Τα 150 άλογα του 1.500άρη EcoBoost αποδεικνύονται μια εξαιρετική ευκαιρία για να ανακαλύψεις τις οδηγικές χάρες του Focus. Απλά πρέπει να προσέχεις με την κατανάλωση, αν έχεις βαρύ πόδι.

Τα 150 άλογα του 1.500άρη EcoBoost αποδεικνύονται μια εξαιρετική ευκαιρία για να ανακαλύψεις τις οδηγικές χάρες του Focus. Απλά πρέπει να προσέχεις με την κατανάλωση, αν έχεις βαρύ πόδι.

Κινητήρας-Κιβώτιο: Προσιτές επιδόσεις

78.457 Επισκέψεις στο άρθρο (1/9/2015)

Στo Focus της δοκιμής, ο 1.500 άρης βενζινοκινητήρας αποδίδει 150 ίππους, αντικαθιστώντας το μοτέρ που το εξόπλιζε μέχρι πριν την ανανέωσή του, με την ίδια ιπποδύναμη, αλλά 100 κ.εκ παραπάνω. Εδώ όμως η κόντρα είναι πιο άμεση, αφού η σκοπιμότητα αυτού του κινητήρα έρχεται σε άμεση αντιπαράθεση με την έκδοσή του που αποδίδει 182 ίππους και, εκτός από την ονομαστική του απόδοση, «φορτώνει» και το Focus με 3.500 επιπλέον ευρώ στην τελική του τιμή (αυτή συνδυάζεται με κάποια επιπλέον εξοπλιστικά στοιχεία). Η κατανάλωση των 5,5 λτ. /100 χλμ. και οι εκπομπές ρύπων των 127 γρ./χλμ. είναι ίδιες στις δύο εκδόσεις του μοντέλου. Παράλληλα, στο πιο αδύναμο μοτέρ, η ίδια ροπή των 240 Nm αποδίδεται σε ελαφρώς χαμηλότερες στροφές και αυτό είναι κάτι που φαίνεται στην απόκριση του γκαζιού. Ο κινητήρας παραμένει γραμμικός και ευχάριστος στη λειτουργία του. Βέβαια όταν το μοτέρ πιέζεται τότε η κατανάλωση σκαρφαλώνει αρκετά πιο πάνω από την εργοστασιακή τιμή της, αλλά, στην πραγματικότητα, αυτό είναι κάτι που περιμένεις από τους δυνατούς κινητήρες βενζίνης και συμβαίνει και αλλού. Οπότε μένει το θέμα των επιδόσεων. Η διαφορά (με σχέση με το 182άρι) του 0,2 δευτερολέπτου στο 0-100 φαίνεται αμελητέα, με το νούμερο των 8,3 δλ. να είναι κορυφαίο για την κατηγορία. Το ίδιο κορυφαίες είναι και οι ρεπρίζ, ενώ εμφανίζονται και ελαφρώς πιο γρήγορες σε σχέση με την έκδοση των 182 ίππων (προφανώς λόγω των στροφών που αποδίδεται η ροπή). 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

NEO TRAFIC
skoda