Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος, που ανέρχεται στα 190 χλστ. βοηθά τις εκτός δρόμου μετακινήσεις του EcoSport.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος, που ανέρχεται στα 190 χλστ. βοηθά τις εκτός δρόμου μετακινήσεις του EcoSport.

Test: Ford EcoSport 1,0

(13/12/2016)

To Ford EcoSport είναι το πρώτο μικρό crossover της Ford και έχει μπόλικο από το DNA του Fiesta στο οποίο έχει προσθέσει μεταξύ άλλων και αυξημένη απόσταση από το έδαφος, που φτάνει τα 190 χλστ.

Η ζήτηση για ένα συγκεκριμένο κομμάτι (αυτό των compact crossover) από την πίτα της αγοράς αυξάνεται. Πολύς χρόνος για εξέλιξη νέου μοντέλου στην Ευρώπη δεν υπάρχει. Τι κάνεις; Παίρνεις το απόλυτα επιτυχημένο μικρό σου μοντέλο (Fiesta), το σχεδιάζεις με crossover κουστούμι και το λανσάρεις σαν το πρώτο σου compact crossover. 

Βασισμένο στην πλατφόρμα B της Ford και με μήκος 4.017 χλστ. το EcoSport είναι το πιο compact από τα compact crossover.

Βασισμένο στην πλατφόρμα B της Ford και με μήκος 4.017 χλστ. το EcoSport είναι το πιο compact από τα compact crossover.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Αυτό είναι λοιπόν με δυο λόγια το νέο Ford EcoSport, που βασίζεται πάνω στο Fiesta και έρχεται με την ίδια γκάμα turbo κινητήρων βενζίνης και diesel, για να συνδυάσει την πολύ καλή απόδοση με την οικονομία κίνησης στην κατηγορία. Στα χαρακτηριστικά του, περιλαμβάνονται επιπλέον η μοντέρνα εικόνα του, η αυξημένη απόσταση από το έδαφος που φθάνει τα 190 χλστ. για την έκδοση βενζίνης, αλλά και η απουσία τετρακίνησης σε κάποια έκδοση. Παρόλο, που στην Ευρώπη δεν είχαμε EcoSport στο παρελθόν, αυτή είναι η 2η γενιά του μοντέλου. Η πρώτη ήταν επίσης βασισμένη στο Fiesta και παρήχθη από το 2004-2012, όντας ένα από τα best-seller της Ford.

Γονίδια Fiesta σε… τετράγωνη λογική
Βασισμένο στην πλατφόρμα B της Ford και με μήκος 4.017 χλστ. το EcoSport (3.969 χλστ. το Fiesta) είναι το πιο compact από τα compact crossover. Αρχικά το μοντέλο λανσαρίστηκε με κρεμαστή ρεζέρβα, αλλά μετά την κριτική για το παλαιομοδίτικο και το καθόλου πρακτικό του θέματος αυτή προσφέρεται έξτρα (μήκος σε αυτή την περίπτωση 4.273 χλστ.). Ελαφρώς μεγαλύτερο του Fiesta είναι επίσης το πλάτος (1.765 χλστ.) και το μεταξόνιο (2.519 χλστ.), αλλά η μεγάλη διαφορά είναι στο συνολικό ύψος, που φτάνει στα 1.633 χλστ. Σχεδιαστικά το EcoSpοrt σαφώς και θυμίζει Fiesta, αλλά σε πιο… τετράγωνη λογική. Με την πρώτη ματιά, ξεχωρίζει η μεγάλη πολυγωνική γρίλια της μάσκας, που βρίσκεται χαμηλά τοποθετημένη, δίπλα από τους προβολείς ομίχλης. Τα φώτα βρίσκονται από την άλλη σε υψηλό σημείο και έχουν μικρές διαστάσεις. Περιμετρικά του αμαξώματος, ξεχωρίζει η παρουσία του μαύρου πλαστικού προστατευτικού, μαζί με τις «ποδιές» στον εμπρός και πίσω προφυλακτήρα. Τέλος, στο πίσω τμήμα, τη σχεδίαση των φωτιστικών θυμίζει αυτά του Kuga και το γυαλί της πόρτας συνεχίζεται και μέσα στις πλαϊνές κολώνες, σε ένα όμορφο τρικ. Η «χούφτα» για το οριζόντιο προς τα αριστερά άνοιγμα της πίσω πόρτας βρίσκεται «καμουφλαρισμένη» στο δεξί πίσω φανάρι.

Από 18.360 ευρώ
Το νέο Ford EcoSport είναι διαθέσιμο με 1.000άρη EcoBoost κινητήρα με 125 ή 140 ίππους και με 1,5 TDCi πετρελαιοκινητήρα 95 ίππων. Η τιμή για την έκδοση 1,0 ΕcoBoost 125 Titanium είναι 17.757 ευρώ. Εκτός της πλούσιας έκδοσης Titanium προσφέρεται και η Titanium S (όχι στα 125 άλογα). Οι τιμές για το μοντέλο των 140 ίππων ξεκινούν από 18.360 ευρώ, ένα ποσόν το οποίο με βάση την ιπποδύναμη και τον εξοπλισμό, κρίνεται αρκετά δελεαστικό. Οι τιμές για το diesel ΕcoSport ξεκινούν από 19.226 ευρώ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

BRIDGESTONE TURANZA 6
test center