Έμφαση στην άνεση δίνει το C4 Cactus, που γέρνει, αλλά τελικά κρατάει στις στροφές.
Οδική συμπεριφορά: Έμφαση στην άνεση
32.780 Επισκέψεις στο άρθρο (8/1/2016)
Η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης του Cactus ευνοεί προφανώς τις κλίσεις στις στροφές, χωρίς όμως αυτό να επηρεάζει αρνητικά την οδική συμπεριφορά. Αντίθετα ευνοεί την άνεση, αν και οι εγκάρσιες κακοτεχνίες δεν λειαίνονται εντελώς. Με τη βοήθεια του χαμηλού βάρους, το Cactus «στρίβει» και φρενάρει αποτελεσματικά, κρατάει καλά και δεν εμφανίζει περίεργες αντιδράσεις. Στο ταξίδι μια 6η σχέση θα έκανε τα πράγματα πιο ήσυχα. Πάντως την όποια διάθεση του οδηγού για γρήγορους ρυθμούς κίνησης θα αποτρέψει το πλαδαρό τιμόνι και ο χαλαρός επιλογέας του κιβωτίου. Χωρίς τετρακίνηση και με απόσταση από το έδαφος 130 χλστ. δεν είναι και για πολλά-πολλά εκτός ασφάλτου, μπορεί όμως να κινηθεί με σχετική ευκολία σε πατημένους χωματόδρομους ή να… ξεπεράσει τα σαμαράκια της πόλης.
Είναι ένα ιδιαιτέρως αξιόλογο αυτοκίνητο με πολύ καλό value for money αλλά οδηγώντας το έχω παρατηρήσει το εξής το οποίο με προβληματίζει: η πίσω ανάρτηση στο μοντέλο δοκιμής έδειχνε να τερματίζει στην παραμικρή λακούβα (με 2 άτομα χωρίς αποσκευές) και κοπανούσε έντονα, θυμίζοντας στην οδήγηση ένα παλιό γαλικό αυτοκίνητο που το έχεις υπερφορτώσει και η ανάρτηση έχει τερματίσει με αποτέλεσμα να κοπανάει, καταπονόντας το σκελετό του αυτοκινήτου. Μήπως μπορούμε autotriti να δούμε γιατί συνέβαινε αυτό; Εάν και εφόσον το συγκεκριμένο προϊόν δεν είχε κάποια ζημιά (test drive πρόσφατης έκθεσης στο αεροδρόμιο 11.2015), τότε η Citroen ωφείλει να λάβει άμεσα μέτρα και να επαναρυθμίσει την ανάρτηση.
ΤΟ ΟΔΗΓΗΣΑ ΑΠΟ ΑΡΤΑ ΜΕΧΡΙ ΓΙΑΝΝΕΝΑ.ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΔΡΟΜΟ ΓΕΜΑΤΟ ΣΤΡΟΦΕΣ ΜΕ ΑΘΛΙΟ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑ.ΕΜΕΙΝΑ ΚΑΤΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΕΝΟΣ! ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΤΑΘΕΡΟ ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΕΙ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ.ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΚΑΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑ ΑΠΑΡΑΤΗΡΗΤΟ..ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΙΧΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΚΤΗΣΩ...
Πολυ ομορφο και αξιολογο!!
Πανέμορφο και οικονομικό!!!
Ισως το ποιο ασχημο αυτοκινητο τησ 15ετιας
& COOL
Είναι ένα ιδιαιτέρως αξιόλογο αυτοκίνητο με πολύ καλό value for money αλλά οδηγώντας το έχω παρατηρήσει το εξής το οποίο με προβληματίζει: η πίσω ανάρτηση στο μοντέλο δοκιμής έδειχνε να τερματίζει στην παραμικρή λακούβα (με 2 άτομα χωρίς αποσκευές) και κοπανούσε έντονα, θυμίζοντας στην οδήγηση ένα παλιό γαλικό αυτοκίνητο που το έχεις υπερφορτώσει και η ανάρτηση έχει τερματίσει με αποτέλεσμα να κοπανάει, καταπονόντας το σκελετό του αυτοκινήτου. Μήπως μπορούμε autotriti να δούμε γιατί συνέβαινε αυτό; Εάν και εφόσον το συγκεκριμένο προϊόν δεν είχε κάποια ζημιά (test drive πρόσφατης έκθεσης στο αεροδρόμιο 11.2015), τότε η Citroen ωφείλει να λάβει άμεσα μέτρα και να επαναρυθμίσει την ανάρτηση.
ΤΟ ΟΔΗΓΗΣΑ ΑΠΟ ΑΡΤΑ ΜΕΧΡΙ ΓΙΑΝΝΕΝΑ.ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΔΡΟΜΟ ΓΕΜΑΤΟ ΣΤΡΟΦΕΣ ΜΕ ΑΘΛΙΟ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑ.ΕΜΕΙΝΑ ΚΑΤΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΕΝΟΣ! ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΤΑΘΕΡΟ ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΕΙ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ.ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΚΑΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑ ΑΠΑΡΑΤΗΡΗΤΟ..ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΙΧΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΚΤΗΣΩ...