Η Ford έχει παράδοση στα προσιτά οδηγοκεντρικά μοντέλα και το Focus την αναβαθμίζει. Πλαίσιο, ανάρτηση, τιμόνι και φρένα δίνουν περισσότερα από όσα περιμένεις από ένα μικρομεσαίο οικογενειακό.

Η Ford έχει παράδοση στα προσιτά οδηγοκεντρικά μοντέλα και το Focus την αναβαθμίζει. Πλαίσιο, ανάρτηση, τιμόνι και φρένα δίνουν περισσότερα από όσα περιμένεις από ένα μικρομεσαίο οικογενειακό.

Στο δρόμο: Το πιο σπορτίφ προσιτό μικρομεσαίο

78.417 Επισκέψεις στο άρθρο (1/9/2015)

Το Focus ήταν το πρώτο mainstream μικρομεσαίο που χρησιμοποίησε πολλαπλούς συνδέσμους στην πίσω ανάρτηση από την 1η γενιά του. Σήμερα, τρεις και κάτι γενιές μετά, παραμένει ένα από τα ελάχιστα παραδείγματα της κατηγορίας με αυτό το χαρακτηριστικό, όταν οι περισσότεροι ανταγωνιστές του, το έχουν γυρίσει στον πίσω ημιάκαμπτο για λόγους κόστους και χωροταξικούς. Αυτό είναι από μόνο του πλεονέκτημα στον τρόπο με τον οποίο το μοντέλο διαχειρίζεται τα οδικά δρώμενα. Μετά την πρόσφατη ανανέωσή του, η στροφή και συμμετοχική οδική του συμπεριφορά συμπληρώθηκε από ακόμα καλύτερη ποιότητα κύλισης και βελτιωμένο συντελεστή NVH(θόρυβος, δονήσεις, τραχύτητα). Το πλαίσιο παρέμεινε ένα από τα καλύτερα του είδους, ενώ το τιμόνι, αν και άλλαξε ρυθμίσεις, προς χάρη της ελαφρότητας στις χαμηλές ταχύτητες, είναι από τα καλύτερα της κατηγορίας, στην αμεσότητα και την πληροφόρηση. Συνολικά το Focus αποτελεί την πιο ψαγμένη μικρομεσαία mainstream πρόταση όσον αφορά στην οδική του συμπεριφορά, αφού ξέρει να στρίβει με αυτοπεποίθηση, να τρέχει στην ευθεία με σταθερότητα και να ελίσσεται με απόλυτο έλεγχο των κινήσεων του. Το κερασάκι στην τούρτα της έκδοση είναι, φυσικά, η απόδοση του κινητήρα που επιτρέπει στον οδηγό να εκμεταλλευτεί όλα αυτά τα χαρακτηριστικά του πακέτου για να πάει γρήγορα και να το ευχαριστηθεί. Σε αυτό άλλωστε βοηθάει και το ακριβές και γρήγορο 6άρι κιβώτιο, αλλά και τα σίγουρα φρένα 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto