Οι κλίσεις είναι απρόσμενα περιορισμένες, η ανάρτηση ελέγχει πλήρως τις κινήσεις του αμαξώματος, τα φρένα εμπνέουν απόλυτη σιγουριά και το κυριότερο το κράτημα του Fiat 500X είναι τονισμένο.

Οι κλίσεις είναι απρόσμενα περιορισμένες, η ανάρτηση ελέγχει πλήρως τις κινήσεις του αμαξώματος, τα φρένα εμπνέουν απόλυτη σιγουριά και το κυριότερο το κράτημα του Fiat 500X είναι τονισμένο.

Στο δρόμο: Ευχάριστο και ικανό

117.553 Επισκέψεις στο άρθρο (9/7/2015)

H οδήγηση του Fiat 500X είναι μια ευχάριστη εμπειρία. Κατ αρχάς είναι η ψηλή θέση οδήγησης, που εξασφαλίζει πανοραμική ορατότητα προς τα μπροστά (οι φαρδιές πίσω κολώνες δυσκολεύουν στην όπισθεν και η κάμερα είναι ένα χρήσιμο έξτρα). Μετά έρχεται ο ευχάριστος επιλογέας του κιβωτίου και το καλό ηλεκτρικό τιμόνι, που προσφέρει επαρκή πληροφόρηση και ακρίβεια.

Από εκεί και πέρα το 500Χ σε κερδίζει με τη σταθερότητά του. Στον ανοιχτό δρόμο είναι στιβαρό και πατάει γερά. Το μόνο που θα ενοχλήσει είναι ο αεροδυναμικός θόρυβος από τις μπροστινές κολώνες, αλλά και κάποιοι θόρυβοι από την ανάρτηση, όταν οι τροχοί περνούν από ανωμαλίες. Στις στροφές, η εικόνα του 500Χ ξεπερνά κατά πολύ τον μέσο όρο των compact μοντέλων της κατηγορίας.

Οι κλίσεις είναι απρόσμενα περιορισμένες, η ανάρτηση (με γόνατα ΜακΦέρσον σε κάθε τροχό) ελέγχει πλήρως τις κινήσεις του αμαξώματος, τα φρένα εμπνέουν απόλυτη σιγουριά και το κυριότερο το κράτημα είναι τονισμένο. Το 500Χ αντιστέκεται σθεναρά στην υποστροφή με τους έξτρα τροχούς των 18 ιντσών να βοηθούν στο κράτημα, αλλά να ταλαιπωρούν παραπάνω στις ανωμαλίες. Οι προοδευτικές αντιδράσεις στο όριο δίνουν κάθε περιθώριο για διορθώσεις, όπως φυσικά και το στάνταρ ESP, που επεμβαίνει διακριτικά και αποτελεσματικά.

Ανάλογα την έκδοση, διατίθενται τα έξυπνα συστήματα Lane Assist (σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας), Blind Spot Assist (σύστημα υποβοήθησης αλλαγής λωρίδας σε περίπτωση μη ορατότητας λόγω τυφλού σημείου), καθώς και σύστημα αποφυγής ανατροπής (Electronic Rollover Mitigation - ERM), που επεμβαίνει και σταθεροποιεί το αυτοκίνητο όταν ένας τροχός χάσει την επαφή του με το έδαφος.

Ωστόσο, η έκδοση City δεν δείχνει να αγαπάει και τόσο την περιπέτεια. Τα 162 χλστ. απόστασης από το έδαφος είναι αρκετά για να «περπατήσεις» σε χωματόδρομο και να «σκαρφαλώσεις» σε πεζοδρόμια, αλλά τα ασφάλτινα ελαστικά και η απουσία έστω συστήματος Traction+ (υπάρχει στις εκδόσεις Cross και Cross Plus, το γνωρίζουμε από τις Trekking εκδόσεις των Panda και 500L και επενεργεί στο ESP για καλύτερη πρόσφυση εκτός δρόμου υποκαθιστώντας εν μέρει την τετρακίνηση) δεν αφήνουν πολλά περιθώρια για κίνηση στο γρασίδι, στη λάσπη ή στο χιόνι.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ELASTIKA 2024
moto