Η Ford έχει παράδοση στα προσιτά οδηγοκεντρικά μοντέλα και το Focus την αναβαθμίζει. Πλαίσιο, ανάρτηση, τιμόνι και φρένα δίνουν περισσότερα από όσα περιμένεις από ένα μικρομεσαίο οικογενειακό.
Στο δρόμο: Το πιο σπορτίφ προσιτό μικρομεσαίο
78.415 Επισκέψεις στο άρθρο (1/9/2015)
Το Focus ήταν το πρώτο mainstream μικρομεσαίο που χρησιμοποίησε πολλαπλούς συνδέσμους στην πίσω ανάρτηση από την 1η γενιά του. Σήμερα, τρεις και κάτι γενιές μετά, παραμένει ένα από τα ελάχιστα παραδείγματα της κατηγορίας με αυτό το χαρακτηριστικό, όταν οι περισσότεροι ανταγωνιστές του, το έχουν γυρίσει στον πίσω ημιάκαμπτο για λόγους κόστους και χωροταξικούς. Αυτό είναι από μόνο του πλεονέκτημα στον τρόπο με τον οποίο το μοντέλο διαχειρίζεται τα οδικά δρώμενα. Μετά την πρόσφατη ανανέωσή του, η στροφή και συμμετοχική οδική του συμπεριφορά συμπληρώθηκε από ακόμα καλύτερη ποιότητα κύλισης και βελτιωμένο συντελεστή NVH(θόρυβος, δονήσεις, τραχύτητα). Το πλαίσιο παρέμεινε ένα από τα καλύτερα του είδους, ενώ το τιμόνι, αν και άλλαξε ρυθμίσεις, προς χάρη της ελαφρότητας στις χαμηλές ταχύτητες, είναι από τα καλύτερα της κατηγορίας, στην αμεσότητα και την πληροφόρηση. Συνολικά το Focus αποτελεί την πιο ψαγμένη μικρομεσαία mainstream πρόταση όσον αφορά στην οδική του συμπεριφορά, αφού ξέρει να στρίβει με αυτοπεποίθηση, να τρέχει στην ευθεία με σταθερότητα και να ελίσσεται με απόλυτο έλεγχο των κινήσεων του. Το κερασάκι στην τούρτα της έκδοση είναι, φυσικά, η απόδοση του κινητήρα που επιτρέπει στον οδηγό να εκμεταλλευτεί όλα αυτά τα χαρακτηριστικά του πακέτου για να πάει γρήγορα και να το ευχαριστηθεί. Σε αυτό άλλωστε βοηθάει και το ακριβές και γρήγορο 6άρι κιβώτιο, αλλά και τα σίγουρα φρένα
Προφανώς δεν καταλάβατε...Λέω ότι επαναλαμβάνετε ως "νέες" δοκιμές, παλαιές και αδιάφορες όπως αυτή...Άλλα μοντέλα δεν έχετε να ....επαναλάβετε??ΚΙΑ, HYUNDAI, HONDA, κ.λ.π.....
Απάντηση: Αν αναζητήσατε κάποια δοκιμή και δεν μπορέσατε να την βρείτε, μπορούμε να σας βοηθήσουμε. Επίσης, ο χαρακτηρισμός "αδιάφορες" δεν έχει να κάνει με προσωπικά κριτήρια. Σχετίζεται και με τις πωλήσεις. Δηλαδή ποια μοντέλα είναι best seller.
Απάντηση: Αναζητήσατε κάποια δοκιμή και δεν την βρήκατε; Μπορούμε να βοηθήσουμε; Πρόσφατα είχαμε δημοσιεύσει τη δοκιμή του Focus στην έκδοση των 182 ίππων.
Προφανώς αγαπητό Autotriti μπερδεύτηκες.. Όταν λέω για άλλες δοκιμές εννοώ άλλες δοκιμές..Όχι των ίδιων και των ίδιων οχημάτων..Σας το λέω διότι επαναλαμβάνονται διαρκώς, χωρίς να υπάρχει κάποιο νόημα, ώστε ένας υποψήφιος αγοραστής να στραφεί και κάπου άλλου που αποδεδειγμένα αξίζει!Αυτό σας έγραψα.
Μια φορα αγορασα τουρμπο κινητηρα νεας γενειας μολις κυκλοφορησε και δεν την ξαναπαταω.
Αφηστε 3 χρονια τουλαχιστο να βρουν τις παιδικες ασθενειες και μετα βαλτε το στη λιστα των υποψηφιων
Προφανώς δεν καταλάβατε...Λέω ότι επαναλαμβάνετε ως "νέες" δοκιμές, παλαιές και αδιάφορες όπως αυτή...Άλλα μοντέλα δεν έχετε να ....επαναλάβετε??ΚΙΑ, HYUNDAI, HONDA, κ.λ.π.....
Απάντηση: Αν αναζητήσατε κάποια δοκιμή και δεν μπορέσατε να την βρείτε, μπορούμε να σας βοηθήσουμε. Επίσης, ο χαρακτηρισμός "αδιάφορες" δεν έχει να κάνει με προσωπικά κριτήρια. Σχετίζεται και με τις πωλήσεις. Δηλαδή ποια μοντέλα είναι best seller.
Άλλες δοκιμές δεν κάνετε?
Απάντηση: Αναζητήσατε κάποια δοκιμή και δεν την βρήκατε; Μπορούμε να βοηθήσουμε; Πρόσφατα είχαμε δημοσιεύσει τη δοκιμή του Focus στην έκδοση των 182 ίππων.
Προφανώς αγαπητό Autotriti μπερδεύτηκες.. Όταν λέω για άλλες δοκιμές εννοώ άλλες δοκιμές..Όχι των ίδιων και των ίδιων οχημάτων..Σας το λέω διότι επαναλαμβάνονται διαρκώς, χωρίς να υπάρχει κάποιο νόημα, ώστε ένας υποψήφιος αγοραστής να στραφεί και κάπου άλλου που αποδεδειγμένα αξίζει!Αυτό σας έγραψα.
Απάντηση: Ποια δοκιμή αναζητήσατε στη βάση μας και δεν βρήκατε;
''στην έκδοση της δοκιμής, κοστίζει κάτι παραπάνω από 16.000 ευρώ'' Εισαστε σιγουροι???Η εκδοση της δοκιμης(Titanium X) κοστιζει τοσο???
Μια φορα αγορασα τουρμπο κινητηρα νεας γενειας μολις κυκλοφορησε και δεν την ξαναπαταω. Αφηστε 3 χρονια τουλαχιστο να βρουν τις παιδικες ασθενειες και μετα βαλτε το στη λιστα των υποψηφιων
Την κατανάλωση την μετρήσατε ή όσο λέει ο κατασκευαστής?
sainis φαίνεται η κατανάλωση της δοκιμής στις τελευταίες φώτογραφίες.ευχαριστώ το περιοδικό autotriti για το συγκεκριμένο άρθρο με βοήθησε πολύ