Ο 1.800άρης turbo του Audi A6, συνδυάζεται με το διπλού συμπλέκτη αυτόματο S Tronic και προσφέρει οικονομία κίνησης, μαζί με καλή απόδοση.

Ο 1.800άρης turbo του Audi A6, συνδυάζεται με το διπλού συμπλέκτη αυτόματο S Tronic και προσφέρει οικονομία κίνησης, μαζί με καλή απόδοση.

Κινητήρας-Κιβώτιο: Συνδυασμός με πολύ καλή οικονομία

39.501 Επισκέψεις στο άρθρο (21/7/2015)

O TFSI βενζινοκινητήρας του Audi A6 είναι η νεότερη Euro6 εκδοχή του 1,8 λίτρων συνόλου με διπλό ψεκασμό (έμμεσο και άμεσο) και turbo του VW Group. Αποδίδει 190 ίππους στις 4.200 σ.α.λ. και κυρίως, 320 Nm από τις 1.400 μέχρι τις 4.100 σ.α.λ. Συνδυάζεται με το 7άρι αυτόματο, διπλού συμπλέκτη S Tronic κιβώτιο, με αυτόματη ή χειροκίνητη (μέσω paddles ή του επιλογέα στην κονσόλα) λειτουργία. Ένα ακόμη στοιχείο που πρέπει να τονιστεί είναι η περαιτέρω μείωση του βάρους του A6 που έχει γίνει στην ανανεωμένη του γενιά, μέσω της χρήσης ακόμη περισσότερων ελαφριών υλικών (αλουμίνιο, ειδικά επεξεργασμένο πλαστικό CFRP κ.λπ.) σε ανάρτηση και αμάξωμα, με αποτέλεσμα η νέα αυτή έκδοση να ζυγίζει χαμηλά, 1.570 κιλά (1.645 με τον οδηγό).
Στην πράξη, ο κινητήρας καταφέρνει να κινεί σε παραπάνω από ικανοποιητικούς ρυθμούς το A6, ενώ το κιβώτιο ικανοποιεί με τη λειτουργία του. Εάν τώρα ο οδηγός επιλέξει το «Efficiency» στο «Audi Drive Select» (επεμβαίνει σε αίσθηση τιμονιού, απόκριση κινητήρα και κιβώτιο), τότε κιβώτιο και κινητήρας μπαίνουν σε ένα mode οικονομίας και οικολογίας (στο ταξίδι το κιβώτιο έχει και λειτουργία απεμπλοκής-coasting), μειώνοντας την τελική κατανάλωση. Ονομαστικά, η Audi ανακοινώνει μόλις 5,7 λτ./100 χλμ., στην πράξη όμως όσο περισσότερο εμπλέξετε την εθνική στις μετακινήσεις σας, τόσο πιο κάτω από τα 8,0 λτ./100 χλμ. μπορείτε να πέσετε.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto