύβει καλά τις αδυναμίες που εξ ορισμού έχουν τα μικρού όγκου αυτοκίνητα της κατηγορίας. Μέσα στην πόλη το up! είναι παιχνίδι, με το ελαφρύ τιμόνι να κόβει όσο χρειάζεται και τις compact διαστάσεις να κάνουν εύκολη την μετακίνηση αλλά και το παρκάρισμα (με κύκλο στροφής 9,8 μ.). Εκτός πόλης ακόμα και η έκδοση με τον 75άρι ατμοσφαιρικό κινητήρα που δοκιμάζουμε, πατάει πολύ καλά θυμίζοντας αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας. Όσο αυξάνει η ταχύτητα το τιμόνι γίνεται πιο στιβαρό, ενώ στις στροφές και υπό πίεση, το up! εμφανίζει τυπική υποστροφική συμπεριφορά με απόλυτα προοδευτικές αντιδράσεις, που δεν τρομάζουν σε καμία περίπτωση μιας και η ισχύς του αυτοκινήτου δεν επαρκεί για να εκθέσει το πλαίσιο. Τα φρένα είναι αποτελεσματικά και έχουν καλή αίσθηση παρά την ύπαρξη ταμπούρων στον πίσω άξονα.
Έχω το Citigo με τα 75ps (-1000euro κάτω από το Up στην ίδια έκδοση αλλά ουσιαστικά είναι ίδιο), 22.000km και το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό σε όλα του. Μικρό που όμως έχει χώρους για 4 ενήλικες, μεγάλο πορτμπαγκάζ και νορμάλ κατανάλωση. Οικονομικό σέρβις όπως και τα αναλώσιμα. Έχει νεύρο στο γκάζι και το βασικότερο πατάει σταθερά ακόμη και στην τελική του (180). Ένα fun to drive μικρό!
Μετριο κατα την αποψη μου σε ολα...συντηρητικο αδιαφορο εσωτερικο που δεν σε εμπνεει και κακιστη αξιοπιστια.Το δε τρικ της ποιοτητας που διαφημιζεται σε καθε vw ειναι απλα απτηλο και μη υπαρκτο.
Διπλα σε renault twingo-toyota aygo-fiat 500 δεν μπορει να σταθει και δεν εχει καμια ελπιδα τοσο οπτικα οπου αυτα βρισκονται σε αλλο επιπεδο σε σχεση με το ασχημο vw οσο περισσοτερο σε ποιοτικα στανταρ και σε αυτα της αξιοπιστιας με το toyota μαλιστα να ειναι ο βασιλιας που ποτε δεν θα πλησιασει το up.
Ειναι και σαφως καλυτερες αγορες που θα προχωρησεις σε αυτες με την καρδια σου γιατι εκφραζουν και το μυαλο...κατι που το γερμανικο ουτε στο ελαχιστο δεν πετυχαινει.
Γενικα ειναι τοσο αδιαφορο οπως καθε μοντελο του group που κανεις δεν θα το αναζητησει ποτε εαν χαθει!!
Και η κατανάλωση που έχει είναι σαφώς μεγαλύτερη των ανταγωνιστών του,να τα λέτε και αυτά γιατί 5.8 λίτρα/100 km είναι πολλά για αμάξι πόλης αυτής της κατηγορίας κ.κ. του περιοδικού.
Τα 3 αδερφάκια Aygo-108-C1,καθώς και το I10 ούτε στο όνειρο του δεν μπορεί να τα πιάσει το up και στην αξιοπιστία,ποιότητα,πωλήσεις,κτλ να πείτε στους εργοδότες σας στην κεντρική που σας ταίζει για να μην υπάρχουν αυταπάτες μεταξύ σας,όσο και να πατρονάρετε το group vw.
μπορει να εχει ποιοτητα εσωτερικου αλλα απο αξιοπιστια....
Έχω το Citigo με τα 75ps (-1000euro κάτω από το Up στην ίδια έκδοση αλλά ουσιαστικά είναι ίδιο), 22.000km και το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό σε όλα του. Μικρό που όμως έχει χώρους για 4 ενήλικες, μεγάλο πορτμπαγκάζ και νορμάλ κατανάλωση. Οικονομικό σέρβις όπως και τα αναλώσιμα. Έχει νεύρο στο γκάζι και το βασικότερο πατάει σταθερά ακόμη και στην τελική του (180). Ένα fun to drive μικρό!
Ε όχι και up! Αυτό είναι down σε όλα του!
Μετριο κατα την αποψη μου σε ολα...συντηρητικο αδιαφορο εσωτερικο που δεν σε εμπνεει και κακιστη αξιοπιστια.Το δε τρικ της ποιοτητας που διαφημιζεται σε καθε vw ειναι απλα απτηλο και μη υπαρκτο. Διπλα σε renault twingo-toyota aygo-fiat 500 δεν μπορει να σταθει και δεν εχει καμια ελπιδα τοσο οπτικα οπου αυτα βρισκονται σε αλλο επιπεδο σε σχεση με το ασχημο vw οσο περισσοτερο σε ποιοτικα στανταρ και σε αυτα της αξιοπιστιας με το toyota μαλιστα να ειναι ο βασιλιας που ποτε δεν θα πλησιασει το up. Ειναι και σαφως καλυτερες αγορες που θα προχωρησεις σε αυτες με την καρδια σου γιατι εκφραζουν και το μυαλο...κατι που το γερμανικο ουτε στο ελαχιστο δεν πετυχαινει. Γενικα ειναι τοσο αδιαφορο οπως καθε μοντελο του group που κανεις δεν θα το αναζητησει ποτε εαν χαθει!!
Και η κατανάλωση που έχει είναι σαφώς μεγαλύτερη των ανταγωνιστών του,να τα λέτε και αυτά γιατί 5.8 λίτρα/100 km είναι πολλά για αμάξι πόλης αυτής της κατηγορίας κ.κ. του περιοδικού.
Τα 3 αδερφάκια Aygo-108-C1,καθώς και το I10 ούτε στο όνειρο του δεν μπορεί να τα πιάσει το up και στην αξιοπιστία,ποιότητα,πωλήσεις,κτλ να πείτε στους εργοδότες σας στην κεντρική που σας ταίζει για να μην υπάρχουν αυταπάτες μεταξύ σας,όσο και να πατρονάρετε το group vw.