" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Απόλυτα ραφιναρισμένος σε λειτουργία ο νέος 1.200άρης turbo βενζινοκινητήρας του Auris, που αποδίδει 116 άλογα και πλούσια ροπή από χαμηλά.

Κινητήρας-επιδόσεις: Επιτέλους turbo

Διαβάστηκε από 72032 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 15/2/2016

Ο νέος 1,2 turbo κινητήρας του Auris αποδίδει 116 άλογα και 185 Nm ροπής από τις 1.500 έως τις 4.000 σ.α.λ. Είναι 4κύλινδρος, άμεσου ψεκασμού και χαρακτηρίζεται από το Σύστημα Variable Valve Timing-intelligent Wide (VVT-iW). Όπου VVT-i βάλτε μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής. Το W φανερώνει πως η Toyota ενσωμάτωσε την μεταβολή χρονισμού με υστέρηση στο κλείσιμο των βαλβίδων εισαγωγής σε έναν τυπικό κινητήρα κύκλου Otto. Έτσι ο κινητήρας λειτουργεί σε χαμηλά φορτία με κύκλο Atkinson και σε κανονικά/υψηλά φορτία με κύκλο Otto. Η Toyota έχει πείρα από τον κύκλο λειτουργίας Atkinson μιας και τον χρησιμοποιεί στους κινητήρες βενζίνης των υβριδικών της μοντέλων. Το αποτέλεσμα στην πράξη είναι η πολύ καλή απόκριση σε όλο το φάσμα των στροφών με εξαιρετικά πολιτισμένη, ήσυχη και μεταξένια λειτουργία, χωρίς ξεσπάσματα και χωρίς να φανερώνει την παρουσία turbo. Μόνο στις πολύ χαμηλές στροφές δείχνει κάπως ράθυμος, αλλά μετά τις 1.500 σ.α.λ. έχει δύναμη μέχρι και τον κόφτη. Οι μακριές σχέσεις του 6τάχυτου κιβωτίου με τον γλυκό και απόλυτα θετικό επιλογέα δεν κολακεύουν ιδιαίτερα τις ρεπρίζ, που πάντως είναι μακράν καλύτερες του ατμοσφαιρικού Auris 1,33. Ενδεικτικά τα 60-100 χλμ./ώρα με 4η έρχονται σε 9,0 έναντι 11,9 δλ. και τα 80-120 χλμ./ώρα με 5η σε 13,4 έναντι 17,0 δλ. Το 0-100 είναι από τα καλύτερα της κατηγορίας (9,7 δλ. τώρα και 11,7 στο 1,33). Η Toyota για τις εκδόσεις με τροχούς 16 ιντσών υπόσχεται μέση κατανάλωση 4,8 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 112 γρ./χλμ. Η μέση κατανάλωση της δοκιμής μας ήταν στα 6,8 λτ./100 χλμ., που κρίνεται απόλυτα ικανοποιητική για τα δεδομένα της κατηγορίας.

 
  • Λογικος

    Γραφει το Autotriti: "Συνολικά, χάρη και στις νέες ζάντες, το Auris εμφανίζει ένα πιο δυναμικό και ελκυστικό παρουσιαστικό." Συμφωνω γιατι δεν το λες ασχημο ουτε αηδια (οπως κατι γερμανικα που εχουν κλεισει το σχεδιαστικο τους τμημα και ασχολουνται μονο με facelift σε μοντελα της δεκαετιας του 70) αλλα ιδιαιτερο και με μια μικρη δοση premium αισθητικης.

      14
  • Θανασης

    Αργησε η TOYOTA αλλα εφτασε στην πηγη.Τωρα για το αισθητικο της υποθεσης ,απλα αηδια.ειδικα το πισω δεν βλεπεται.