Έμφαση στην άνεση δίνει το C4 Cactus, που γέρνει, αλλά τελικά κρατάει στις στροφές.

Έμφαση στην άνεση δίνει το C4 Cactus, που γέρνει, αλλά τελικά κρατάει στις στροφές.

Οδική συμπεριφορά: Έμφαση στην άνεση

32.769 Επισκέψεις στο άρθρο (8/1/2016)

Η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης του Cactus ευνοεί προφανώς τις κλίσεις στις στροφές, χωρίς όμως αυτό να επηρεάζει αρνητικά την οδική συμπεριφορά. Αντίθετα ευνοεί την άνεση, αν και οι εγκάρσιες κακοτεχνίες δεν λειαίνονται εντελώς. Με τη βοήθεια του χαμηλού βάρους, το Cactus «στρίβει» και φρενάρει αποτελεσματικά, κρατάει καλά και δεν εμφανίζει περίεργες αντιδράσεις. Στο ταξίδι μια 6η σχέση θα έκανε τα πράγματα πιο ήσυχα. Πάντως την όποια διάθεση του οδηγού για γρήγορους ρυθμούς κίνησης θα αποτρέψει το πλαδαρό τιμόνι και ο χαλαρός επιλογέας του κιβωτίου. Χωρίς τετρακίνηση και με απόσταση από το έδαφος 130 χλστ. δεν είναι και για πολλά-πολλά εκτός ασφάλτου, μπορεί όμως να κινηθεί με σχετική ευκολία σε πατημένους χωματόδρομους ή να… ξεπεράσει τα σαμαράκια της πόλης. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center