O Euro6 diesel 1,6 TDI των 110 ίππων του Audi A3 Sportback διατηρεί και στην quattro έκδοση τα πολύ καλά χαρακτηριστικά λειτουργίας, που γνωρίζουμε και στο προσθιοκίνητο μοντέλο. Έτσι, διατηρείται ιδιαίτερα πολιτισμένος, με χαμηλά επίπεδα θορύβου και κραδασμούς σε σχέση με άλλους ανταγωνιστικούς diesel. Στις επιδόσεις, τα νούμερα συνολικά βρίσκονται σε καλά επίπεδα, βοηθούμενα και από το σχετικά κοντό 6άρι κιβώτιο. Ωστόσο, σε σχέση με την προσθιοκίνητη έκδοση, το A3 quattro έχει πιο αργό 0-100 χλμ./ώρα κατά 1,5 δλ. (11,9 δλ. από 10,4 δλ.), ενώ ίδια είναι και η επιβάρυνση στις ρεπρίζ λόγω κυρίως του αυξημένου κατά 120 κιλά βάρους. Διαφορά έναντι του προσθιοκίνητου υπάρχει και στην κατανάλωση, με την παρουσία της τετρακίνησης να επιβαρύνει τη μέση τιμή που μετρήσαμε, φθάνοντάς τη στα 7,8 λτ./100 χλμ.
Εξαιρετικό αυτοκίνητο με απαρχαιωμένο και ανεπαρκή δυστυχώς κινητήρα, που επιβαρύνει επιδόσεις και κατανάλωση. Ένας σύγχρονος κινητήρας diesel 1800 κυβικών με διπλό τουρμπο 180 PS / 380Nm, είναι ότι πρέπει!
Έβαλαν ανάρτηση, τους έλειπε από τη γκάμα σε σχέση με τα άλλα verticals (τρελά μυαλά στο group-φέρνουν μοντέλα του ενός vertical απέναντι από του άλλου), και το είπαν και τετρα...
Πάντα τέτοια! Στην ήπειρο των συνταξιούχων ΔΕΝ περιμένεις και κάτι άλλο...
To αμαξι λογικα απευθεινεται για "ορεινους" κατοχους
που θελουν ενα μικρομεσαιο που να μην κολωνει στα χιονια
λασπη κτλ .Δεν του ταιριαζει καθολου ο 1.6 αλλα ειπαν οτι
υπαρχει κενο στην αγορα και το εβαλαν.
Ο διλιτρος tdi του παει πολυ καλυτερα αλλα το κοστος βγαινει πολυ ψηλα.
Κινητήρες για τα μπάζα...Καλά από αξιοπιστία γελανε όλοι στην Ευρώπη και τρίβουν τα χέρια τους....Δύναμη κινητήρα χα χα χα χα....Όταν οι άλλοι φτάσανε στα 1600 να βγάζουν 270 hp ο όμιλος vw είναι 1,8 180 hp....Άιντε πρόβατα πάρτε audi-golf και μετά κλάψτε.
Αυτοκίνητο χωρις κανένα αγοραστικό ενδιαφέρων. Τετρακίνηση με μετριότατες επιδόσεις και υψηλή τιμή.
Εξαιρετικό αυτοκίνητο με απαρχαιωμένο και ανεπαρκή δυστυχώς κινητήρα, που επιβαρύνει επιδόσεις και κατανάλωση. Ένας σύγχρονος κινητήρας diesel 1800 κυβικών με διπλό τουρμπο 180 PS / 380Nm, είναι ότι πρέπει!
τα ιδια χρηματα εχει το οκταβια κομπι 1.6 4x4 πετρελαιο που ειναι το διπλασιο σε μεγεθος....
Έβαλαν ανάρτηση, τους έλειπε από τη γκάμα σε σχέση με τα άλλα verticals (τρελά μυαλά στο group-φέρνουν μοντέλα του ενός vertical απέναντι από του άλλου), και το είπαν και τετρα... Πάντα τέτοια! Στην ήπειρο των συνταξιούχων ΔΕΝ περιμένεις και κάτι άλλο...
To αμαξι λογικα απευθεινεται για "ορεινους" κατοχους που θελουν ενα μικρομεσαιο που να μην κολωνει στα χιονια λασπη κτλ .Δεν του ταιριαζει καθολου ο 1.6 αλλα ειπαν οτι υπαρχει κενο στην αγορα και το εβαλαν. Ο διλιτρος tdi του παει πολυ καλυτερα αλλα το κοστος βγαινει πολυ ψηλα.
Κινητήρες για τα μπάζα...Καλά από αξιοπιστία γελανε όλοι στην Ευρώπη και τρίβουν τα χέρια τους....Δύναμη κινητήρα χα χα χα χα....Όταν οι άλλοι φτάσανε στα 1600 να βγάζουν 270 hp ο όμιλος vw είναι 1,8 180 hp....Άιντε πρόβατα πάρτε audi-golf και μετά κλάψτε.