Ο θαυματουργός 1.000άρης EcoBoost των 140 ίππων κινεί με άνεση το EcoSport και καταναλώνει λογικές ποσότητες καυσίμου.

Ο θαυματουργός 1.000άρης EcoBoost των 140 ίππων κινεί με άνεση το EcoSport και καταναλώνει λογικές ποσότητες καυσίμου.

Κινητήρας-Επιδόσεις: Ο χιλιάρης που κάνει θαύματα

(13/12/2016)

Η συγκεκριμένη έκδοση του 3κύλινδρου 1,0 EcoBoost είναι ένα μικρό τεχνολογικό θαύμα, όπως έχουμε ξαναγράψει στο παρελθόν. Με ισχύ ρεκόρ 140 ίππων στο λίτρο, χρησιμοποιεί ό,τι πιο σύγχρονο υπάρχει γύρω από την τροφοδοσία και την ψύξη του. Η ροπή των 180 Nm (210 με overboost, ήτοι με στιγμιαία κορύφωση για μερικά δλ.) είναι διαθέσιμη από τις 1.400-4.500 σ.α.λ. Στην πράξη τώρα, oι επιδόσεις του EcoSport δεν είναι καυτές, αλλά σίγουρα είναι σβέλτες για τα δεδομένα της κατηγορίας και σημειώστε: 0-100 σε 10,6, δλ (11,8 δλ. λέει η Ford), 60-100 χλμ./ώρα με 4η σε 8,1 δλ. και 80-120 χλμ./ώρα με 5η σε 12,6 δλ.. 


Mέσα σε όλα ο κινητήρας παραμένει πολιτισμένος σε λειτουργία, τραβάει δυνατά μετά τις 2.000 σ.α.λ. και κρύβει περίτεχνα την 3κύλινδρη αρχιτεκτονική του. Ένα 6ταχύτο κιβώτιο πάντως θα τον κολάκευε περισσότερο: Θα έκανε ακόμα πιο ήσυχο το ταξίδι και θα μείωνε την πραγματική κατανάλωση. Πάντως η μέση τιμή της τελευταίας κυμάνθηκε στα 6,8 λτ./100 χλμ. (η Ford υπόσχεται 5,4 λτ./100 χλμ), που είναι λογική για τα δεδομένα της κατηγορίας και της απόδοσης του κινητήρα. Το 140άρι
EcoSport πληρώνει 150 ευρώ τέλη κυκλοφορίας λόγω των εκπομπών CO2, που είναι 125 γρ./χλμ. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
NISSAN