Κορυφαία οικονομία προσφέρει το Cactus με τον 1,2 λτ. Pure Tech κινητήρα βενζίνης των 82 ίππων.
Κινητήρας-Επιδόσεις: Μέτριες επιδόσεις, super οικονομία
32.795 Επισκέψεις στο άρθρο (8/1/2016)
Ο 3κύλινδρος, 1,2 λτ. Pure Tech κινητήρας αποδίδει 82 άλογα και 118 Nm ροπής. Στην πράξη είναι ελαστικός και πολιτισμένος στις χαμηλομεσαίες στροφές, αλλά πιο ψηλά «λαχανιάζει». Παρά το χαμηλό βάρος οι επιδόσεις είναι μέτριες, αλλά η οικονομία είναι super. Η Citroen υπόσχεται νούμερα… diesel (4,6 λτ./100 χλμ.), αλλά το καλύτερο είναι πως επιβεβαιώνεται στην πράξη. Η μέση κατανάλωση της δοκιμής ήταν κοντά στα 6,1 λτ./100 χλμ.
ΤΟ ΟΔΗΓΗΣΑ ΑΠΟ ΑΡΤΑ ΜΕΧΡΙ ΓΙΑΝΝΕΝΑ.ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΔΡΟΜΟ ΓΕΜΑΤΟ ΣΤΡΟΦΕΣ ΜΕ ΑΘΛΙΟ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑ.ΕΜΕΙΝΑ ΚΑΤΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΕΝΟΣ! ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΤΑΘΕΡΟ ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΕΙ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ.ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΚΑΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑ ΑΠΑΡΑΤΗΡΗΤΟ..ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΙΧΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΚΤΗΣΩ...
Είναι ένα ιδιαιτέρως αξιόλογο αυτοκίνητο με πολύ καλό value for money αλλά οδηγώντας το έχω παρατηρήσει το εξής το οποίο με προβληματίζει: η πίσω ανάρτηση στο μοντέλο δοκιμής έδειχνε να τερματίζει στην παραμικρή λακούβα (με 2 άτομα χωρίς αποσκευές) και κοπανούσε έντονα, θυμίζοντας στην οδήγηση ένα παλιό γαλικό αυτοκίνητο που το έχεις υπερφορτώσει και η ανάρτηση έχει τερματίσει με αποτέλεσμα να κοπανάει, καταπονόντας το σκελετό του αυτοκινήτου. Μήπως μπορούμε autotriti να δούμε γιατί συνέβαινε αυτό; Εάν και εφόσον το συγκεκριμένο προϊόν δεν είχε κάποια ζημιά (test drive πρόσφατης έκθεσης στο αεροδρόμιο 11.2015), τότε η Citroen ωφείλει να λάβει άμεσα μέτρα και να επαναρυθμίσει την ανάρτηση.
ΤΟ ΟΔΗΓΗΣΑ ΑΠΟ ΑΡΤΑ ΜΕΧΡΙ ΓΙΑΝΝΕΝΑ.ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΔΡΟΜΟ ΓΕΜΑΤΟ ΣΤΡΟΦΕΣ ΜΕ ΑΘΛΙΟ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑ.ΕΜΕΙΝΑ ΚΑΤΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΕΝΟΣ! ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΤΑΘΕΡΟ ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΕΙ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ.ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΚΑΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑ ΑΠΑΡΑΤΗΡΗΤΟ..ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΙΧΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΚΤΗΣΩ...
& COOL
Είναι ένα ιδιαιτέρως αξιόλογο αυτοκίνητο με πολύ καλό value for money αλλά οδηγώντας το έχω παρατηρήσει το εξής το οποίο με προβληματίζει: η πίσω ανάρτηση στο μοντέλο δοκιμής έδειχνε να τερματίζει στην παραμικρή λακούβα (με 2 άτομα χωρίς αποσκευές) και κοπανούσε έντονα, θυμίζοντας στην οδήγηση ένα παλιό γαλικό αυτοκίνητο που το έχεις υπερφορτώσει και η ανάρτηση έχει τερματίσει με αποτέλεσμα να κοπανάει, καταπονόντας το σκελετό του αυτοκινήτου. Μήπως μπορούμε autotriti να δούμε γιατί συνέβαινε αυτό; Εάν και εφόσον το συγκεκριμένο προϊόν δεν είχε κάποια ζημιά (test drive πρόσφατης έκθεσης στο αεροδρόμιο 11.2015), τότε η Citroen ωφείλει να λάβει άμεσα μέτρα και να επαναρυθμίσει την ανάρτηση.
Πολυ ομορφο και αξιολογο!!
Πανέμορφο και οικονομικό!!!
Ισως το ποιο ασχημο αυτοκινητο τησ 15ετιας