Οδική συμπεριφορά: Το πιο οδηγοκεντρικό πολυχρηστικό

Οδική συμπεριφορά: Το πιο οδηγοκεντρικό πολυχρηστικό

47.741 Επισκέψεις στο άρθρο (26/1/2016)

Στα πλαίσια της ανανέωσής του, οι τεχνικοί της Ford έκαναν αλλαγές σε αμορτισέρ και σινεμπλόκ και έτσι το μοντέλο εμφανίζεται πιο άνετο και με υψηλή ποιότητα κύλισης, χωρίς όμως να έχει χάσει τίποτα από τον ευχάριστο οδηγικό του χαρακτήρα. Η τοποθέτηση καλύτερων μονωτικών υλικών στις πόρτες και τους μπροστινούς θόλους έχει βελτιώσει την ηχομόνωση στην καμπίνα και το ταξίδι είναι ήσυχο. Ο diesel κινητήρας ούτε που ακούγεται! Η ανάρτηση απορροφά κάθε ανωμαλία, το ηλεκτρικό τιμόνι είναι άμεσο και ακριβές, προσφέροντας αρκετή πληροφόρηση, ενώ αυξημένα είναι και τα όρια πρόσφυσης. Γέρνει λίγο, παρά το ύψος του, βουτάει ελάχιστα και πάνω από όλα κρύβει το βάρος του. Συνολικά το C-MAX είναι το πιο οδηγοκεντρικό μοντέλο της κατηγορίας και κινείται με χάρη τόσο στον αυτοκινητόδρομο, όσο και σε μια «σφιχτή» διαδρομή με συνεχείς στροφές. Το C-MAX εφοδιάζεται πλέον με όλο το ηλεκτρονικό οπλοστάσιο, που είναι γνωστό από τα Focus και Mondeo, προσφέροντας μεταξύ άλλων δυνατότητα για αυτόματο παρκάρισμα (κάθετα και παράλληλα στα άλλα αυτοκίνητα), το CrossTrafficAlert, το Park-Out Assist, το Active City Stop που λειτουργεί με ταχύτητα έως τα 50 χλμ./ώρα και φρενάρει μόνο του, αν ο οδηγός αφαιρεθεί και το Adaptive Cruise Control.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto