Η καμπίνα του Citroen C4 Cactus αποτελεί τον ορισμό του less is more. Oι δύο έγχρωμες ψηφιακές οθόνες και ο τοποθετημένος στην οροφή αερόσακος συνοδηγού δίνουν έναν high-tech τόνο.
Εσωτερικό: Ιδιαίτερο και ευρύχωρο
32.776 Επισκέψεις στο άρθρο (8/1/2016)
Η καμπίνα του Cactus αποτελεί τον ορισμό του less is more. Δεν υπάρχει κλασικός πίνακας οργάνων, αλλά δύο ψηφιακές οθόνες: Μία πίσω από το τιμόνι (με ταχύμετρο, ένδειξη για αλλαγή σχέσης , οδόμετρο και δείκτη καυσίμου) και μία στην κεντρική κονσόλα (7 ιντσών αφής για τον χειρισμό του infotainment και A/C). Το φινίρισμα δεν είναι και το καλύτερο δυνατό, ο διάκοσμος είναι μουντός και υπάρχουν αρκετές ιδιαιτερότητες (π.χ. οι πίσω πόρτες δεν έχουν κλασική εσωτερική χειρολαβή, οι μπροστινές λαβές θυμίζουν χερούλια βαλίτσας, η πλάτη του πίσω καθίσματος είναι μονοκόμματη, το τιμόνι ρυθμίζεται μόνο σε ύψος και τα πίσω παράθυρα ανοίγουν με μεντεσέ). Τουλάχιστον όμως υπάρχει καλή συναρμογή και πολλές θέσεις για μικροαντικείμενα. Πολύ καλούς χώρους προσφέρει το C4 Cactus, το οποίο δεν ξεχωρίζει μεν στο χώρο για τα γόνατα των πίσω, έχει όμως φαρδιά καμπίνα και χώρο αποσκευών 358 λτ.
Είναι ένα ιδιαιτέρως αξιόλογο αυτοκίνητο με πολύ καλό value for money αλλά οδηγώντας το έχω παρατηρήσει το εξής το οποίο με προβληματίζει: η πίσω ανάρτηση στο μοντέλο δοκιμής έδειχνε να τερματίζει στην παραμικρή λακούβα (με 2 άτομα χωρίς αποσκευές) και κοπανούσε έντονα, θυμίζοντας στην οδήγηση ένα παλιό γαλικό αυτοκίνητο που το έχεις υπερφορτώσει και η ανάρτηση έχει τερματίσει με αποτέλεσμα να κοπανάει, καταπονόντας το σκελετό του αυτοκινήτου. Μήπως μπορούμε autotriti να δούμε γιατί συνέβαινε αυτό; Εάν και εφόσον το συγκεκριμένο προϊόν δεν είχε κάποια ζημιά (test drive πρόσφατης έκθεσης στο αεροδρόμιο 11.2015), τότε η Citroen ωφείλει να λάβει άμεσα μέτρα και να επαναρυθμίσει την ανάρτηση.
ΤΟ ΟΔΗΓΗΣΑ ΑΠΟ ΑΡΤΑ ΜΕΧΡΙ ΓΙΑΝΝΕΝΑ.ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΔΡΟΜΟ ΓΕΜΑΤΟ ΣΤΡΟΦΕΣ ΜΕ ΑΘΛΙΟ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑ.ΕΜΕΙΝΑ ΚΑΤΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΕΝΟΣ! ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΤΑΘΕΡΟ ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΕΙ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ.ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΚΑΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑ ΑΠΑΡΑΤΗΡΗΤΟ..ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΙΧΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΚΤΗΣΩ...
Πολυ ομορφο και αξιολογο!!
Πανέμορφο και οικονομικό!!!
Ισως το ποιο ασχημο αυτοκινητο τησ 15ετιας
& COOL
Είναι ένα ιδιαιτέρως αξιόλογο αυτοκίνητο με πολύ καλό value for money αλλά οδηγώντας το έχω παρατηρήσει το εξής το οποίο με προβληματίζει: η πίσω ανάρτηση στο μοντέλο δοκιμής έδειχνε να τερματίζει στην παραμικρή λακούβα (με 2 άτομα χωρίς αποσκευές) και κοπανούσε έντονα, θυμίζοντας στην οδήγηση ένα παλιό γαλικό αυτοκίνητο που το έχεις υπερφορτώσει και η ανάρτηση έχει τερματίσει με αποτέλεσμα να κοπανάει, καταπονόντας το σκελετό του αυτοκινήτου. Μήπως μπορούμε autotriti να δούμε γιατί συνέβαινε αυτό; Εάν και εφόσον το συγκεκριμένο προϊόν δεν είχε κάποια ζημιά (test drive πρόσφατης έκθεσης στο αεροδρόμιο 11.2015), τότε η Citroen ωφείλει να λάβει άμεσα μέτρα και να επαναρυθμίσει την ανάρτηση.
ΤΟ ΟΔΗΓΗΣΑ ΑΠΟ ΑΡΤΑ ΜΕΧΡΙ ΓΙΑΝΝΕΝΑ.ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΔΡΟΜΟ ΓΕΜΑΤΟ ΣΤΡΟΦΕΣ ΜΕ ΑΘΛΙΟ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑ.ΕΜΕΙΝΑ ΚΑΤΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΕΝΟΣ! ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΤΑΘΕΡΟ ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΕΙ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ.ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΚΑΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑ ΑΠΑΡΑΤΗΡΗΤΟ..ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΙΧΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΚΤΗΣΩ...