" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Σβέλτο, με αυξημένα όρια πρόσφυσης και καλή απορροφητικότητα της ανάρτησης εμφανίζεται το ανανεωμένο Kia Ceed.

Στο δρόμο: Σβέλτο και άνετο

Διαβάστηκε από 39516 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 24/3/2016

Πίσω από το τιμόνι, αρχικά, ο νέος 3κυλινδρος κινητήρας της Kia αφήνει καλές εντυπώσεις. Τραβάει όπως αναφέραμε καλά από χαμηλά, μιας και η ροπή των 170 Nm είναι διαθέσιμη μόλις από τις 1.500 σ.α.λ. και μόνο ψηλά «ξεφουσκώνει», κάτι απόλυτα λογικό, λόγω μικρού κυβισμού. Έπειτα, η ηχομόνωση είναι πολύ καλή (έχουν αναβαθμιστεί τα μονωτικά υλικά σε διάφορα μέρη του αμαξώματος) και δύσκολα ο μη εκπαιδευμένος θα αντιληφθεί την 3κυλινδρη υπόστασή του. Πιο αναλυτικά, τώρα, στον ανοιχτό αυτοκινητόδρομο το αυτοκίνητο καταπίνει τα χιλιόμετρα, η ανάρτηση φιλτράρει καλά τις ανωμαλίες (παρά το γεγονός ότι είναι ελαφρώς πιο σφιχτή συγκριτικά με τις απλές εκδόσεις Ceed για πιο σπορ αίσθηση), προσφέροντας έτσι υψηλά περιθώρια πρόσφυσης σε κάθε είδους στροφή. Μόνο το τιμόνι δεν ενθουσιάζει με την αμεσότητα του και τη πληροφόρηση που παρέχει, διαθέτοντας πάντως και πάλι τρεις βαθμίδες υποβοήθησης (Flex Steer) όπως και στο παρελθόν.

Tags: KIA CEED
 
  • alekos

    Ό,τι και να λέτε εγώ χωρίς φόβο και με πολύ πάθος θα προτιμούσα το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και δει στην έκδοση diesel...Όχι, να δώσω 20 και βάλε χιλιάρικα για να πάρω γερμανικό ή ιταλικό που στο κάτω κάτω έχουν αποδείξει την αναξιοπιστία τους....Και χωρίς να αδικώ τους ιταλούς τους κατατάσσω πάνω από τα γερμανικά τανκ που μου είναι αδιάφορα...

      23
  • akakios

    20 χιλιαδες ευρω για kia (τα οποια τα γουσταρω πολυ σαν αυτοκινητα ) και χιλια κυβικα ,ρε που παμε ?

      19
  • FaniSporty

    Προς τον φίλο xprs: Δεν πρόκειται να αλλάξει νοοτροπία ο Έλληνας... Αν είχε σηματάκι VW πιστεύω θα το ζαχάρωναν πολλοί... Μακάρι κι άλλες μάρκες εκ Γερμανίας να είχαν ένα τέτοιο "καροτσίνι" όπως λες φίλε μου, στη γκάμα τους... Διότι σε αξιοπιστία και σε σχεδίαση ούτε που την πιάνουν την ΚΙΑ αγαπητέ... Αλλά κολλήματα είναι αυτά...δεν αλλάζουν...Πως θα ζήσουν και τα συνεργεία άλλωστε;

      17
  • marios

    Autotriti οι τιμές τελικής ταχυτητας που δίνετε στα τεστ που πραγματοποιείτε ειναι τινες κατασκευαστή η δικης σας μέτρηση?

      1
  • Nikos

    Το ο,τι η ΚΙΑ εχει αναβαθμιστει παρα πολυ νομιζω ειναι εμφανες..Πολυ καλο αυτοκινητο με ωραιο design τοσο εξωτερικα οσο και εσωτερικα αν και το εσωτερικο με τοσα κουμπια και λειτουργιες που προσφερει στον οδηγο περιοριζει τις πωλησεις στις μικροτερα ηλικιακα ομαδες.Οσο για τη τιμη οντως ειναι ακριβο αλλα εναι η σειρα gt line, με 120 ps και full extra εξοπλισμο..Το κακο για την KIA ειναι οτι οτι δεν εχει πολλα εξοπλιστικα προγραμματα και σε αναγκαζει αν θελεις να παρεις 1000cc 100ps να παρεις τον uptown εξοπλισμο αν θελεις 120 τον full extra εξοπλισμο.

      1
  • xrps

    Για 9000χιλ μια χαρά είναι, για 19000 ούτε για αστείο. Άντε που θέλουν να θησαυρίσουν μερικοί πουλώντας καροτσίνια με 4 ρόδες.

     

Το Nissan LEAF δια χειρός Autech

Πρώτο Skoda Superb Scout

Στα σκαριά πιο πολυτελής έκδοση του Audi A8

Νέο Renault Arkana

Η κίνηση στους δρόμους

«Επίθεση» με SUV προανήγγειλε η Audi

Λαθρεμπόριο & νοθεία από πρατήριο στον Γέρακα

Eπίσημο: Tέλος το Αudi TT

Κάντο «τούμπανο»

Πως συνδέεται η απόδοση με την επιλογή εξάτμισης

Ο έλεγχος πίεσης των ελαστικών

Ανέβα οδηγικό level με δερμάτινο σαλόνι

SEAT: Service Πλήρες από κάθε άποψη πακέτο

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: No1 δίκτυο μεταχειρισμένων αυτ/των.

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

CITROEN: Ανοιξιάτικες εκπτώσεις έως 31 Μαΐου

NISSAN: Micra με νέο 1.000άρι turbo από 12.690€

MITSUBISHI: 0-100 Όλα τα επιβατικά μοντέλα με 0% επιτόκιο & 100€/μήνα

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: 500€ έκπτωση έως 30 Ιουνίου.

περισσότερα »