Με τη βοήθεια του χαμηλού βάρους, το Cactus «στρίβει» και φρενάρει αποτελεσματικά, κρατάει καλά και δεν εμφανίζει περίεργες αντιδράσεις.

Με τη βοήθεια του χαμηλού βάρους, το Cactus «στρίβει» και φρενάρει αποτελεσματικά, κρατάει καλά και δεν εμφανίζει περίεργες αντιδράσεις.

Οδική συμπεριφορά: Ευχάριστο και άνετο

(17/7/2016)

Με τη βοήθεια του χαμηλού βάρους, το Cactus «στρίβει» και φρενάρει αποτελεσματικά, κρατάει καλά και δεν εμφανίζει περίεργες αντιδράσεις.
Η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης του Cactus ευνοεί προφανώς τις κλίσεις στις στροφές, χωρίς όμως αυτό να επηρεάζει αρνητικά την οδική συμπεριφορά. Αντίθετα ευνοεί την άνεση, αν και οι εγκάρσιες κακοτεχνίες δεν λειαίνονται εντελώς. Καλοδεχούμενη η αίσθηση της άμεσης επιτάχυνσης και του έντονου τραβήγματος, αλλά μια 6η σχέση θα έκανε τα πράγματα πιο ενδιαφέροντα και πιο.. ήσυχα στο ταξίδι. Ένα πιο επικοινωνιακό τιμόνι και ένας πιο σφιχτός επιλογέας με μικρότερες διαδρομές θα ταίριαζαν καλύτερα στο C4 Cactus. Με απόσταση από το έδαφος 130 χλστ. δεν είναι και για πολλά-πολλά εκτός ασφάλτου, μπορεί όμως να κινηθεί απρόσκοπτα σε πατημένους χωματόδρομους ή… να ξεπεράσει τα σαμαράκια της πόλης. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

FORD E-TRANSIT
NISSAN