Μπορεί η ανάρτηση να έχει ένα πιο σπορ προσανατολισμό, εν τούτοις το Focus διαθέτει πολύ καλή ποιότητα κύλισης «σιδερώνοντας» κάθε ανωμαλία του οδοστρώματος.

Μπορεί η ανάρτηση να έχει ένα πιο σπορ προσανατολισμό, εν τούτοις το Focus διαθέτει πολύ καλή ποιότητα κύλισης «σιδερώνοντας» κάθε ανωμαλία του οδοστρώματος.

Στο δρόμο Συνεχίζοντας την παράδοση

73.892 Επισκέψεις στο άρθρο (25/9/2015)

Το Focus είναι από εκείνα τα μικρομεσαία αυτοκίνητα τα οποία χαίρεσαι να τα οδηγείς. Από την πρώτη επαφή μαζί του αντιλαμβάνεσαι ότι ναι μεν φτιάχτηκε για να σε πηγαίνει με ασφάλεια και άνεση από το σημείο Α, στο σημείο Β, αλλά αυτή τη διαδρομή μπορεί να την κάνει και διασκεδαστική. Στην ισχυρότερη μέχρι στιγμής version του, είναι τρομερά fun to drive χωρίς όμως να υπολείπεται και των υπόλοιπων αρετών που περιμένεις από ένα μικρομεσαίο της κλάσης του. Η ανάρτηση του έχει ένα σαφώς πιο σπορ προσανατολισμό, αλλά σε καμία των περιπτώσεων δεν αφήνει την άνεση να πάει περίπατο. Διαθέτει πολύ καλή ποιότητα κύλισης, αποσβαίνοντας ικανοποιητικά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος και προσφέροντας εξαιρετικό κράτημα. Οι κλίσεις στις στροφές ακόμα και με αρκετή πίεση είναι περιορισμένες, ενώ το set up της ανάρτησης έχει κάνει πιο συμμετοχικό το πίσω μέρος μόλις αφήσεις το πόδι από το γκάζι, επιτρέποντας έτσι την τοποθέτησή του πριν την στροφή. Ακόμα και αν υπερβάλλει ο χειριστής, το διακριτικό σύστημα ευστάθειας θα επέμβει, βάζοντας τάξη στα πράγματα. Αρωγός στην σπορ οδήγηση είναι και το πολύ καλό σε επικοινωνία και βάρος σύστημα διεύθυνσης. Το τιμόνι μεταφέρει πολύ καλή πληροφόρηση στον οδηγό, ενώ εξαιρετικό είναι και το κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο διαθέτει μικρές διαδρομές και ακριβές κούμπωμα.
Στον ανοιχτό αυτοκινητόδρομο, το Focus εμφανίζεται ευθύβολο, ανεπηρέαστο από τυχόν πλευρικούς ανέμους, με τα χιλιόμετρα στο ταχύμετρο να ανεβαίνουν γρήγορα. Πολύ καλά τα πάει όμως το Focus και στον τομέα των φρένων, όπου για την πλήρη ακινητοποίηση από τα 100 χλμ/ώρα απαιτούνται 35,2 μέτρα. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto