Τραβάει καλά, έχει ικανό εύρος λειτουργίας, αλλά στην πράξη ο 1,6 MTJ II δεν είναι ιδιαίτερα ραφιναρισμένος και οικονομικός.

Τραβάει καλά, έχει ικανό εύρος λειτουργίας, αλλά στην πράξη ο 1,6 MTJ II δεν είναι ιδιαίτερα ραφιναρισμένος και οικονομικός.

Κινητήρας-Επιδόσεις: «Tραβάει» γερά, καίει λογικά

117.538 Επισκέψεις στο άρθρο (9/7/2015)

Ο 1,6 λτ. MultijetII turbodiesel του 500Χ της δοκιμής είναι ένας δοκιμασμένος κινητήρας. Διαθέτοντας την τελευταία λέξη της diesel τεχνολογίας (common rail, 16V και turbo μεταβλητής γεωμετρίας) αποδίδει 120 άλογα και 320 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ. και δείχνει να ταιριάζει «γάντι» στο προσθιοκίνητο μοντέλο της δοκιμής. Στην πράξη θα τον θέλαμε πιο ραφιναρισμένο, αλλά είναι ελαστικός με αρκετά μεγάλο φάσμα ωφέλιμης λειτουργίας και καλή απόκριση, ειδικά στην επιλογή Sport του Mood Selector.

Μέσω του περιστροφικού διακόπτη που υπάρχει στην βάση της κεντρικής κονσόλας, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα από τρία διαφορετικά προγράμματα, σύμφωνα με τον τρόπο οδήγησης του. Το Mood Selector, επιδρά στον κινητήρα, τα φρένα, το σύστημα διεύθυνσης και το κιβώτιο ταχυτήτων/σύστημα μετάδοσης (στην περίπτωση της αυτόματης μετάδοσης ή τετρακίνησης).

Διαθέσιμες επιλογές είναι: Auto (για άνεση και οικονομία στην κατανάλωση και τις εκπομπές CO2), Sport (για καλύτερες επιδόσεις) και All weather (όταν ο οδηγός κινείται σε δρόμο με μειωμένη πρόσφυση). To 500Χ δείχνει ιδιαίτερο «ζωντανό» στην καθημερινή χρήση, με τονισμένες ρεπρίζ. Στα θετικά του 500Χ αξίζει να μπει και το έξυπνα κλιμακωμένο 6τάχυτο κιβώτιο με το ακριβή και ευχάριστο επιλογέα. Η Fiat υπόσχεται κατανάλωση 4,1 λτ./100 χλμ, αλλά στην πράξη νούμερα από 6,8-7,3 λτ./100 χλμ. είναι πιο ρεαλιστικά. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
moto