" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Σβέλτο, με αυξημένα όρια πρόσφυσης και καλή απορροφητικότητα της ανάρτησης εμφανίζεται το ανανεωμένο Kia Ceed.

Στο δρόμο: Σβέλτο και άνετο

Διαβάστηκε από 40872 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 24/3/2016

Πίσω από το τιμόνι, αρχικά, ο νέος 3κυλινδρος κινητήρας της Kia αφήνει καλές εντυπώσεις. Τραβάει όπως αναφέραμε καλά από χαμηλά, μιας και η ροπή των 170 Nm είναι διαθέσιμη μόλις από τις 1.500 σ.α.λ. και μόνο ψηλά «ξεφουσκώνει», κάτι απόλυτα λογικό, λόγω μικρού κυβισμού. Έπειτα, η ηχομόνωση είναι πολύ καλή (έχουν αναβαθμιστεί τα μονωτικά υλικά σε διάφορα μέρη του αμαξώματος) και δύσκολα ο μη εκπαιδευμένος θα αντιληφθεί την 3κυλινδρη υπόστασή του. Πιο αναλυτικά, τώρα, στον ανοιχτό αυτοκινητόδρομο το αυτοκίνητο καταπίνει τα χιλιόμετρα, η ανάρτηση φιλτράρει καλά τις ανωμαλίες (παρά το γεγονός ότι είναι ελαφρώς πιο σφιχτή συγκριτικά με τις απλές εκδόσεις Ceed για πιο σπορ αίσθηση), προσφέροντας έτσι υψηλά περιθώρια πρόσφυσης σε κάθε είδους στροφή. Μόνο το τιμόνι δεν ενθουσιάζει με την αμεσότητα του και τη πληροφόρηση που παρέχει, διαθέτοντας πάντως και πάλι τρεις βαθμίδες υποβοήθησης (Flex Steer) όπως και στο παρελθόν.

Tags: KIA CEED
 
  • alekos

    Ό,τι και να λέτε εγώ χωρίς φόβο και με πολύ πάθος θα προτιμούσα το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και δει στην έκδοση diesel...Όχι, να δώσω 20 και βάλε χιλιάρικα για να πάρω γερμανικό ή ιταλικό που στο κάτω κάτω έχουν αποδείξει την αναξιοπιστία τους....Και χωρίς να αδικώ τους ιταλούς τους κατατάσσω πάνω από τα γερμανικά τανκ που μου είναι αδιάφορα...

      23
  • akakios

    20 χιλιαδες ευρω για kia (τα οποια τα γουσταρω πολυ σαν αυτοκινητα ) και χιλια κυβικα ,ρε που παμε ?

      19
  • FaniSporty

    Προς τον φίλο xprs: Δεν πρόκειται να αλλάξει νοοτροπία ο Έλληνας... Αν είχε σηματάκι VW πιστεύω θα το ζαχάρωναν πολλοί... Μακάρι κι άλλες μάρκες εκ Γερμανίας να είχαν ένα τέτοιο "καροτσίνι" όπως λες φίλε μου, στη γκάμα τους... Διότι σε αξιοπιστία και σε σχεδίαση ούτε που την πιάνουν την ΚΙΑ αγαπητέ... Αλλά κολλήματα είναι αυτά...δεν αλλάζουν...Πως θα ζήσουν και τα συνεργεία άλλωστε;

      17
  • marios

    Autotriti οι τιμές τελικής ταχυτητας που δίνετε στα τεστ που πραγματοποιείτε ειναι τινες κατασκευαστή η δικης σας μέτρηση?

      1
  • Nikos

    Το ο,τι η ΚΙΑ εχει αναβαθμιστει παρα πολυ νομιζω ειναι εμφανες..Πολυ καλο αυτοκινητο με ωραιο design τοσο εξωτερικα οσο και εσωτερικα αν και το εσωτερικο με τοσα κουμπια και λειτουργιες που προσφερει στον οδηγο περιοριζει τις πωλησεις στις μικροτερα ηλικιακα ομαδες.Οσο για τη τιμη οντως ειναι ακριβο αλλα εναι η σειρα gt line, με 120 ps και full extra εξοπλισμο..Το κακο για την KIA ειναι οτι οτι δεν εχει πολλα εξοπλιστικα προγραμματα και σε αναγκαζει αν θελεις να παρεις 1000cc 100ps να παρεις τον uptown εξοπλισμο αν θελεις 120 τον full extra εξοπλισμο.

      1
  • xrps

    Για 9000χιλ μια χαρά είναι, για 19000 ούτε για αστείο. Άντε που θέλουν να θησαυρίσουν μερικοί πουλώντας καροτσίνια με 4 ρόδες.

     

4 «μυστικά» για το νέο Ford Puma (+videos)

Παίζουμε πρώτοι με το χιόνι!

Ultrac Satin για πολυτελή αυτοκίνητα & SUV

Βάλε τώρα μία οθόνη

Η κίνηση στους δρόμους

Υδροβαφή: Η νέα μόδα

Και το χειμώνα ο κλιματισμός μετράει!

Νέα EQB: Ηλεκτρικό SUV από τη Mercedes

Mercedes: Ιδέες που μπορείς να αποκτήσεις

Επίσημο: Νέα Μercedes GLA (+vid)

Τότε θα δούμε το «καυτό» Yaris

Nέα Jaguar XE Reims Edition

Νέα έκδοση Sport Line του Honda Civic

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

MERCEDES: Mercedes: Ιδέες που μπορείς να αποκτήσεις

NISSAN: X-Trail με φουλ χώρους & καλή τιμή

RENAULT: All-new Renault CLIO. The best Clio ever! Ανακαλύψτε το...

MITSUBISHI: Οδήγησε τα όλα & αγόρασε από 10.240€

RENAULT: Δωρεάν Χειμερινός Έλεγχος

Δες: Τα ελαστικά της Γιουβέντους !

Σφακιανάκης επιλογές: 1.000€ επιδότηση ανταλλαγής

περισσότερα »