Στο εσωτερικό η ατμόσφαιρα είναι σύγχρονη, ποιοτική και hi-tech, ειδικά όσο ανεβαίνει το εξοπλιστικό επίπεδο. Η θέση οδήγησης είναι κορυφαία.
Εσωτερικό - χώροι: Ποιότητα και σπορτίφ ατμόσφαιρα
78.413 Επισκέψεις στο άρθρο (1/9/2015)
Στο εσωτερικό τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί για το ταμπλό και την κεντρική κονσόλα είναι ποιοτικά και μαλακά, με την ποιότητα συναρμογής και το φινίρισμα να είναι σε πολύ καλά επίπεδα. Ο αριθμός των κουμπιών της κονσόλας έχει μειωθεί (στις εκδόσεις που εφοδιάζονται με το σύστημα infotainment SYNC2), αναβαθμίζοντας την εργονομία, ενώ σε καλά επίπεδα κυμαίνεται κι ο τομέας της πρακτικότητας, με τον αριθμό των θηκών για μικροαντικείμενα να επαρκεί, ων βελτιωμένος σε σχέση με το προ ανανέωσης μοντέλο. Η θέση οδήγησης είναι η καλύτερη στην κατηγορία, με καλή περιφερειακή ορατότητα, άνετη πρόσβαση στα χειριστήρια και όλες τις απαραίτητες ρυθμίσεις. Οι χώροι επιβατών προσφέρουν ικανοποιητική ευρυχωρία στους επιβάτες, αν και θα θέλαμε λίγο μεγαλύτερο πίσω πλάτος. Ο χώρος αποσκευών κυμαίνεται από 316 (με ρεζέρβα ανάγκης), έως 363 λίτρα (με κιτ επισκευής).
Ικανοποιητικοί οι χώροι για τους πίσω επιβάτες. Ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 363 λίτρα (με κιτ επισκευής).
Προφανώς δεν καταλάβατε...Λέω ότι επαναλαμβάνετε ως "νέες" δοκιμές, παλαιές και αδιάφορες όπως αυτή...Άλλα μοντέλα δεν έχετε να ....επαναλάβετε??ΚΙΑ, HYUNDAI, HONDA, κ.λ.π.....
Απάντηση: Αν αναζητήσατε κάποια δοκιμή και δεν μπορέσατε να την βρείτε, μπορούμε να σας βοηθήσουμε. Επίσης, ο χαρακτηρισμός "αδιάφορες" δεν έχει να κάνει με προσωπικά κριτήρια. Σχετίζεται και με τις πωλήσεις. Δηλαδή ποια μοντέλα είναι best seller.
Απάντηση: Αναζητήσατε κάποια δοκιμή και δεν την βρήκατε; Μπορούμε να βοηθήσουμε; Πρόσφατα είχαμε δημοσιεύσει τη δοκιμή του Focus στην έκδοση των 182 ίππων.
Προφανώς αγαπητό Autotriti μπερδεύτηκες.. Όταν λέω για άλλες δοκιμές εννοώ άλλες δοκιμές..Όχι των ίδιων και των ίδιων οχημάτων..Σας το λέω διότι επαναλαμβάνονται διαρκώς, χωρίς να υπάρχει κάποιο νόημα, ώστε ένας υποψήφιος αγοραστής να στραφεί και κάπου άλλου που αποδεδειγμένα αξίζει!Αυτό σας έγραψα.
Μια φορα αγορασα τουρμπο κινητηρα νεας γενειας μολις κυκλοφορησε και δεν την ξαναπαταω.
Αφηστε 3 χρονια τουλαχιστο να βρουν τις παιδικες ασθενειες και μετα βαλτε το στη λιστα των υποψηφιων
Προφανώς δεν καταλάβατε...Λέω ότι επαναλαμβάνετε ως "νέες" δοκιμές, παλαιές και αδιάφορες όπως αυτή...Άλλα μοντέλα δεν έχετε να ....επαναλάβετε??ΚΙΑ, HYUNDAI, HONDA, κ.λ.π.....
Απάντηση: Αν αναζητήσατε κάποια δοκιμή και δεν μπορέσατε να την βρείτε, μπορούμε να σας βοηθήσουμε. Επίσης, ο χαρακτηρισμός "αδιάφορες" δεν έχει να κάνει με προσωπικά κριτήρια. Σχετίζεται και με τις πωλήσεις. Δηλαδή ποια μοντέλα είναι best seller.
Άλλες δοκιμές δεν κάνετε?
Απάντηση: Αναζητήσατε κάποια δοκιμή και δεν την βρήκατε; Μπορούμε να βοηθήσουμε; Πρόσφατα είχαμε δημοσιεύσει τη δοκιμή του Focus στην έκδοση των 182 ίππων.
Προφανώς αγαπητό Autotriti μπερδεύτηκες.. Όταν λέω για άλλες δοκιμές εννοώ άλλες δοκιμές..Όχι των ίδιων και των ίδιων οχημάτων..Σας το λέω διότι επαναλαμβάνονται διαρκώς, χωρίς να υπάρχει κάποιο νόημα, ώστε ένας υποψήφιος αγοραστής να στραφεί και κάπου άλλου που αποδεδειγμένα αξίζει!Αυτό σας έγραψα.
Απάντηση: Ποια δοκιμή αναζητήσατε στη βάση μας και δεν βρήκατε;
''στην έκδοση της δοκιμής, κοστίζει κάτι παραπάνω από 16.000 ευρώ'' Εισαστε σιγουροι???Η εκδοση της δοκιμης(Titanium X) κοστιζει τοσο???
Μια φορα αγορασα τουρμπο κινητηρα νεας γενειας μολις κυκλοφορησε και δεν την ξαναπαταω. Αφηστε 3 χρονια τουλαχιστο να βρουν τις παιδικες ασθενειες και μετα βαλτε το στη λιστα των υποψηφιων
Την κατανάλωση την μετρήσατε ή όσο λέει ο κατασκευαστής?
sainis φαίνεται η κατανάλωση της δοκιμής στις τελευταίες φώτογραφίες.ευχαριστώ το περιοδικό autotriti για το συγκεκριμένο άρθρο με βοήθησε πολύ