Η ονομαστική απόδοση του 1,6 D-4D είναι 112 ίπποι στις 4.000 σ.α.λ. και η ροπή του φθάνει τα 270 Nm μεταξύ 1.750 και 2.250 σ.α.λ.

Η ονομαστική απόδοση του 1,6 D-4D είναι 112 ίπποι στις 4.000 σ.α.λ. και η ροπή του φθάνει τα 270 Nm μεταξύ 1.750 και 2.250 σ.α.λ.

Κινητήρας-Επιδόσεις: Νέα εποχή

46.807 Επισκέψεις στο άρθρο (16/10/2015)

Η παρουσία ενός 1.600άρη diesel κινητήρα για πρώτη φορά στη γκάμα του, είναι και η πιο σημαντική είδηση στο νέο Avensis. Πρόκειται για μοτέρ φυσικά Euro 6, με turbo και άμεσο ψεκασμό common rail, το οποίο έρχεται ως προϊόν συνεργασίας της Toyota με τη BMW. Η ονομαστική του απόδοση είναι 112 ίπποι στις 4.000 σ.α.λ. και η ροπή του φθάνει τα 270 Nm μεταξύ 1.750 και 2.250 σ.α.λ. Συνδυάζεται με ένα 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο μακριάς κλιμάκωσης, που στόχο έχει να προσφέρει χαμηλή κατανάλωση καυσίμου χωρίς να «πνίξει» τις επιδόσεις. Στην πράξη, ο συνδυασμός ικανοποιεί απόλυτα με την εξαιρετικά πολιτισμένη λειτουργία του, την απουσία θορύβου λόγω και της σημαντικά βελτιωμένης ηχομόνωσης της καμπίνας, αλλά και τους ανεπαίσθητους κραδασμούς στο εσωτερικό. Από πλευράς απόδοσης, ο κινητήρας είναι ελαστικός, με πολύ καλό τράβηγμα από χαμηλά και ικανοποιητική απόκριση στο πάτημα του πεντάλ του γκαζιού. Οι επιδόσεις κρίνονται επίσης καλές, παρότι λόγω της μακριάς κλιμάκωσης του κιβωτίου και ιδίως της overdrive 6ης, οι ρεπρίζ δεν είναι από τις πιο γρήγορες της κατηγορίας. Στο πεδίο της κατανάλωσης από την άλλη, το Avensis τα καταφέρνει πολύ καλά αφού μια μέση τιμή κοντά στα 6,0 λτ./100 χλμ. είναι πεύκολο να επιτευχθεί στην πράξη. Στις μετρήσεις μας στην εθνική, το αυτοκίνητο εμφάνισε επίσης μια πολύ καλή επίδοση, με κατανάλωση 5,0 λτ./100 χλμ. να επιτυγχάνεται στα 133 χλμ./ώρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ELASTIKA 2024
moto